Gå til innhold

Motivasjonsflaske

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 timer siden):

Det er så teit….om du trenger ei motivasjonsflaske for å dekke dine grunnleggende behov så kan du bare legge deg ned å gi opp først som sist.

Like teit er svaret ditt.

Anonymkode: 51211...b5a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan gå veldig lenge uten drikke. Jeg er aldri tørst. Jeg får i meg kanskje 1 liter væske gjennom dagen og det er bare fordi jeg må ha væske i kroppen.

Jeg kjøpte en slik flaske og den motiverer meg veldig til å drikke tom. Jeg gikk fra maks 1 liter til nærmere 3 liter daglig. Jeg føler meg ikke bedre på noen måte, men vet at jeg får i meg mye mer væske som et nødvendig.

Jeg har ofte litt saft i for å få en liten brekk på smaken.

Anonymkode: a7ba7...7d1

Der er alt for mye å drikke 3 liter om dagen. 

Anonymkode: 5ce1e...e7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er like teit å sitte å klage på hva som fungerer for andre, som å lage latterlige videoer om redskaper som eksempel folk med nedsatt styrke i hendene trenger for å utføre ting eksempel på kjøkkenet eller trenger hjelp til å ta på sokker når man er frisk selv. 

Trenger du det ikke selv, fint for deg. Hjelper det andre å være hydrerte, fint for de vel? 

Og nei, har det ikke selv eller trenger det, men skjønner at folk er forskjellig 

Anonymkode: 59ec5...741

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Like teit er svaret ditt.

Anonymkode: 51211...b5a

Hvorfor? Fordi jeg mener noe annet enn deg? Har jeg såra deg og flaska di?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2023 den 13.35):

Motivasjonsdrikkeflaske,.... Utrolig hvor mye ræl folk kjøper😂😂😂😂  hvorfor skulle man trenge motivasjon for å drikke det man trenger, må da være ubehagelig nok å være kjempetørst.

Anonymkode: 76ed6...3dc

Du kan mene hva du vil. Den har i allefall reddet min datter som har slitt med at hun drikker alt for lite.

Med denne flasken så har hun fått et helt nytt syn på vann.

Anonymkode: bf304...c7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke den, men bruker camelbak flaske. Jeg merker svært stor forskjell på når jeg har flaske, og når jeg ikke har det.

Jeg drikker sjeldent mer enn 2-3 glass vann i løpet av dagen. Men har jeg flaske så drikker jeg 1,5-2 liter pr dag. Jeg orker rett å slett ikke gå å fylle på vannglass ofte nok.

Anonymkode: 0a895...a05

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...