AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #1 Skrevet 15. juli 2023 Vi skal på tur med Kiel båten og vår datter skal ha med en venninnen. Må vi ha med fullmakt fra hennes foreldre som kan fremvises i passkontroll ved forespørsel? Noen som vet? Anonymkode: b51d7...733
Kvalitet Skrevet 15. juli 2023 #2 Skrevet 15. juli 2023 Vi hadde med fullmakt fra foreldre, pluss kopi av foreldres førerkort da vi var i utlandet. Ble også stoppet i pass kontollen med min datter fordi vi hadde ulikt etternavn. Det gikk greit, men fikk beskjed om at jeg burde hatt fullmakt fra barnets far.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Har reist med andres barn ofte til Kiel. Aldri hatt forespørsel pga navn til barna. Heller ikke hatt med fullmakt. Så lenge du har passet til barnet så er det mer enn nok. Anonymkode: 6bb9a...7e7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Antagelig trenger du det ikke. Men det tar ikke lange tiden å skrive ned en fullmakt og bilde av passet til foreldrene. Kiel er nok relativt trygt og er de usikre, får foreldrene en telefon. Jeg sto fast i passkontroll i Tyrkia med min sønn, det var ikke like kjekt. Anonymkode: 69787...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Skrevet 15. juli 2023 Det går som regel greit. Men har alltid med fullmakt for egne barn, og andres. Det er en rask sak. Innreise er en ting. Men sykehus og andre uforutsette ting krever ofte mer. Anonymkode: 4fb89...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå