Midnattsol Skrevet 2. november 2002 #1 Skrevet 2. november 2002 I VG sto det om JS som prøvde hasj som ung. Også står det dette: - I biografien om deg kommer det også frem at du som AUF-tillitsvalgt røykte hasj på en offisiell reise til Spania i 1982? - Det kan jeg etter beste evne ikke huske. Derfor kan jeg ikke forstå at det er riktig. Hele saken er her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1517082
Silfen Skrevet 2. november 2002 #2 Skrevet 2. november 2002 Ja, og så? Fatter ikke at folk gidder.....
Midnattsol Skrevet 2. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2002 Gidder hva? Samme for meg om han har røyka hasj eller ikke, det var formuleringa jeg lo av. Jeg satte inn linken i tilfelle noen ville lese hele saken.
Tusenfryd Skrevet 2. november 2002 #5 Skrevet 2. november 2002 Nei, jasså - han er menneske han også altså? Ser man det ser man det... ungdom har'n til og med vært og... hmm...
orakel Skrevet 2. november 2002 #6 Skrevet 2. november 2002 Så nå har vi ny skremselspropaganda vi kan bruke: Hvis du røyker hasj så blir du som JS!
Silfen Skrevet 2. november 2002 #7 Skrevet 2. november 2002 Det jeg mente Midnattsol, at noen gidder å bry seg om han har røyka eller ikke
Gjest Diva Skrevet 2. november 2002 #8 Skrevet 2. november 2002 Til selve Jens-har-røyka-tjall-saken : Jøssenam da! Han er da vel ikke den eneste på sin alder som har prøvd hasj i sin ungdom??? Folk bør heller prioritere å skrive om viktigere ting enn om Jensemann har tatt en sterk sigg.....
Gjest Duchess Skrevet 2. november 2002 #9 Skrevet 2. november 2002 Ja og hva så ? Vi gjør alle våre feil på veien. Har media lite å skrive om igjen nå da...
Gjest care Skrevet 2. november 2002 #10 Skrevet 2. november 2002 Det virker som vi hele tiden er ute etter å ta noen for noe. :-?
waco Skrevet 3. november 2002 #11 Skrevet 3. november 2002 Hvem er det som gidder å bry seg om man røyker? Ja hvem er det? Jeg tror det er politiet som har sendt narkobikkje for å rote i sengatøyet mitt, jeg tror sosialkuratoren på ungdomskole som forlangte urinprøve av meg pga rykter, jeg tror forskere og synsere, formyndere og andre autoriteter bryr seg om hvem som røyker... Jeg har en kompis som ble ranet forrige tirsdag langs akerselva, ranerne tok mobiltelefon, visakort og femtenhundre kroner. Etterpå fortalte han at han hadde en grammer i lommeboka som også ble tatt. Da kom spørsmålet, hva er egentlig værst? Å bli ranet av ranere eller ransaket av politet? noe som ville resultert i en natt på glattcella, stripping, skjekking av rektum og armhuler, telefonavlytting, husransakelse av leiligheten og en bot på 4 000 kroner som han får tilsendt et år senere. For ikke snakke om prikk på rullebladet, dvs Jens Stoltenberg kunne nok ikke blitt statsminister da sikkerhetsklareringen til mennesker som har blitt tatt for rusbruk ALDRI kommer igjennom... Ja, hvem bryr seg.....? Waco
Gjest eminel Skrevet 3. november 2002 #12 Skrevet 3. november 2002 Med den søstra han har så er ikke det akkurat noe jeg kan få haka ned i gulvet for!! Dessuten; de fleste prøver en eller annen form for rus i sin ungdom. Så hvorfor bry seg?!
Midnattsol Skrevet 3. november 2002 Forfatter #13 Skrevet 3. november 2002 Nei..IGJEN var det formuleringa, det han svarte, som var meninga her, men ok......
Silfen Skrevet 3. november 2002 #14 Skrevet 3. november 2002 Vel, jeg syns ikke Stoltenberg er kjent for sine glupe svar jeg da..... døh.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå