Gå til innhold

Tisse i dusjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke greit å tisse i dusjen? Jeg mener jo, og tisset i dusjen på SATS her om dagen, men fikk veldig mange rare blikk som om jeg hadde gjort noe ulovlig…

Anonymkode: 83bd1...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig normalt å urinere i dusjen. Jeg gjør det selv når jeg dusjer hvis jeg dusjer alene eller når jeg dusjer med samboer. Men det kunne aldri falt meg inn å urinere i dusjen om jeg sto i en dusj med andre fremmede. Tror jeg selv hadde syns det hadde vært ubehagelig å dusjet sammen med en fremmed person som plutselig begynner å urinere.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelg er det greit å tisse i dusjen. Men man bør jo ikke akurat vise seg frem når man dusjer sammen med andre . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør hva du vil hjemme i din egen dusj, men å tisse i  offentlige dusjer, er rett og slett ekkelt, det er mange andre som bruker de dusjene. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 16.34):

Er det ikke greit å tisse i dusjen? Jeg mener jo, og tisset i dusjen på SATS her om dagen, men fikk veldig mange rare blikk som om jeg hadde gjort noe ulovlig…

Anonymkode: 83bd1...fa5

Gjør hva du vil hjemme, men i offentlige anlegg er det ikke greit

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 16.34):

Er det ikke greit å tisse i dusjen? Jeg mener jo, og tisset i dusjen på SATS her om dagen, men fikk veldig mange rare blikk som om jeg hadde gjort noe ulovlig…

Anonymkode: 83bd1...fa5

Godt du ikke runket da.

Anonymkode: f2711...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Tisser i dusjen hjemme, både alene og sammen med kjæresten (vi har en kink) men hadde likevel aldri falt meg inn å tisse i en dusj med fremmede mennesker👀 Hadde selv syntes at det er ekkelt om noen hadde gjort det i en offentlig dusj med meg tilstede.

Anonymkode: 4e0db...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (På 15.7.2023 den 16.51):

Gjør hva du vil hjemme, men i offentlige anlegg er det ikke greit

SATS er ikke offentlig. Det er en medlemsklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 15.7.2023 den 16.50):

Gjør hva du vil hjemme i din egen dusj, men å tisse i  offentlige dusjer, er rett og slett ekkelt, det er mange andre som bruker de dusjene. 

Urinen renner ned i sluket sammen med vannet fra dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...