Gå til innhold

Fransk 2-åring forsvunnet

Rakel86

Anbefalte innlegg

Flere som følger iherdig denne saken?
https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-har-ingen-anelse/79849117

Lurer virkelig på hva som kan ha skjedd her…. Får ikke gutten ut av hodet og tankene❤️❤️Håper og ber så iiiiiiinderlig at han skal komme til rette igjen🙏🙏🙏🙏

Der er flere teorier, men syns det er litt pussig om noen hadde turt å kidnappe han. Får inntrykk av at det er en liten landsby der alle kjenner alle og dermed skulle man tro folk stort sett hadde oversikt. Risky å kidnappe et barn då? 

Uansett håper jeg alt på at han må bli funnet, dette er uutholdelig. Håper ikke det blir en ny McCann sak. 

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rakel86 skrev (2 minutter siden):

Flere som følger iherdig denne saken?
https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-har-ingen-anelse/79849117

Lurer virkelig på hva som kan ha skjedd her…. Får ikke gutten ut av hodet og tankene❤️❤️Håper og ber så iiiiiiinderlig at han skal komme til rette igjen🙏🙏🙏🙏

Der er flere teorier, men syns det er litt pussig om noen hadde turt å kidnappe han. Får inntrykk av at det er en liten landsby der alle kjenner alle og dermed skulle man tro folk stort sett hadde oversikt. Risky å kidnappe et barn då? 

Uansett håper jeg alt på at han må bli funnet, dette er uutholdelig. Håper ikke det blir en ny McCann sak. 

Er tråd om det her allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rødstrupa said:

Aha, takk for tips. Jeg har nok leita under feil overskrift/kategori 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen ny McCann-sak. Det er en gutt(ikke jente) og den har for lav mediedekning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Blizz1 said:

Det blir ingen ny McCann-sak. Det er en gutt(ikke jente) og den har for lav mediedekning.

Jeg tenkte mer på at jeg håper at gutten blir funnet❤️❤️At man ikke får nok en case der et barn plutselig forsvinner og man har ingenting å gå etter som leder til noe. Irrelevant om det er gutt eller jente, barn blir da kidnappet uavhengig av kjønn. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (10 timer siden):

Fint med en link til tråden. ;) 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Rakel86 said:

Jeg tenkte mer på at jeg håper at gutten blir funnet❤️❤️At man ikke får nok en case der et barn plutselig forsvinner og man har ingenting å gå etter som leder til noe. Irrelevant om det er gutt eller jente, barn blir da kidnappet uavhengig av kjønn. 

Dessverre er det nesten en million barn som forsvinner hvert år. Det er helt hårreisende. I USA forsvinner et barn ca hvert 40. sekund. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Fint med en link til tråden. ;) 

Ja hvor er den?

Veldig rart at han skulle klare å gå seg bort uten at letemannskaper og hunder ikke finner noen ting.

Men etter saken med hun som forsvant i en elv som ble gjennomsøkt flere ganger med toppmoderne utstyr, så forundrer det meg ikke om han er et sted de har oversett 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet veldig at han blir funnet i live, men med den hetebølgen og det har gått for lenge at jeg frykter det verste.

Og de som har observert en liten gutt gående alene ikke gjorde noe der og da. Enten henta gutten eller varslet noen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kathrina said:

Et mirakel må til🙏🙏🙏🙏

Ja, det er akkurat det som må til! Jeg ber om et mirakel!!🙏🙏🙏Håper dette skal ende godt, tenker på dette natt og dag. Håper man er like heldig denne gangen som den gangen de fant Cleo Smith etter 18 dager, i fjor! Det beviser at det er mulig.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_isabella skrev (4 minutter siden):

Har noen link til den andre tråden? Forferdelig sak 😞 

Den ligger under «barn og familie» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (21 timer siden):

Håpet veldig at han blir funnet i live, men med den hetebølgen og det har gått for lenge at jeg frykter det verste.

Og de som har observert en liten gutt gående alene ikke gjorde noe der og da. Enten henta gutten eller varslet noen. 

Det kan jo tenkes at de som observerte han tenkte at foreldrene var rett bak? Det er mest sannsynlig.Det står ingenting om at det var andre folk i nærheten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den andre tråden. Jeg skal spørre moderator om de to kan slås sammen. Etter min mening, passer den best her og ikke under Barn og Familie.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pipaluk said:

Det kan jo tenkes at de som observerte han tenkte at foreldrene var rett bak? Det er mest sannsynlig.Det står ingenting om at det var andre folk i nærheten. 

Og i den andre tråden har jeg postet at det var "minst ti personer" i besteforeldrenes hus. Det var en familiesammenkomst, voksne og barn. De var opptatt med å pakke bilene til en dagstur. Det kan være det som var problemet, alle trodde noen andre så etter de små barna.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
billie833111 skrev (På 14.7.2023 den 10.05):

Dessverre er det nesten en million barn som forsvinner hvert år. Det er helt hårreisende. I USA forsvinner et barn ca hvert 40. sekund. 

Er dette barn som bare fordufter uten et eneste spor? Kommer de tilbake igjen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (På 13.7.2023 den 23.56):

Hadde de hatt en pressekonferanse hvor de appelerte til potensielle  kidnappere, så er det mulig at saken hadde fått mer oppmerksomhet.  

Folk liker mysterier. Det ser vi mange saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...