AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg begynte med Tinder for to måneder siden, og må si jeg ikke skjønner noe... Uansett om jeg sveiper ja eller nei, så dukker de samme opp om og om igjen. Er det slik at man må sveipe ja hver dag på de man liker? Nullstilles det etter en tid? Jeg kjenner jeg mister motet når jeg sveiper nei på samme person hver eneste dag, eller at jeg kan sveipe både ja og nei på samme dag på en person. Jeg har sveipet nei på naboen min sikkert fem ganger. Og nei på en tidligere hookup 3-4 ganger. Andre sveiper jeg ja på gjentatte ganger. Ikke dukker det opp matcher heller. Anonymkode: dec52...3b7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Da må du bare innse at det er disse som er utvalget ditt og så må du velge utifra det. Anonymkode: 8d7cd...7fd
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da må du bare innse at det er disse som er utvalget ditt og så må du velge utifra det. Anonymkode: 8d7cd...7fd Så det er helt vanlig at man sveiper ja og nei på samme personene på en og samme dag? Hva er grunnen til at man skal sveipe ja på samme person gjentatte ganger? Jeg trodde ikke man måtte bekrefte like'en hver dag i håp om at den andre like'er på samme dag... Er ikke noe å velge i heller, for den saks skyld, har fortsatt ikke fått en eneste match. Anonymkode: dec52...3b7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Bor du på en veldig liten plass? Anonymkode: 5e2e4...e10
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Du har kanskje gått gjennom alle som matcher dine søkekriterier? Og vil ikke ha de du kan få tydeligvis 😄 Du får kjøpe en katt tror jeg Anonymkode: a3843...f48
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bor du på en veldig liten plass? Anonymkode: 5e2e4...e10 Like utenfor Oslo, med radius som dekker deler av Oslo sentrum. Og 12 års aldersspenn, midten av 30 årene til midten av 40 årene. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har kanskje gått gjennom alle som matcher dine søkekriterier? Og vil ikke ha de du kan få tydeligvis 😄 Du får kjøpe en katt tror jeg Anonymkode: a3843...f48 Har allerede katt 😂 Jeg bare kan ikke skjønne at det er slik at man må bekrefte hele tiden. Bare i dag fikk jeg opp 8 stk jeg likte i går... og flere av dem har jeg likt flere ganger tidligere også. Anonymkode: dec52...3b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå