Gå til innhold

Too good to go - erfaringer?


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prix-butikk på et lite sted vi kjørte forbi i sommer: Et steinhardt brød, en pakke emv baguetter som var utgått på dato og mugne, et horn innpakket i plast med inntørket ost og svett salami, en pakke druer som var råtten og mugnet og helt i oppløsning, en gjenknytt plastpose med to råtne tomater som fløt i posen… 🤢 Alt var merket med 40% nedsatt pris, så her hadde de puttet det de ikke fikk solgt fra dato-hylla ved stengetid… Ble så satt ut at jeg gikk inn igjen og sa at søpla får dere værsågod kaste selv, ikke la folk betale 49 kr for å gjøre jobben for dere… Hun ropte noe etter meg som jeg ikke gadd å høre etter. De fikk en stjerne for å si det slik. Gadd ikke be om refusjon. 

Anonymkode: a54fb...a94

Du burde tatt bilde av det og sendt til både butikksjef og ledelsen sentralt i kjeden. Sånn skal det jo virkelig ikke være.

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får kun masse gjærbakst som skolebrød, wienerbrød, kanelboller osv. hver gang.

  • Liker 2
Skrevet

Det varierer veldig fra sted til sted, men man lærer hvor det er verdt å bestille. 

Vurderingene synes jeg også stemmer bra, og om det blir fort utsolgt eller ei 

  • Nyttig 1
Skrevet

Man må kjenne sin butikk..

Jeg kjøper regelmessig «frukt og grønt» blandet pose fra lokalt supermarked, 3-4 ganger i uken. Dette var gårdagens pose (som var over gjennomsnittet god): 

1 honningmelon
2 avokado
1 blomkål med liten svart flekke
1 spisskål
1 koriander
2x mynte
1 bakke små tomater (2 var splattet)
ca. 6 mellom tomater
ca. 6 store tomater
2x 1kg øko poteter - gått hull på posene 
1 gult løk
1 pose øko epler - gått hull på posen
små paprika
store paprika 
1 grapefrukt 

Andre butikker i nærområdet er ikke nær så gode, lært av erfaring. 

 

 

Anonymkode: 002e2...366

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Stort sett er jeg fornøyd. Er en Coop Mega her som to ganger har puttet oppi det ingen har kjøpt i 50% disken. Da er det ganske stor sjanse for å få noe ubrukelig, bl.a vært grønnsaker som har startet å råtne, og en gang var det ei gedigen pakke lutefisk gått ut på dato og nesten ikke noe mer. Skal noe til at det slår an altså…

men bensinstasjoner, bakerier, cafeer og meny har jeg alltid vært fornøyd med. Noen ganger OK fornøyd, en del ganger veldig fornøyd.

Anonymkode: 9a031...ead

Skrevet
Hanne67 skrev (8 minutter siden):

Det varierer veldig fra sted til sted, men man lærer hvor det er verdt å bestille. 

Vurderingene synes jeg også stemmer bra, og om det blir fort utsolgt eller ei 

Enig. Jeg har funnet mine faste som jeg bruker. Synes det er bortkastet med sånne steder der man kun får boller eller andre usunne ting som gjerne må spises mer eller mindre samme kveld.

Anonymkode: 060ee...9e0

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt bakeriene i området, Meny og Cirke K mye. Med varierende hell :)  Sort sett har jeg fått noe brukenes. Nå prøver jeg derimot å gå ned i vekt så har en TGTG pause. Når jeg plutselig har 4 dagsferske skoleboller og wienerbrød liggende i posen så er det vanskelig å ikke spise ett eller to altså 😅

Anonymkode: 673c0...c93

  • Liker 4
Skrevet

Jeg vil gjerne hente pakke fra restaurant, men det finnes ikke noe i området jeg bor. 

Skrevet

Henta på Sabrura engang, fikk Sushi nok til en liten gjeng. 

Anonymkode: 77bf0...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...