Gå til innhold

Glemte å ta ut tampongen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste menstruasjonsdag på tirsdag, og brukte tampong. Av en eller annen grunn klarte jeg å glemme å ta den ut. (Den var gått så langt inn at jeg ikke så tråden.) I går da jeg var på toalettet merket jeg at det luktet ganske sterkt av underlivet mitt. Aldri luktet noe liknende tidligere. Tenkte ikke noe mer på det da, men i dag da jeg vasket meg der nede oppdaget jeg at tampongen fra tirsdag(!) fortsatt var inne! :overrasket:

Kan dette være farlig? Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har feber eller andre symptomer på infeksjon (står mer om det i pakningsvedlegget til tampongene), må du gå til legen.

Skrevet

Har ikke hatt feber eller opplevd noe annet unaturlig annet enn sterk lukt. Har ikke pakningsvedlegget. Noen som vet hva jeg bør se etter? Bør jeg gå til lege?

Skrevet

Hvis du ikke føler deg syk eller har feber, så kan jeg ikke skjønne hvorfor du skulle behøve å gå til legen.

Skrevet

Skalvise.. hvis du har enten høy feber, oppkast, diare, utslett som minner om solbrenthet, muskelsmerter, besvimer eller er svimmel bør du gå til legen og si at du tror du kan ha fått TSS.

Ellers trenger du ikke bekymre deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...