AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #41 Del Skrevet 24. juli 2023 Nå påstår de at det ikke er skuespill Anonymkode: 99180...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #42 Del Skrevet 24. juli 2023 Vitapro inneholder ting som er for immunforsvar og muskler/ledd, men generelt sett så er dette noe vi får i oss nok av via kosthold, så lenge vi spiser balansert. B-12, sink, selen, omega fettsyrer, spis god kvalitets rødt kjøtt, vilt, og fet fisk. Mtp d-vitamin så har mange for lave verdier av dette og bør ta tilskudd, men kjenner jeg norske tilskudd rett, så er det heller lave doser d vitamin i dette produktet også. Dvs har man en vesentlig mangel, så bør man finne bedre produkter. Anonymkode: 435f9...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #43 Del Skrevet 28. oktober 2023 Har noen her faktisk prøvd viatepro? Anonymkode: 99180...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. oktober 2023 #44 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har noen her faktisk prøvd viatepro? Anonymkode: 99180...3e9 Ja, jeg har prøvd vita pro - jeg har fibromyalgi og har forøkt det meste som muligens kanskje vil gjøre formen min noe bedre. Jeg brukte dem fast over flere måneder, da det sto at det kunne ta opp mot 3 måneder før man merket virkning, men etter 7-8 måneder hadde jeg fortsatt ikke merket noen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #45 Del Skrevet 28. oktober 2023 Mezzosoprena skrev (17 minutter siden): Ja, jeg har prøvd vita pro - jeg har fibromyalgi og har forøkt det meste som muligens kanskje vil gjøre formen min noe bedre. Jeg brukte dem fast over flere måneder, da det sto at det kunne ta opp mot 3 måneder før man merket virkning, men etter 7-8 måneder hadde jeg fortsatt ikke merket noen forskjell. Dumt 😕 Anonymkode: 99180...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #46 Del Skrevet 28. oktober 2023 17 minutter siden, Mezzosoprena said: Ja, jeg har prøvd vita pro - jeg har fibromyalgi og har forøkt det meste som muligens kanskje vil gjøre formen min noe bedre. Jeg brukte dem fast over flere måneder, da det sto at det kunne ta opp mot 3 måneder før man merket virkning, men etter 7-8 måneder hadde jeg fortsatt ikke merket noen forskjell. Vita pro har jo veldig lave doser med vitaminer. Dagsdosen for d vitamn er kun 15 mcg, og det er verken kalsium eller magnesium i kosttilskuddet. Magnesium er essensielt for opptak av d vitamin, og d vitamin er essensielt for opptak av kalsium. Alt veldig viktig for muskulatur og nervesystem. Jeg tar minst 125 mcg d vitamin daglig, og ofte dobler jeg vinterhalvåret. I tillegg tar jeg 350 mg kalsium/magnesium daglig, og sørger for å få i meg nok omega 3 fra fet fisk. Så hvis du vil teste ut vitaminer for FM, så må du ta skikkelige doser. Hvis du ikke kan ta k2 (blodfortynnende medisiner), så finn et tilskudd uten. Men generelt sett trenger vi ekstra k2, og det er viktig for at kalsium fraktes til skjelettet. D vitamin må alltid taes med mat/litt fett for best absorpsjon. https://sunkost.no/bio-life-kal-mag-med-vitamin-d3 https://sunkost.no/bio-life-vitamin-d3-k2-1 Anonymkode: dfeda...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå