AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Trenger tips til hvor jeg kan reise i august med maks 25 grader minimum 20 grader i august. De fleste sydensteder utgår vel? Anonymkode: 7820c...38c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Øst- Europa er vel ganske safe. For eksempel Krakow, Riga, osv. Eller Tyskland, Finland, Danmark. Anonymkode: 46ad9...196
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Madeira. Blir aldri hverken for varmt eller for kaldt. Anonymkode: 7fcbd...e05 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Hva med nord eller vest i Frankrike? F.eks La Rochelle: 10 best things to do in La Rochelle - The Good Life France 10 Best Things to Do This Summer in Normandie-Manche - Make the Most of Your Summer in Normandie-Manche! - Go Guides (hotels.com) Eller hva med Slovenia, de har en liten kyststripe der du kan bo i Portoroz eller Piran: Portorož - Piran (portoroz.si) Eller du kan dra til innsjøen Lake Bled, som ser nydelig ut: Bled, Slovenia - Offical Site Etter det jeg har sett så virker det ikke som det blir like brennhett på disse stedene som i Spania/andre steder i sør-Europa. Anonymkode: 02f24...ab8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 11.33): Øst- Europa er vel ganske safe. For eksempel Krakow, Riga, osv. Eller Tyskland, Finland, Danmark. Anonymkode: 46ad9...196 Polen er i alle fall varmere enn 25 grader i august! Tyskland også, mulig med unntak av helt på kysten. August er den varmeste måneden! Jeg kan love deg at i innlands-Øst-Europa er det varmere enn 20-25 grader i august. Anonymkode: fc39c...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva med nord eller vest i Frankrike? F.eks La Rochelle: 10 best things to do in La Rochelle - The Good Life France 10 Best Things to Do This Summer in Normandie-Manche - Make the Most of Your Summer in Normandie-Manche! - Go Guides (hotels.com) Eller hva med Slovenia, de har en liten kyststripe der du kan bo i Portoroz eller Piran: Portorož - Piran (portoroz.si) Eller du kan dra til innsjøen Lake Bled, som ser nydelig ut: Bled, Slovenia - Offical Site Etter det jeg har sett så virker det ikke som det blir like brennhett på disse stedene som i Spania/andre steder i sør-Europa. Anonymkode: 02f24...ab8 Jeg kommer rett fra Kroatia, som ikke ligger så mange mil unna kyststripen til Slovenia. August er den varmeste tiden, og det er like varmt der som andre steder i Middelhavet på ca samme breddegrad (Italia, Frankrike). Bled er nydelig, men det er ofte varmere i innlandet enn på kysten, og Bled ligger ikke SÅ høyt. De neste dagene er det meldt 29-30 grader der, og august er varmere enn juli. Nordvest i Frankrike, evt kysten av Belgia-Nederland-Tyskland (mot Atlanterhavet) gir nok bedre sjanser (men ingen garanti) for at man holder seg under 25 grader. Mine tips er Island (garantert under 25 grader), Irland eller Skottland. Anonymkode: fc39c...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Polen er i alle fall varmere enn 25 grader i august! Tyskland også, mulig med unntak av helt på kysten. August er den varmeste måneden! Jeg kan love deg at i innlands-Øst-Europa er det varmere enn 20-25 grader i august. Anonymkode: fc39c...2bf Enig. Polen og Tyskland er helt jævlig i juli og august. I Polen for 3 år siden måtte vi bytte hotell fordi det vi bodde på ikke hadde aircondition. Tenkte ikke at vi trengte det i Polen liksom. Men, så feil kunne vi ta. Anonymkode: fa8a8...79e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #11 Skrevet 14. juli 2023 Danmark? Mange steder med fine strender der. Skal selv til København om tre uker. Anonymkode: 58abd...699
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #12 Skrevet 14. juli 2023 Nord-Spania (Bilbao/San Sebastian). Anonymkode: 1a85f...bb5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå