AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Hei! Jeg har hele mitt liv hatt problemer med å vise nytelse. Altså det kan være fra å takke nei til hodebunnsmassasje hos frisøren til at mannen skal se ansiktet mitt under sex/forspill. Jeg ønsker å være mer avslappet spesielt under sex/forspill, da det ødelegger mye for min nytelse samt at jeg vet at det plager han litt at jeg ikke klarer å slappe av (skal sies at han aldri har presset meg til noe som helst). Jeg har ikke opplevd noe særlig som kan forklare at jeg har det slik, men jeg tror mye bunner i veldig dårlig selvbilde. Er det noen som har hatt det slik og kommet over det, eller har dere noen tips? ☺️ Anonymkode: 515cf...560
snillochsøt Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Problem med å vise takknemmelighet også? Hvis det bunner i dårlig selvbilde som du sier, må du jobbe med det først, men hvordan du skal øke din selvfølelse vet ikke jeg. Men har du prøvd å onanere foran et speil for å se hvordan du ser ut når du kommer? Det er jo en ganske deilig øvelse.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 snillochsøt skrev (10 timer siden): Problem med å vise takknemmelighet også? Hvis det bunner i dårlig selvbilde som du sier, må du jobbe med det først, men hvordan du skal øke din selvfølelse vet ikke jeg. Men har du prøvd å onanere foran et speil for å se hvordan du ser ut når du kommer? Det er jo en ganske deilig øvelse. Ikke problemer med å vise takknemlighet, å vise takknemlighet er veldig viktig for meg. Ja, jeg må vel det. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for det. Jeg har aldri sett hvordan jeg selv ser ut når jeg kommer, men det var ikke en dum ide! Takk for svar Anonymkode: 515cf...560
snillochsøt Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Jeg ville bare googla litt hvordan man forbedrer selvbildet, og prøve litt forskjellig. Trening er jo en stor en. Mestring generelt. Jeg føler meg for eksempel fantastisk når det er ryddig i skuffer og skap.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 snillochsøt skrev (3 minutter siden): Jeg ville bare googla litt hvordan man forbedrer selvbildet, og prøve litt forskjellig. Trening er jo en stor en. Mestring generelt. Jeg føler meg for eksempel fantastisk når det er ryddig i skuffer og skap. Takk for svar! Anonymkode: 515cf...560
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Her tror jeg faktisk det kan hjelpe deg å flytte fokus bort fra deg selv og over på ham. Jeg var tidligere forferdelig selvbevisst og anspent i sosiale situasjoner, jeg klarte ikke å slappe av fordi jeg fokuserte så mye på at jeg skulle prøve å slappe av og hvordan jeg fremsto, hva de andre tenkte om meg nå, osv. Det som hjalp meg var å flytte fokuset utover og se på den andre. Alle ønsker egentlig bare å bli verdsatt, sett, hørt og at andre er opptatt av dem. Ved å tenke på ham istedenfor, stille ham spørsmål og være opptatt av hans velvære, vil du lettere kunne glemme deg selv og forhåpentligvis klare å slappe mer av. Min indre stemme stilnet ihvertfall nesten fullstendig, men det tok jo noen år. Likevel, det ble stadig bedre og i dag tenker jeg ikke så mye på hvordan jeg fremtrer, fordi jeg automatisk er mer til stede i situasjonen og koser meg. Forhåpentligvis kan denne teknikken hjelpe deg også. Anonymkode: fe69c...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå