Gå til innhold

Damer, er det greit med leketøy også til ham?

Fremhevede innlegg

Skrevet

VI har noen leketøy vi benytter jevnlig, alle er kjøpt inn for hennes nytelse.
Jeg har hørt at noen av "gutta" ser på sexleketøy som en konkurrent, til dem selv, og kvier seg for å bringe det inn i et parforhold.

Jeg/vi nyter litt ekstra piff ved at jeg innimellom benytter leketøy på henne, og jeg virkelig nyter å se hvordan hun nyter det jeg gjør.

Mulig hun benytter det også uten meg tilsted, me det er helt greit.

Dog har vi aldri anskaffet noe som er til min nytelse, nå synes jeg det kunne vært spennende å prøvd ut denne:
https://www.dagbladet.no/annonse/sexolog-den-ultimate-blowjob/78385604

Men usikker på om hun vil ta det som et tegn på at jeg ikke er fornøyd med det hun "gjør" og at jeg ikke er tilfreds med henne, 
Men det er jeg jo, men kunne ha lyst til å prøve ut noe nytt.

Nå vet jeg at ingen annen enn kona kan si noe om hvordan hun vil reagere på forslaget...
Men hva med andre damer?
Ville dere tatt det ille opp om mannen foreslo noe slikt til bruk når dere er sammen?

Vet jeg kan benytte det alene i enerom, men litt av spenningen er jo at det er hun som skal bruke det på meg, på samme måte som jeg bruker vibratoer på henne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, her har vi leker både til meg, ham og oss. 
Noe bruker vi sammen, noe bruker vi alene. 

• Liker 3
Gjest lavendulae
Skrevet

For meg er det null stress, men kan selvsagt ikke svare for henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det dét. 

Anonymkode: deb93...fa8

AnonymBruker
Skrevet

Leketøy er bare gøy. Jo flere hun har jo bedre., Personlig synes jeg leketøy for menn er kjedelig og lite givende, så det blir mest til og for henne.

Anonymkode: bcc37...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Han har like mange leketøy som jeg har, og jeg elsker å bruke dem på ham. Blir veldig tent av det. 

Anonymkode: e4796...e7b

Skrevet

Vi har et lass med leketøy, og det meste kan jo brukes av begge.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan funker denne sugemaskinen - lar man hele satsen gå inni? Griseri å gjøre rent?

Anonymkode: df9e2...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Under sexleketøy kategoriseres sleeve under menn. Rart, eller naturlig? 

Er det menn som har mest glede av dette?

Har du som kvinne vurdert dette for din mann?

Spør for en "venn".

Anonymkode: d32dc...35c

Skrevet

Selvfølgelig er det greit med leketøy til han også, jeg ser ikke forskjellen. 
når det er sagt så kjøpte jeg en gang en maskin som skulle føles kliss lik til når noen slikker deg, den er helt ubrukelig. Men det kan jo hende at denne fungerer fint. Det er masse leketøy for menn der ute, anbefaler deg å prøve. Leketøy er bare noe man bruker av og til, for å piffe opp litt, ikke noe galt i det ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Under sexleketøy kategoriseres sleeve under menn. Rart, eller naturlig? 

Er det menn som har mest glede av dette?

Har du som kvinne vurdert dette for din mann?

Spør for en "venn".

Anonymkode: d32dc...35c

Av de utallige postene om sleeve her på KG, er det ikke tvil om at det er mannen som tenner på tanken, og handler slikt utstyr. 

Anonymkode: 6b930...6f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har mange leketøy både til meg og til han som vi bruker sammen og hver for oss.

Når det kommer til sugemasking/fleshlight o.l så mener han at det blir søl og stress å rengjøre. Anbefaler deg å kikke på parvibrator og satisfyer for menn. De har vi hatt veldig glede av ☺️

Anonymkode: 9798a...603

• Liker 1
Skrevet

SELVSAGT kan mannen også ha leketøy! Skulle nå bare mangle. Herregud.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi har mange leketøy både til meg og til han som vi bruker sammen og hver for oss.

Når det kommer til sugemasking/fleshlight o.l så mener han at det blir søl og stress å rengjøre. Anbefaler deg å kikke på parvibrator og satisfyer for menn. De har vi hatt veldig glede av ☺️

Anonymkode: 9798a...603

Vi har testet en parvibrator We-Vibe Chorus men fikk den ikke helt til, må nok prøve litt mer.

har kikket på satisfyer for menn, men de har ikke fått noen gode kundeomtaler så langt jeg kan finne.

Men leter vidre, vil jo gjerne invester i noe som funker, for det er jo noen kr. en må ut med, men regner med at kvalitet koster, så det er vel ikke lurt å velge det rimeligste heller..

AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor med leketøy til menn også! Vi prøvde en type fleshlight, men den var drit å rengjøre og han sa den var okei. Ble ikke så mye brukt da 

Anonymkode: 4c458...749

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...