Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Jeg så for en tid tilbake en del av et oprah show hvor hun viste frem en sports bh som du garantert ikke ville få slengende pupper av. Men jeg klarer ikke lete den fram nå som jeg søker på nettet. Skulle gjerne skaffet meg en sånn. Er vondt å jogge med de jeg har. Tenkte kanskje noen her inne hadde fått det med seg Eller har andre gode tips for tunge bryst.
Linselus Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 Tenkte kanskje noen her inne hadde fått det med seg Eller har andre gode tips for tunge bryst. ← Jeg har ikke sett Oprah, så det vet jeg ingenting om, men jeg har selv en Shockabsorber fra Berlei. Det er en sånn som heter Impact Level 4D+ Den er iallfall ganske god:-) Her jeg bor har de den på Lindex, men i god kjedeånd så har de den jo ikke i små omkretser og stor cupstr, bare i stort av begge deler. Derfor har jeg kjøpt min på La Lina i Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Tusen takk for svar. Jeg bor i Oslo selv så skal stikke innom butikken og se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå