AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg er nybegynner på sying. Jeg øver meg ved å sy med billig sengetøy.. Har bare sydd skjørt til nå. Har noen tips til enkle mønstre på andre ting? Topper og kjoler? Takler ikke gå med ting med glidelås eller knapp i ryggen, og liker kun eelativt figurnære klær, så litt usikker på hva som da er mulig med kun fast stoff. Knapper og glidelås i front/siden, og knyting, er ok. Anonymkode: d6fdf...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 Sjekk mønstrene på fæbrik? Isipisipants og noen av toppene er enkle, kan lett gjøres formnære, og har knyting☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Del Skrevet 12. juli 2023 kissmequick skrev (2 timer siden): Sjekk mønstrene på fæbrik? Isipisipants og noen av toppene er enkle, kan lett gjøres formnære, og har knyting☺️ Har faktisk bestilt boken deres i går så da finner jeg kanskje noe der altså, takk for tips Anonymkode: d6fdf...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Del Skrevet 14. juli 2023 Stoff Og Stil (som nå heter Selfmade tror jeg?) Har veldig mange greie mønstere synes jeg. Hvis du bor i nærheten av en butikk får du god veiledning underveis dersom du trenger det. Anonymkode: d01f3...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stoff Og Stil (som nå heter Selfmade tror jeg?) Har veldig mange greie mønstere synes jeg. Hvis du bor i nærheten av en butikk får du god veiledning underveis dersom du trenger det. Anonymkode: d01f3...cf5 Jeg har lest op diverse faceook-grupper at mønstrene deres er forferdelig dårlig forklart, og at man må tolke mye og finne ut selv? Ser de ofte blir frarådet nybegynnere, og selv erfarne klager over dem.. Jeg har en av butikkene deres en halvtimes kjøretur unna, men ble litt skeptisk av all kritikken jeg har lest.. Anonymkode: d6fdf...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Del Skrevet 16. juli 2023 On 7/14/2023 at 7:56 PM, AnonymBruker said: Jeg har lest op diverse faceook-grupper at mønstrene deres er forferdelig dårlig forklart, og at man må tolke mye og finne ut selv? Ser de ofte blir frarådet nybegynnere, og selv erfarne klager over dem.. Jeg har en av butikkene deres en halvtimes kjøretur unna, men ble litt skeptisk av all kritikken jeg har lest.. Anonymkode: d6fdf...cc3 Jeg anbefaler ikke mønstre fra Selfmade. Anbefaler generelt ikke den butikken for noe, det er lav kvalitet på det meste. Bruk heller butikker som Sømsenteret til sytilbehør. Det er massevis av mønstre du kan kjøpe på nett og bestille A0-utskrift hos Stitsj så du får det på 1 ark (eneste som tilbyr i Norge såvidt jeg vet). Jeg vil anbefale deg å prøve https://allwellworkshop.com/all-well-box-top De har en veldig god bok https://allwellworkshop.com/how-to-sew-clothes hvor du får med mønstre på All Well Box top og All Well Cardigan. Dette er mønstre som er enkle å sy og som kan varieres i det uendelige. Du kan prøve hashtagene #allwellboxtop og #allwellcardigancoat for å se eksempler. Anonymkode: 63068...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå