AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Hvordan unngår dere som strikker og har kjæledyr å få strikketøyet fult av dyrehår? Jeg har katter og hund (langhåret) men er mest plaget med hundehårene. Jeg plukker av alle hår jeg ser på nøstet samtidig som jeg strikker, men det hjelper lite når strikketøyet blir fult av hår under bruk.. er det noen gode metoder for å få fjernet hårene? Føler jeg mister motivasjonen for å strikke når det meste blir ødelagt av hårene.. Anonymkode: 8a32a...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 Unngår å ha garnet der hvor det er dyr. Garnet har egne vesker som står utilgjengelig for katten når jeg ikke strikker. Når jeg strikker har jeg nøstene enten i nøstekopp eller jeg drar garnet rett opp fra strikkevesken. Har aldri hatt problemer med dyrehår (katten er langhåret). Anonymkode: 3e314...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. juli 2023 #3 Del Skrevet 13. juli 2023 Vi har flere katter,så det hender at det dukker opp et og annet hår🙈 De pleier jeg bare ta bort,ikke verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 13. juli 2023 #4 Del Skrevet 13. juli 2023 Ikke la dyrene få tilgang til strikketøyet ditt, og oppbevar garnet i en pose eller noe. Er dette forresten snakk om en ekstrem røyteperiode? For jeg har dyr selv, og det er jo ikke SÅ mye hår overalt at det er noe problem, med mindre jeg lar dyrene gjøre hva de vil med strikketøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg har garnet i en tøypose med snøring i toppen, men noe sniker seg inn uansett da jeg har en dobbelpelset hund som røyter massivt et par ganger i året 😁 Anonymkode: 10691...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Del Skrevet 19. juli 2023 Mens vi hadde katt kunne jeg ikke strikke til noen uten å informere om at ville følge med kattehår, for pusen var vill etter strikketøy og garn. Prøvde å holde det utenfor hans rekkevidde, men han fant det likevel og skulle kose med det og ligge på det. 🐈🧶 Anonymkode: 5e51f...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå