AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Jeg bare lurer på hvorfor menn liker (underlivsbilde) ? Syntes selv det er noe av det styggeste altså bildet av underlivet mitt? Men han synes det er så digg ?? så bare lurer på er det normalt ? Flere menn som liksom liker det og kan forklare hvorfor?? prøver å forstå? Anonymkode: 81978...e72 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Ingen menn som kan svare på ? Anonymkode: 81978...e72
Razor1976 Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ingen menn som kan svare på ? Anonymkode: 81978...e72 Tror det hadde hjulpet om du hadde lagd en bedre emne-tittel 🤓 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bare lurer på hvorfor menn liker (underlivsbilde) ? Syntes selv det er noe av det styggeste altså bildet av underlivet mitt? Men han synes det er så digg ?? så bare lurer på er det normalt ? Flere menn som liksom liker det og kan forklare hvorfor?? prøver å forstå? Anonymkode: 81978...e72 Altså rent objektivt. Er mann bare så det er sagt, så har (dette virker litt sykt og ekkelt er klar over det) det mye og si på dagsformen på vaginaen, brukt kontra ubrukt, lyssetting, samt posisjon bildet er tatt i. Det er klart at ett halvslitent bilde tatt i stua med joggebukse og 6 dagers ettervekst (ikke skyt meg jeg vet ikke hvor fort slike hår vokser) er veldig lite attraktive, kontra en nyshavet en i doggy i flombelysning har mye og si på resultatet. Men personlig så synes jeg ikke at det er noe særlig pent (igjen ikke skyt meg) Anonymkode: f36d1...a81
Flintis Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Kan detbvøre fordi det virker seksuelt opphissende🤔 1
kjekkfyr Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Det er jo ganske enkelt fordi vi elsker synet av ei deilig mus, det tenner oss, værre er det ikke 😊👌
Skjold Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 Att en heterofil mann liker kjønnsdelene til en kvinne er vel ikke verdens største gåte? Kvinnekroppen er forøvrig det vakreste som finnes.
Enmanelskeråhate Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 Vi er programmert til å digge mus, sånn er det bare;) vel de fleste av oss da..
Christina82 Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg