AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Jeg har blitt frastjålet headsettet mitt tidligere idag endten på flyplassen eller på bussen. Jeg skal gå å melde saken til politiet her i England i morgen, men hva mer må jeg gjøre for å få penger tilbake? Headsettet er rundt 1 år gammelt å kostet 2500 kr nye, men ettersom jeg kjøpte dem i USA har jeg ikke kvittering på dem lengre. Kommer forsikringselsapet ikke til å dekke dem da? Jeg har student i utlandet forsikring hos Gouda. Takk for hjelpen! ❤️ Anonymkode: 5830d...c17 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Hvorfor ringer du ikke forsikringsselskapet og spør? Anonymkode: c34e7...402 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ringer du ikke forsikringsselskapet og spør? Anonymkode: c34e7...402 Jeg har aldri sendt inn en forskringsak før så er bare redd for å gjøre noe feil eller ikke ha rett opplysninger på plass som vil føre til at jeg ikke får pengene tilbake. Har hørt fra folk at du absolutt ikke må kontakte forsikringsselskapet før du har oppretter sak hos politet. Anonymkode: 5830d...c17
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Hva er egenandelen din på? Med så lav sum er det bedre å kjøpe nytt. Anonymkode: 3f0be...a73 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er egenandelen din på? Med så lav sum er det bedre å kjøpe nytt. Anonymkode: 3f0be...a73 regner med at min situvasjon går under Tyveri fra motorvogn/badeplass dekning 5.000. Det står ingen egenandel så jeg er litt usikker på om de vil kreve det? Anonymkode: 5830d...c17
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Ta kontakt med forsikringsselskapet. De er interessert i informasjon om hvordan tyveriet skjedde (ran eller simpelt tyveri), at det sannsynliggjøre at det ble stjålet og ikke glemt. Når du ikke vet hvor og når det skjedde, høres der ut som du glemte det, eller ikke hadde tilstrekkelig oppsyn med eiendelene dine. Videre må du kunne vise at det er sannsynlig at du eide et slikt headset. Selv om det er kjøpt i USA, har du vel f.els kontoutskrift fra vank eller kredittkort. Anonymkode: b978c...3aa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er egenandelen din på? Med så lav sum er det bedre å kjøpe nytt. Anonymkode: 3f0be...a73 Stort sett ikke egenandel på reiseforsikring. Men jeg har ikke Gouda. Anonymkode: b978c...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå