Gå til innhold

Innmarsj bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den fineste innmarsjen/vielsen du har vært vitne til og hva var det som gjorde den fin? Hvilken musikk ble spilt, og hvem var involvert i innmarsjen? Ankom brudeparet sammen, eller gikk bruden opp alene eller ledsaget av noen andre? Del gjerne detaljer, er ute etter litt inspirasjon 🥰

Anonymkode: f1142...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicole Reynolds på Tiktok spiller ulike innmarsjer basert på hvilken musikk/film/serie folk liker. Kanskje har dere en yndlingsfilm sammen? Verdt å sjekke ut når det gjelder musikk i hvert fall🤩 

Anonymkode: 2997c...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i pompøse marsjer med klassisk musikk eller amerikanske ballader. Jeg liker det folkelige og elsker den Gotlandske bryllupsmarsjen sunget av alle barna her i Prinsesse Madeleines bryllup. Veldig fint at de valgte en tradisjonell svensk marsj.

 

Anonymkode: 74268...395

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nicole Reynolds på Tiktok spiller ulike innmarsjer basert på hvilken musikk/film/serie folk liker. Kanskje har dere en yndlingsfilm sammen? Verdt å sjekke ut når det gjelder musikk i hvert fall🤩 

Anonymkode: 2997c...6ad

Takk for tips, skal sjekke ut 🤩

Anonymkode: f1142...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes best om den tradisjonelle at brudeparet går opp sammen. Ikke behov for noen flere. 

Anonymkode: ca093...a19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes best om den tradisjonelle at brudeparet går opp sammen. Ikke behov for noen flere. 

Anonymkode: ca093...a19

TS her, ja det kan også være fint. I et bryllup jeg var i gikk brudeparet sammen med barna sine, som en familie. Det var så fint 🥰

Anonymkode: f1142...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten tvil den fineste marsjen. Men beste inngangen var der brudgommen sang mens bruden gikk inn, passer dog ikke for hvem som helst. 

Anonymkode: f6ab4...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudemarsj fra Seljord er flott. 
Trumpet voluntary hadde vi - med trompetsolo. 

Anonymkode: 84c70...d67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to bruremarsjer jeg er spesielt glad i, og det er bruremarsj fra Lødingen og bruremarsj fra Øre.

Jeg liker best at brudeparet har innmarsjen i kirken sammen, og er ikke noen fan av det påfunnet om at brudens far "gir bort" bruden. Spesielt rart blir det i de tilfellene hvor brudeparet begynner å bli godt voksne, har levd sammen i årevis og gjerne også har fått et par unger sammen. 

 

Anonymkode: 2b0a7...af7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Garbarek sin egenkomponerte (?) til Haakon og Mette-Marit sitt bryllup 🥰

(Men mulig nostalgikeren i meg snakker høyest :fnise:. Sikkert no go for alle andre..) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker brudemarsj fra Lødingen. Var en gang i et bryllup der en kvartett med unge sangere sang den flerstemt. Ikke et øye var tørt! 

Anonymkode: 25453...6b2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best at brudeparet går opp sammen og en av de vakre, mer tradisjonelle, norske brudemarsjene. 

Anonymkode: 85852...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en bruremarsj til som er fin, men som kanskje passer bedre til utmarsj, og det er Jan Magne Førde sin. Den ble brukt da Märtha Louise og Ari Behn giftet seg. 

Anonymkode: 2b0a7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...