Gå til innhold

Måkene holder jo aldri kjeft!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måkeskrik er hyggelig ved sjøen. Her, langt nok unna sjø og hav til at det er unaturlig å ville høre dem, så er det så vanvittig irriterende. Nå har de holdt på ute her i en evighet, de skriker og skriker og skriker, og jeg blir gal! 

Hvorfor skriker de så, i lange stunder av gangen? Skjønner sesongen og barn og beskyttelse og alt det her, men nå flyr de rundt for seg selv og bare hyler. Samme runde i går kveld. Jeg klikker snart. 

Noen som vet hvorfor, og hvor lenge man kan forvente at dette foregår?

Anonymkode: 7fec7...197

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er du?

Du må finne ut hvorfor de er der? Er det søppel eller hva?

Anonymkode: f7a08...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor er du?

Du må finne ut hvorfor de er der? Er det søppel eller hva?

Anonymkode: f7a08...7df

Vestfold. Vil tippe det er de mange industribyggene rundt om her, med flate tak, som gjør det trivelig å bygge reir.

Så jeg mener ikke at de er kun i vår hage, men det ljomer jo i hele gata uansett hvor de er og skråler.

Anonymkode: 7fec7...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vestfold. Vil tippe det er de mange industribyggene rundt om her, med flate tak, som gjør det trivelig å bygge reir.

Så jeg mener ikke at de er kun i vår hage, men det ljomer jo i hele gata uansett hvor de er og skråler.

Anonymkode: 7fec7...197

Trodde fugler fødet om våren. Det er sommer nå. Det må være søppel, mat av noe slag. 

Anonymkode: f7a08...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Trodde fugler fødet om våren. Det er sommer nå. Det må være søppel, mat av noe slag. 

Anonymkode: f7a08...7df

De er ferdig føda, og de flyr rundt over de minste som trasker rundt på bakkenivå her også.

Anonymkode: 7fec7...197

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 20.03):

Trodde fugler fødet om våren. Det er sommer nå. Det må være søppel, mat av noe slag. 

Anonymkode: f7a08...7df

Ja,de gjør det. Så nå har de ungene sine på bakken. Det er derfor de flyr rundt og skriker når det er folk i nærheten,de gjør det for å varsle. De sitter også å holder vakt i starten da ungene begynner å gå på bakken, og da kan de jage folk om de kommer for nær.

Anonymkode: d3eb8...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 20.03):

Trodde fugler fødet om våren. Det er sommer nå. Det må være søppel, mat av noe slag. 

Anonymkode: f7a08...7df

Fugler føder ikke 😂

Anonymkode: 330e7...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Fugler føder ikke 😂

Anonymkode: 330e7...3be

Dem føder egg. Jeg så en gang en måke ligge på rygg med beina i vært og en annen måke som tok imot egget.

Anonymkode: edfd4...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...