Gå til innhold

Din opplevelse av G-punkt orgasmer m.fl. ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan  få klitorisorgasme- Vaginalorgasme- G-punkt orgasme- A-punktorgasme.  (Alle veier fører til rom, og alle  punkt fører til orgasme hos kvinner). 

Valgmulighetene til  orgasme hos kvinner er mangfoldige i motsettning til hos menn.  Hvordan oppleves en G-punkt orgasme hos kvinner  samanlignet med   klitorisorgasme, Vaginalorgasme, A-punktorgasme.   

Anonymkode: d26b0...e74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvilken type orgasme jeg får ved vaginal penetrering, mest sannsynlig g-punkt orgasme vil jeg tro. Må ha klitoris stimulering samtidig men orgamsen er helt annerledes enn klitorisorgasme alene. Noen ganger kan jeg bli "gal" om jeg får bare klitorisorgasme for den gjør meg liksom ikke "ferdig" den er mer på overflaten, og gjør at jeg kjenner jeg bare trenger mer og mer. Den "metter" ikke. Mens når jeg stimulerer via vagina samtidig kommer de orgasmene som gir spasmer i hele kroppen, hvor jeg vrir meg i nytelse. De som jeg tidligere bare har fått ved penetrering sammen med en mann. 

Har ikke klart å gi meg selv det før, men har vært i et avstandsforhold nå i et halvt år, uten særlig vaginal tilfredsstillelse. Så da har jeg måttet lære meg det i desperasjon. Det er to vidt forskjellige opplevelser. 

Anonymkode: c7d4c...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...