Gå til innhold

store lår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente tidlig i tjueårene som trenger litt hjelp..

saken er den at jeg har så forferdelige tjukke lår... resten av kroppen er fin og stram og slank, men lårene passer ikke inn, de er svære!!

Hva kan jeg gjøre for å trene bort lårene... vil ha fine, slanke lår... vil kunne ha knærne inntil hverandre uten å se ut som en svær kalvbent ku.. :grine::grine:

synes det er så stygt, klarer ikke være naken forran kjæresten min :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat det samme problemet som deg. Uansett hva jeg gjør, så forblir lårene akkurat like tykke! :sinnatagg:

Jeg skulle også gjerne hatt noen tips!!!

Skrevet

spise litt mindre over tid. Kanskje begynne å trene utholdenhet hvis dere ikke gjør det.

Eller kle seg i trange klær og nyte det at sinnsykt mange menn kommer til å ha lyst til å ha seg med dere.

Skrevet

Det er ett tips jeg har...

( :klaske: husker ikke hva det heter, men jeg skal forsøke å forklare)

Det finnes treningsapparater som har "massasjebelter" som vibrerer eller masserer... Man står på et brett, også er det et bredt belte som blir bevegd av en maskin. Som strammer opp rumpe og lår...

Har dere forsøkt med sånne apparater?

Det er ei jeg kjenner som har brukt det med stort hell...

Hehe håper dere skjønte noe av det.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

nei skjønte nok ikke helt hva du mener, Tirill :)

spiser ganske sunt og ikke mye.. men blir endel godis ... skal prøve å slutte med godis og heller lage f.eks grove vafler med brunost eller sukkerfri syltetøy .. eller fruktsalat eller grønnsaksdip.... men finnes det en dip-oppskrift som man ikke blir feitere av... vil ikke ha mer på lårene nå :( fra rett frem ser d rett og slett ut som om jeg har hofte nr 2 der lårene starter, de buler ut mer enn hoftene gjør..

noen som har tips til trening som kan redusere dem? Vet at knebøy skal være bra, men det er vel mer??

hjelp, please, jeg må få bort disse lårene før jeg blir gaaaal :grine:

Skrevet
Det er ett tips jeg har...

:klaske:  husker ikke hva det heter, men jeg skal forsøke å forklare)

Det finnes treningsapparater som har "massasjebelter" som vibrerer eller masserer... Man står på et brett, også er det et bredt belte som blir bevegd av en maskin. Som strammer opp rumpe og lår...

Har dere forsøkt med sånne apparater?

Det er ei jeg kjenner som har brukt det med stort hell...

Hehe håper dere skjønte noe av det.

Er det sånt her du mener?

Ganske gammelt bilde men det var det eneste jeg fant. Vet heller ikke hva det heter. :ler:

post-5609-1137239465_thumb.jpg

Skrevet
Er det sånt her du mener?

Ganske gammelt bilde men det var det eneste jeg fant. Vet heller ikke hva det heter. :ler:

post-5609-1137239465_thumb.jpg

Hehe akkurat hva jeg tenkte på ja :-)

Skrevet

Ååå, husker dere den gamle reklamen hvor det var en slesk fyr som sto med et sånt apparat og skulle liksom tøffe seg overfor den pene jenta ved siden av, men så ristet tupeen hans av... :grine2:

Når det gjelder det tråden egentlig handler om: Jeg kjenner meg igjen, ja. Har alltid hatt komplekser for lårene mine, men nå har jeg vel i grunnen innsett at det er sånn jeg er, og at det ikke er så mye å gjøre med dem. Trening som forbrenner fett, og styrkeøvelser for forside og bakside lår (ikke innside/utside, da ender jeg opp med tømmerstokkben!) kan i det minste få dem til å se noenlunde veltrente ut.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Pilatestrening er et tips. Har hørt mye bra om denne treningsformen. Finnes flere bøker på markedet. Et par eks.:

*Louise Thorley - Pilates

*Trevor Blount/Eleanor McKenzie - Pilatestrening

Skrevet
Nå har jeg lett :-)  Jeg fant  jeg fant ...

trenings/massasjeapparat

Hvis du trykker på bildet her, så ser du en hjemmemaskin....

Jeg har brukt et slikt apparat, men det var ikke for å stramme opp eller å bli slankere. Det er rett og slett veldig behagelig når man trener mye og er om og slite i musklene.

Til trådstarter: det finnes få mirakelkurer for å bli slankere. Du må trene mer og spise sunnere/mindre. Men så er det jo slik at vi kvinner gjerne legger på oss på rompe/lår, det er slik vi er programmert. Som en annen her sa: Gutta liker kvinner med litt former :)

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Mye sant i alt som står over her gitt, "ridebukselår" er mange kvinners største problem tror jeg... Selv er jeg kraftig, men godt trent (les sunn). Hvis jeg skeier ut med for mye godteri osv ei stund, så kommer ridebuksene med én gang! Så fort jeg kommer over på den sunne stien igjen, blir ridebuksene borte..

Kanskje ideen for deg er å, som du skriver først i innlegget, å kutte ut på godiset? Kun snop og brus én gang i uka er tingen hvis du vil minske størrelsen, er i hvert fall min erfaring. Kroppen trenger tross alt også fett innimellom for å opprettholde forbrenningen :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes kraftige lår er sexy. Ihvertfall så lenge de har mer muskler enn fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...