Gå til innhold

Kan de her brukes i bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

536D50DE-5B8B-491D-8AAE-C1E211F50805.thumb.webp.74d09c19385fc4e6ea194cba7bf4da70.webp6F789D00-FD5B-4E2E-92B2-43265D10BBC5.thumb.webp.ae0396cf5d4bac6d1cffc5d1e1abb1bf.webpeller bør de være mer pyntet?

Anonymkode: 50698...cfe

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fine. Casual kjole til et casual bryllup. 
 

står det smoking og galla på innbydelsen så må du kanskje pynte deg mer.

Anonymkode: 38d3e...fac

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer veldig an på hva slags bryllup. Er det en middag på restaurant en ettermiddag etter vielse på rådhuset, eller et mer uformelt hagebryllup så ja. Ellers tror jeg fort du vil føle deg veldig underdressed.

Anonymkode: a3ce9...094

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljes_tanker skrev (47 minutter siden):

Utrolig kjedelige kjoler. Slike bruker jeg til hverdags

Javel , det gjør ikke jeg 

Anonymkode: 50698...cfe

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å bruke disse kjolene til hverdags, men hadde sett etter noe mer pyntet til bryllup. 

Anonymkode: 9c360...f25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om kleskoden er dress eller pent, så kan du bruke en av de. 

Anonymkode: efb3f...6ab

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljes_tanker skrev (2 timer siden):

Utrolig kjedelige kjoler. Slike bruker jeg til hverdags

For en hyggelig og konstruktiv kommentar! Nå fikk virkelig TS svar på det hun spurte om. Utrolig bra jobba, Silje ❤️

Anonymkode: e4c8f...cd1

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, men for en del er dette også kjoler man kan bruke til hverdags, så jeg ville tenkt over hvordan helheten blir. Jeg er en sånn som går i mye som ligner til vanlig, men kunne fint gått i det i bryllup også (eller.. jeg hadde nok egentlig elsket en anledning til noe mer pyntet, men jeg er blant de «kjoledamene» som helt oppriktig mener at sånt kan brukes i bryllup), men da med tilbehør og frisyre som øker «pyntefaktoren». Samtidig kommer det jo også an på kretsen man skal i bryllup med. Er dette vanlig hverdagsantrekk for dem, eller skal du i bryllup med folk som stort sett går i treningstøy på fritiden, for å sette det litt på spissen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For en hyggelig og konstruktiv kommentar! Nå fikk virkelig TS svar på det hun spurte om. Utrolig bra jobba, Silje ❤️

Anonymkode: e4c8f...cd1

Smaken er som baken. Hun spør om meninger. Fine som sommerkjoler til hverdags, men ikke til bryllup. Til det synes jeg også de er for kjedelige. Min ærlige mening.

Hvis hun bare vil høre st de er fine og passer til et bryllup hadde hun jo ikke tenkt å spørre her.

Anonymkode: 7f259...210

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For en hyggelig og konstruktiv kommentar! Nå fikk virkelig TS svar på det hun spurte om. Utrolig bra jobba, Silje ❤️

Anonymkode: e4c8f...cd1

Hva skal jeg svare da…?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også slike kjoler til hverdags, men om du styler hår, sminker deg opp og har fine sko - så kan det funke! Kommer litt an på hva du selv går med til hverdags, og åssen type bryllup det er :) 

Anonymkode: f4762...19b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Om kleskoden er dress eller pent, så kan du bruke en av de. 

Anonymkode: efb3f...6ab

Takk:)

Anonymkode: 50698...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

For en hyggelig og konstruktiv kommentar! Nå fikk virkelig TS svar på det hun spurte om. Utrolig bra jobba, Silje ❤️

Anonymkode: e4c8f...cd1

Takk❤️

Anonymkode: 50698...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ananas. skrev (32 minutter siden):

Absolutt, men for en del er dette også kjoler man kan bruke til hverdags, så jeg ville tenkt over hvordan helheten blir. Jeg er en sånn som går i mye som ligner til vanlig, men kunne fint gått i det i bryllup også (eller.. jeg hadde nok egentlig elsket en anledning til noe mer pyntet, men jeg er blant de «kjoledamene» som helt oppriktig mener at sånt kan brukes i bryllup), men da med tilbehør og frisyre som øker «pyntefaktoren». Samtidig kommer det jo også an på kretsen man skal i bryllup med. Er dette vanlig hverdagsantrekk for dem, eller skal du i bryllup med folk som stort sett går i treningstøy på fritiden, for å sette det litt på spissen. 

Jeg kjenner jo ikke kretsen med brudeparet går svært sjelden i kjoler eller pyntet tly

Anonymkode: 50698...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Smaken er som baken. Hun spør om meninger. Fine som sommerkjoler til hverdags, men ikke til bryllup. Til det synes jeg også de er for kjedelige. Min ærlige mening.

Hvis hun bare vil høre st de er fine og passer til et bryllup hadde hun jo ikke tenkt å spørre her.

Anonymkode: 7f259...210

At for leg blir de for hverdagslig ,må man slenge på utrolig kjedelige liksom 

Anonymkode: 50698...cfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, disse er for uformelle for et bryllup. For være helt ærlig, så gjør kombinasjonen av stoff og snitt at de ser billige ut.

Fine kjoler trenger ikke koste mye. Jeg har brukt en kjole jeg fikk til 8 euro på Malta i både bryllup og en annen formell anledning. Men akkurat disse ble for casual. 

Anonymkode: 257d7...1ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, disse er for uformelle for et bryllup. For være helt ærlig, så gjør kombinasjonen av stoff og snitt at de ser billige ut.

Fine kjoler trenger ikke koste mye. Jeg har brukt en kjole jeg fikk til 8 euro på Malta i både bryllup og en annen formell anledning. Men akkurat disse ble for casual. 

Anonymkode: 257d7...1ff

Du tar feil. Så sant det ikke er kleskode smoking eller galla er disse helt innenfor.

Anonymkode: b3154...15b

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...