Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

har akkurat hatt en lang kynner nå.. Den varte over 10 minutter. Litt ekkelt med stinn mage etter maten og så en så lang kynner men det gikk nå over til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får oppdatere lista litt igjen.

Klær

Har;

Har nok bodyer

Strømpebukse

luer

gensere

sokker

Trenger;

Pysj (går vel å sove i body de første ukene tror jeg?)

Uteklær?

Annet utstyr;

Har;

Vogn

Stelleveske

Voksipose

Seng

Vugge

Dyner

Sengekant

Sengetøy

Vippestol

Bæresele

Bleiebøtte

Noen bleier

Brystpumpe

Sånn til å fryse melk i

Helsetepper

Lammeskinn

6 kluter

Krem

olje

ammeinnlegg

Trenger;

Stellebord, Hemnes fra Ikea

Badebalje (ikea ja)

Madrass til seng

Madrass til vugge

Babycall

Febertermometer

Babygym

Leke?

KLUTER!

Ammebh

Bleier (har jo noen etter Leon da!)

Deilig å kunne flytte ting fra trenger til har.. Selv om det bare er småting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg går hjemme så har jeg tenkt å lage meg en webside med eget domene. Men aner ikke hva jeg skal kalle det. Noen forslag? Blir litt blogg/baby preget tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Siden jeg går hjemme så har jeg tenkt å lage meg en webside med eget domene. Men aner ikke hva jeg skal kalle det. Noen forslag? Blir litt blogg/baby preget tenker jeg.

Tja...

virvar.no

livskaos.no

livsglede.no

livsliv.no?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei The pink.. Ser du er innom ;)

Hei hei. Er ofte innom jeg. Moro og følge med het vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har nå fått ordnet en blog på blogspot.com i allefall. Så får vi se om den blir brukt og besøkt. Ettersom linken er etternavnet mitt så har jeg ikke veldig lyst å legge den ut her men om noen spesielt intresserte vil ha så ta kontakt på pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to pakker med bleier du kan få :) Får meg aldri til å bytte dem :sjenert:

Sender du meg en pm med blogg-adressen din?

Skal du forresten på hytteturen til M. før hun flytter? Jeg tenkte å ta med meg Leon dit en av dagene, og hvis du er i form og ikke nybakt mamma, kan vi jo kanskje dra dit sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja søndagsengel det hadde vært koselig å ta en tur på hytteturen, som jeg sa til M., jeg må nesten se ann formen!

Dere skal få link på pm ja jenter.

Har sovet dårlig i natt. Vet ikke helt hvorfor. Våknet flere ganger med vondt i bekkenet og i morges så våknet jeg av en kraftig krampe i begge leggene. Gjorde skikkelig vondt, klarte nesten ikke lee på beina. Forstår nå at de som svømmer og får krampe ofte drukner ja. For det var kjempe ekkelt. Fikk presset helen nedover og bøyd tærne oppover etter en stund og da gikk det vekk.. Men akk så vondt.

Siden jeg sov dårlig i natt har det blitt til at jeg sov lenge i morges da :) Så nå er det frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampe er så inmari vondt! :(

Eg har fått beskjed at eg må sjekke B12-nivået mitt sidan eg opplever å ha krampe. Men legen min er på ferie, så eg får vente til han er tilbake. Har det trass alt ikkje såå ofte. Men kanskje eit tips til deg? :)

Bra at du har tatt igjen litt soving på formiddag i staden då! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt magebilde ;)

Prøvde med selvutløseren så dimensjonen ble ikke helt den samme som på det bildet før men en får en viss anelse om hvor stor magen er nå og den har gått litt ned men ikke mye da.

post-2920-1152788826_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg tasse opp i banken og på posten. Har egentlig ikke lyst ut men det må gjøres så da får jeg bare sette i gang. Første skritt blir å sku av pc'n. Så pusse tenna og så ta på skoene. Har pakket sykemeldingen ned i en konvolutt alt så det en er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stor og fin mage du har fått Liv :) Den har vokst masse de siste ukene. Flere som ikke orker så mye. Jeg og brukte flere timer på å komme meg ut til butikken og banken i dag. Alt blir så veldig tiltak syns jeg.

Så lang den kynneren din var. Jeg har en del kynnere selv, men de er mye kortere. Kanskje det blir fødsel på deg litt tidligere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mageskryt :flau:

Jeg har noen laaaange kynnere innimellom men somregel så er de mye kortere ja.

Det er et skikkelig ork å gjøre noe om dagen! Men det går nå seg til! Og så har jeg tenkt meg til Drammen en dag ;) Eller hva IdaC? Du får si når det passer best!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin magen din var :) Vokst masse jo.

Bare magen du har lagt deg ut på? Så i allefall sånn ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...