Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Men det er så kjedelig å være hjemme aleine....

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frysepulver! Koselig at du hilser på!

Nå har jeg vært hos legen og er sykemeldt i morgen, 50% sykemeldt fra mandag og 14 dager etter det. Aktiv sykemelding er ikke lenger, nå heter det gradert sykemelding. Skal prøve å jobbe 3-4 timer hver dag. Dvs - planleggingstid så da regner jeg med at det blir 3 timer om dagen. Har en times reisevei hver vei da. Det er litt surt når en skal jobbe så kort men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg skulle gjerne gitt dere magebilde, bare et problem.. Jeg kan ikke finne laderen til kamera og det er helt tomt for strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så morro at du allerede kjenner spark på utsiden av magen.Dette går jo kjempefort det jo :smilbla:

Håper du får en fin fredag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg reiser på ferie på lørdag og skal bruke morgendagen på jobbing og soving og pakking og besøk av ei venninne tar jeg en liten runde og sier:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alwa, MissS og Grooo! Koselig at deres stikker innom! Jeg er egentlig ikke så flink til å besøke andres dagbøker, så der burde jeg skjerpe meg litt!

I dag skal jeg vaske kjøkken og bad... Verdens kjedligste jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å utsette vaskingen til i morgen. Da skal jeg ikke noe. I ettermiddag er det SM treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi var 5 stykk og det var veldig koselig! Var først på Egon og så spiste tre av oss is på Oslo City etterpå.

God påske til alle dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på det flere ganger tidligere, og det var litt ille første og andre gang, etter det så sluttet jeg å grue meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fin start på påsken. Jeg er nå hos Baby-E og vi er uten nett. Vi har ikke nett. Håper på å få nett på mandag, ellers må vi vente i to uker! Så god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hele 109kbs!!! ( vi betaler for 1500!)

Isdn hastighet er ikke noe jeg gidder og surfe på så dere ser nok ikke meg så mye;)

GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...