Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klø: Ja en skulle tro det! Står jo på forsiden at det er for de studiene på baksiden. Så jeg er enig med deg.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd på meg ja ;) Merker dog at det blir mye bedre av frisk luft så jeg burde prøve å være mer ute om dagen. Er heller ikke veldig flink til å drikke. I dag har jeg klart 3*600ml tynn saft. Jeg klarer bare ikke drikke mer, hverken saft, vann eller brus. Har alltid drukket ganske lite (kanskje et glass eller to i løpet av en dag), men har jo ikke hatt problemer med hodepine tidligere. Prøver alt jeg kan å drikke men klarer bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Synes skikkelig synd på deg jeg! Hater å ha hodepine selv!

Men du får ta tiden til helpe, og gjøre det du synes hjelper litt.. Som å være ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt å fortelle om drømmen jeg hadde før helgen. Vi var på ultralyd og det lå en gutt i magen min. Alt vel så langt, men så kommer problemet, han hadde skikkelig hentesleik og Harry Potter briller. Ikke så ille nei, men hanhadde på en hvit/lys rosa kjole med blonder og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den helt tydelig, det var ikke armer og firkanta forran (ved halsen). Rundt stroppene var det blonder og det var det i livet (sammen med en snøring) og i bånn var det også blonder. Jeg hater blonder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å skrive at det hjelper å drikke mye når man har hodepine, men jeg ser at du har prøvd... Jeg har også bestandig drukket veldig lite, helt fram til jeg begynte å amme. Nå er jeg kjempetørst hele tiden!

Når det gjelder det med internt opptak, så er det sikekrt bare jeg som har misforstått! :klaske:

Håper formen er bedre i dag! :klem: Og gratulerer med 15 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere som er med å holde liv i boken min. Fikk melding av sjefen om at hun var syk og om jeg kunne komme torsdag. Helt greit det, for hodet banker veldig i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har kjøt Civilization IV til meg i dag. Så om jeg er litt fraværende her så er det årsaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...