Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg til deg og Monja!

Ja iss, må passe på hvordan jeg løfter og sitter nå. Gruer meg litt til å gå i mange timer om dagen i London torsdag til mandag men med flere pauser og sånn så blir det vel bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAr meningen vi skulle rydde og vaske i dag, ettersom vi får overnattingsbesøk på onsdag. Men i dag sa mannen at han kan ta det mens jeg er på jobb på mandag og tirsdag. Ble litt glad da ja, men jeg vet at jeg må maaaassssee kjempe mye og det er slitsom det og. Han skal alltid utsette alt til det siste øyeblikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei sier du det? Men han har lovet at alt skal "skinne" til vi får besøk. Vedder på at når jeg kommer hjem fra jobb på onsdag kl 18 (hun kommer rundt 19), så er det like rotete her. Og maser jeg så får jeg beskjed om at det er mest mitt rot (og det er det jo ;) ) og at om det er litt rotete så gjør vel ikke det noe? Irriterende. Vil ha det ryddig men jeg er så utrolig rotete av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sier du det? Men han har lovet at alt skal "skinne" til vi får besøk. Vedder på at når jeg kommer hjem fra jobb på onsdag kl 18 (hun kommer rundt 19), så er det like rotete her. Og maser jeg så får jeg beskjed om at det er mest mitt rot (og det er det jo ;) ) og at om det er litt rotete så gjør vel ikke det noe? Irriterende. Vil ha det ryddig men jeg er så utrolig rotete av meg...

:Nikke: Signerer den jeg!! Var som om jeg kunne skrevet denne!!

Men idag skal tanta og mora hannes komme, da hjelper han faktisk til.. Så når de kommer så vil han ha det bra her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men idag skal tanta og mora hannes komme, da hjelper han faktisk til.. Så når de kommer så vil han ha det bra her! :ler:

HER OG! Dere skulle sett ham på fredag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er noe helt annet når de får besøk selv men når det er jeg som får besøk så er det plutselig ikke så viktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Vetla er du våken igjen? Mannen sa du hadde duppet litt av ;)

Ja, våken no ja.. Men ikkje heilt i form. Får sjå om eg blir med til Dire maul i kveld. Har lyst, men veit ikkje om eg orkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER OG! Dere skulle sett ham på fredag :ler:

:hoho: De er rare og da!!! Idag svetta han til og med, fordi han stressa med å bli ferdig...

Jo det er noe helt annet når de får besøk selv men når det er jeg som får besøk så er det plutselig ikke så viktig ;)

:roll: I know...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA tror jeg at det er på tide å komme seg i seng, må opp halv seks. HATER tidligvakt, starter da 7. Fordelen er at jeg er ferdig kl 14 :) Så er det en time reisevei hjem igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...