liv Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2281 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Har det ikke så travelt jeg akuratt nå... Mammas bursdag i dag. Min bestefars første barn ble født på hans bursdag, men jeg tror nok ikke mammas første kommer på hennes bursdag! Pus er gal her! Han skal ha massssssse kos! Og bare av meg!!!! Endret 6. september 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. september 2006 #2282 Del Skrevet 6. september 2006 Hvordan er formen? Bare så du veit det, så får han ikke lov til å komme i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2006 #2283 Del Skrevet 6. september 2006 Heisann du! Nå kom jeg endelig på å stikke innom deg.... Og her skjer det saker og ting ser jeg!! Kanonbra,nå er det ikke lenge igjen før du har lillegullet ditt her! Og det er så herlig!! En bitteliten person som du skal lære å kjenne for hver dag,resten av livet Idag har jeg lært at min lille kar favoriserer ene puppen fremfor den andre Ikke akkurat den mest intelektuelle lærdom,men veldig morsomt!-Ikke for puppen da..! Blir fort mye babling på meg...... Kos deg og lykke til hvis du føder før jeg får kommet innom neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doodles Skrevet 6. september 2006 #2284 Del Skrevet 6. september 2006 Pus er gal her! Han skal ha massssssse kos! Og bare av meg!!!! ← Da er du nærmere fødsel enn du tror! Snoker litt i gravidebøker mens jeg venter på at det blir min tur igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. september 2006 #2285 Del Skrevet 6. september 2006 Er det ikke sånn at dersom det er blodspor i proppen så er fødsel nærmere enn om det ikke er blodspor??? Mener å ha lest det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2286 Del Skrevet 6. september 2006 Aner ikke jeg iss, men det er nok ikke proppen som ordner blodet nå Satser på ekstrem modning Har dog ingen vondter da! Tror du det Doodles? En sier jo at dyr merker ting raskere enn mennesker men nå er katten vår litt rar fra før da! Og skal helst ha kos av meg (for jeg går jo hjemme...), vanligvis er han på pulten min to ganger i løpet av dagen men i dag har han vel hoppet opp for kos 7-8 ganger! Koselig at du stikker innom Skytte! Gleder meg til å bli kjent med den vesle mageboeren vår jeg og! Ro ned lillesøster! Kanskje du får noen å sitte på hjem på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2287 Del Skrevet 6. september 2006 Magen er hard og jeg har akkuratt hatt en ukjent "vondte" nederst i magen. Men det var ikke no sammenheng med ryggvondt som det oftest er når det er "The real Thing". Får se om det gjentar seg utover kvelden! Ja ja, nå er det fotballkamp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. september 2006 #2288 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg tipper den er nært forestående, fordi det var blod i proppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2289 Del Skrevet 6. september 2006 Ingen flere lignende tak Men vi får ta natten til hjelp. De fleste fødsler skjer vist om natten og tidlig morgen... Men det er ikke sikkert det skjer noe i natt, har en følelse av at det vil drøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #2290 Del Skrevet 6. september 2006 Morsomt å følge med på hvordan det går med deg Kjenner litt tikktakk inni hode og har litt dilla på å lese om graviditeter og sånt Er det du som skal føde på ABC, eller husker jeg helt feil? Er du fornøyd med oppfølgingen så langt? Har lyst til å føde der hvis jeg bor i området hvis og om jeg blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2291 Del Skrevet 6. september 2006 Dette er spennande! Korleis VEIT ein eigentleg at det er fødsel på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2292 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har fødeplass på ABC ja. Synes oppfølginga så langt har vært super! Aner ikke helt jeg Veslo Men går vannet, eller en får tak i mage/rygg som er regelmessige så har den vel egentlig startet? Nå skal jeg spise is og så skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2293 Del Skrevet 6. september 2006 Aner ikke helt jeg Veslo Men går vannet, eller en får tak i mage/rygg som er regelmessige så har den vel egentlig startet? ← Gledar meg til det blir min tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. september 2006 #2294 Del Skrevet 7. september 2006 Så spennende Liv Kanskje du blir mamma før meg du! Og du som var missunelig på meg som hadde en dato Ønsker deg lykke til hvis jeg ikke er innom før det blir mer action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2295 Del Skrevet 7. september 2006 Hei hei ja Koselig at dere titter innom! Absolutt alt av vonter forsvant når jeg la meg for å sove! Typisk! Så da er det vel bare sånne masevondter som ikke hjelper for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. september 2006 #2296 Del Skrevet 7. september 2006 Absolutt alt av vonter forsvant når jeg la meg for å sove! Typisk! Så da er det vel bare sånne masevondter som ikke hjelper for noe! ← Men da har du kanskje hatt en bra natt og sovet veldig godt da? Det skal vist være et tegn det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2297 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe! Du altså Ja jeg har sovet godt Men det gjør jeg somregel alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. september 2006 #2298 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe! Du altså Ja jeg har sovet godt Men det gjør jeg somregel alikevel! ← oki Når skal du til stikkedama i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. september 2006 #2299 Del Skrevet 7. september 2006 Bare innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #2300 Del Skrevet 7. september 2006 Må jo innom å sjekke litt.... stor sannsynlighet for at det skjer noe hos deg før det skjer noe hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg