Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! tenk at du er så nærme termin! Det er så spennende, og jeg gleder meg til han kommer!! :hoppe: Har allerede sett for meg at jeg brar på barselvisitt til deg samtidig som jeg sjekker ut lillebror's nye leilighet ;) (han har ikke flytta inn enda altså!)

Ha en fin-fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vasket soverommet! Og mannen ryddet faktisk litt på kjøkkenet mens.. Vel, skyllet og satt inn i oppvaskmaskinen.. Om en kan kalle det rydding.

Vil ha vaskehjelp! En som kan komme å rydde og! Men jeg får vel ta det selv vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at dere stikker innom Alwa, iss, lillesky og Søndagsengel? ! Alltid koselig å se at det har vært noen innom!

Har hatt et par kynnere nå, men eneste måten jeg merker de på et at jeg tar på magen og så er den hard, ellers merker jeg ingen ting til de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er litt rar i dag ;) Kjenner ikke bevegelse men jeg ser bevegelse! Så da er det vel godt med liv.. tror den begynner å bli så stram at jeg ikke har mer følelse i huden, om mulig! I allefall mye mindre følelse nå om dagen. Men jeg ser at det bukler seg og at han gjør pusteøvelser (magen min går opp og ned når han øver på å puste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han begynner å få så liten plass at det er vanskelig å bevege seg? Har du stor mage nå. Klarer ikke helt å se lille liv med svææær mage. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at dere stikker innom! Har brukt kvelden til å spille WOW. Blir nok en stund til jeg kan gjøre sånt igjen når babyen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi jo sove vi og ;)

Får jo ikke sove...

Jo så forsvant nettopp slimproppen

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det har jeg også hørt, men de fleste føder vel innen et par uker etter at proppen har løsnet?

Jeg har INGEN tegn overhodet på at jeg snart skal føde. Bare diger mage... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vårt hos akupunktøren. Hun begynte med å ta pulsen på begge håndledd og så smiler hun lurt og sier; tror det skjer noe er veldig snart.. Så da har jeg fødepuls og ;) Nevnte da at slimproppen hadde forsvunnet i løpet av natten. Hun satt derfor et par nåler i magen :) Så kanskje jeg er mamma før uka er omme?

:hoppe: for 38 uker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...