lillesky Skrevet 3. september 2006 #2221 Del Skrevet 3. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. september 2006 #2222 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! tenk at du er så nærme termin! Det er så spennende, og jeg gleder meg til han kommer!! Har allerede sett for meg at jeg brar på barselvisitt til deg samtidig som jeg sjekker ut lillebror's nye leilighet (han har ikke flytta inn enda altså!) Ha en fin-fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2223 Del Skrevet 3. september 2006 Da har jeg vasket soverommet! Og mannen ryddet faktisk litt på kjøkkenet mens.. Vel, skyllet og satt inn i oppvaskmaskinen.. Om en kan kalle det rydding. Vil ha vaskehjelp! En som kan komme å rydde og! Men jeg får vel ta det selv vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2224 Del Skrevet 3. september 2006 Koselig at dere stikker innom Alwa, iss, lillesky og Søndagsengel? ! Alltid koselig å se at det har vært noen innom! Har hatt et par kynnere nå, men eneste måten jeg merker de på et at jeg tar på magen og så er den hard, ellers merker jeg ingen ting til de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2225 Del Skrevet 3. september 2006 Magen min er litt rar i dag Kjenner ikke bevegelse men jeg ser bevegelse! Så da er det vel godt med liv.. tror den begynner å bli så stram at jeg ikke har mer følelse i huden, om mulig! I allefall mye mindre følelse nå om dagen. Men jeg ser at det bukler seg og at han gjør pusteøvelser (magen min går opp og ned når han øver på å puste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. september 2006 #2226 Del Skrevet 3. september 2006 Kanskje han begynner å få så liten plass at det er vanskelig å bevege seg? Har du stor mage nå. Klarer ikke helt å se lille liv med svææær mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. september 2006 #2227 Del Skrevet 3. september 2006 Vil bare ønske deg lykke til med fødsel!! Du har nok født innen jeg kommer meg på nett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #2228 Del Skrevet 3. september 2006 Innom og kikker litt hos deg.... spennende å lese om hvordan andre som nærmer seg terminen har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2229 Del Skrevet 3. september 2006 Koselig at dere stikker innom! Har brukt kvelden til å spille WOW. Blir nok en stund til jeg kan gjøre sånt igjen når babyen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2006 #2230 Del Skrevet 3. september 2006 Er det ikkje det me skal gjera i sovetida då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2231 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Da må vi jo sove vi og Får jo ikke sove... Jo så forsvant nettopp slimproppen Endret 4. september 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. september 2006 #2232 Del Skrevet 4. september 2006 Jo så forsvant nettopp slimproppen ← :hoppe: Tenk å ikke ringe å si sånt til meg. Eller kanskje like greit, for da hadde jeg ikke fått sovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. september 2006 #2233 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. september 2006 #2234 Del Skrevet 4. september 2006 Så spennende liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 4. september 2006 #2235 Del Skrevet 4. september 2006 Vet du, da tror jeg nesten at du føder før meg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2236 Del Skrevet 4. september 2006 Kan gå lang tid som proppeløs hører jeg rykter om så jeg tar det med knusende ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 4. september 2006 #2237 Del Skrevet 4. september 2006 Det har jeg også hørt, men de fleste føder vel innen et par uker etter at proppen har løsnet? Jeg har INGEN tegn overhodet på at jeg snart skal føde. Bare diger mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2238 Del Skrevet 4. september 2006 Da har jeg vårt hos akupunktøren. Hun begynte med å ta pulsen på begge håndledd og så smiler hun lurt og sier; tror det skjer noe er veldig snart.. Så da har jeg fødepuls og Nevnte da at slimproppen hadde forsvunnet i løpet av natten. Hun satt derfor et par nåler i magen Så kanskje jeg er mamma før uka er omme? for 38 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. september 2006 #2239 Del Skrevet 4. september 2006 Oioioi! Ingen propp?? No nærmar det seg verkeleg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. september 2006 #2240 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg