liv Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2041 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hadde vært morsomt å få rbk på ullevål Men viking er ikke å forrakte de heller "I 1984 møtte østfoldingene Viking på Ullevaal stadion, hvor det endte med uavgjort, og det skulle spille omkamp i Oslo. Da spilte nåværende FFK-assistent Per Egil Ahlsen på laget, og scorte ett mål på en perle av frispark. FFK vant cupen, men rykket ned samme året." Endret 19. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. august 2006 #2042 Del Skrevet 19. august 2006 Rosenborg, viking, FFK og Follo :klø: Er det oss igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2043 Del Skrevet 20. august 2006 Follo og Sandefjord, Rosenborg og Viking skal spille i dag! Så to av de går videre. Start slo jo Lsk så de er videre. Totalt er det 4 lag som er i semien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2044 Del Skrevet 20. august 2006 Har endel murringer i korsryggen som kommer og går. Håper det er Markus som er på vei ned, kan fortsatt kjenne toppen på hodet hans da, nederst ved bekkenbeinet forran... Så han har ikke lagt seg særlig mye nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2045 Del Skrevet 20. august 2006 OI en måned til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. august 2006 #2046 Del Skrevet 20. august 2006 for 1 mnd til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2047 Del Skrevet 20. august 2006 Alltid kvalm etter å ha spist... Går over etter litt da. I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å sette på en maskin tøy, laget mat, slappe av og vært på data'n! Og jeg er trøtt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2048 Del Skrevet 20. august 2006 jeg har fått strekkmerker... på rompa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2006 #2049 Del Skrevet 20. august 2006 Start :klø: Åssen skal gutta klare det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2050 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Start - det går nok fint om de spiller som de har gjort i det siste. Endret 20. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2006 #2051 Del Skrevet 20. august 2006 Det er sant.. Åssen har vi spilt mot de tidligere da?? *nyter stillheten etter Tulla har blitt henta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2052 Del Skrevet 20. august 2006 Vi vant i allefall den kampen som gjorde at vif vant serien i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2006 #2053 Del Skrevet 20. august 2006 Stemmer.. Husker det nå... Ha en god natt da Liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2054 Del Skrevet 21. august 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. august 2006 #2055 Del Skrevet 21. august 2006 Hei på deg Så stor og fin magen din har blitt! Også under en måned igjen til termin da!! Kjempespennende! Har du tenkt noe mer på om du skal til M på lørdag? Maser litt jeg, men har ikke så ille lyst til å dra alene, pluss at jeg har veldig lyst til å se magen din "live" før den blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2056 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) jo jeg tror jeg reiser hjem på torsdag.... og blir til søndag. Må jo få sett lille gutten som har kommet til verden og! Hører rykter om at han er veldig så søt! Planen for i dag er å dra til byen å handle en kosedress som jeg skal bruke på barsel, samt finne gave å sende opp til M. som har fått en liten gutt. De hadde jente sist så de ønsker seg klær som ikke er rosa! Har en body her i 62 de skal få men jeg tenkte å kjøpe et plagg til, i en str mindre. Tar det på Aker Brygge så kan jeg spise litt med mannen samtidig. Men han har ikke pause før rundt tre da. Har store planer i dag her hjemme og. Dagen i dag; Frokost Rydde kjøkkenet - gå ut med papp og søppel - settepå oppvaskmaskin Rydde gangen - Sette vekk sko - henge vekk jakker - vaske speilet Rydde badet - tømme søppel - sortere tøy - sette på vask - tømme all kattesanden i kattekassa og vaske den Rydde vekk tøyet i jyngestolen Så Aker brygge; Spise med mannen Handle kosedress Handle gave Se om det er en helsekostbutikk der. Så: Legge sammen og legge vekk tøyet på datarommet Støvsuge bad/gang/kjøkken Lage middag (Rester fra i går) I morgen; Vaske gulvene. Og i dag må vi for nå er det ukebytte, er nå 36+0. OG det er 30 dager til ultralydtermin. Mannen var så søt i går.. Jeg la meg litt på senga og leste i en bok og så kom han å gned meg litt på ryggen og la en varmeflaske nederst... Hadde litt murringer så det var sååå deilig med varme! Endret 21. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2057 Del Skrevet 21. august 2006 Så deilig å få litt pleie av mannen! Tenk at det bare er en måned til terminen din - og så sitter jeg her ENDA! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2058 Del Skrevet 21. august 2006 Frokost Rydde kjøkkenet - gå ut med papp og søppel - settepå oppvaskmaskin Rydde gangen - Sette vekk sko - henge vekk jakker - vaske speilet Rydde badet - tømme søppel - sortere tøy - sette på vask - tømme all kattesanden i kattekassa og vaske den Rydde vekk tøyet i jyngestolen Legge sammen og legge vekk tøyet på datarommet Støvsuge bad/gang/kjøkken Lage middag (Rester fra i går) Tror Aker Brygge utgår i dag, tar det på onsdag i stede. Ja Kverula nå er det på tide å få ut babyen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2006 #2059 Del Skrevet 21. august 2006 for 36 veker! Så effektiv du er i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2060 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg