lillesky Skrevet 8. september 2006 #2341 Del Skrevet 8. september 2006 Følger med jeg og. Bra at pappan din fikk jakt-gips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. september 2006 #2342 Del Skrevet 8. september 2006 Jakt-gips var ett nytt begrep for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2343 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg så utrolig var på lyder om natta, hva gjør en da med en mann som lager snorkelyder så fort han legger seg på rygg? Spør pent om han kan sove på siden men så fort han sovner ordentlig så legger han seg ned på ryggen igjen. Har prøvd å lete etter øreproppene hans i trommeutstyret men ikke funnet de. Og når han endelig ligger på siden så kommer pus og legger seg ned ved siden av senga og maler høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. september 2006 #2344 Del Skrevet 9. september 2006 Så rart at du ikke kjenner noe når det er mye liv i magen! CPG (eller hva det heter) viste at det var flere bevegelser i magen min enn jeg kjente også, men ikke sånn at jeg ikke kjente noen ting. Håper han vil ut snart, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2345 Del Skrevet 9. september 2006 Ja vi satser på at han snart vil ut Søndagsengel?. Begynner å bli veldig fremtung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2346 Del Skrevet 9. september 2006 Naboen under kom opp her om dagen og sa at de skulle ha fest neste helg, dvs ikke i dag men neste lørdag. Såå han kunne anbefalle ørepropper. Skal feire at han har fått gitt ut en bok han har skrevet på i 6 år. Helt greit det, håper bare at den lille kommer så snart at vi kan reise til Fr.stad den helgen! Eller at jeg ligger på sykehuset så vi faktisk får sove! Vi hører aldri noe til de nedenunder så vi kan ikke klage på at de vil feire heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. september 2006 #2347 Del Skrevet 9. september 2006 Bare innom og heier litt på deg i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 9. september 2006 #2348 Del Skrevet 9. september 2006 Nå har ei med termin 18. sept. født inne på sm... Iiiik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. september 2006 #2349 Del Skrevet 9. september 2006 Artig med jakt-gips, ja. Koss er formen din? Merka meir til pusteproblemane du hadde i sommar? Kjedeleg å sove lett.. Fann du øyreproppane? Eg har heldigvis ikkje problem med mann som snorkar, for om han skulle mot normalt snorke litt, er det berre å dytte litt i han og be han om å snu seg. Koss ser du ut no då? Antar at du har fått rimeleg mykje større mage no enn sist eg såg deg. ' Lykke til med siste veke(ne) av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. september 2006 #2350 Del Skrevet 9. september 2006 *innom og følger med i innspurten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2351 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Koselig at dere følger med meg her på slutten.. Håper ikke slutten er så langt unna! Mandag er jeg 39 uker på vei! Har gått hjemme pga sykemelding siden midt på juli så det begynner å bli lange dager nå. Formen ja, det er tungt å gå! Tungt å stå, tungt å gjøre noe generelt! Men ting blir jo ikke gjort av seg selv heller da. Og det er jo ikke bra å sitte for mye rolig heller, selv om jeg sitter alt for mye forran pc'n ja. Magen ja. Den er STOR! Gravidklærne mine begynner å bli for små men det er liksom ikke noe vits å kjøpe nye klær nå! Mannen snorker vanligvis ikke så mye men han er litt tett i nesa og jeg sover ekstra lett! Dårlig sammensettning om natta! Endret 9. september 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2352 Del Skrevet 9. september 2006 Nå har vi forresten kost oss med pepperbiff Ikke ofte vi lager sånn tung mat men det var veldig godt da! Må kose oss litt nå for det kan være den siste lørdagen vi er bare to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. september 2006 #2353 Del Skrevet 9. september 2006 Hørtes godt ut med pepperbiff! Tenk om dette er den siste lørdagen uten baby!! Har du jordmortime snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2354 Del Skrevet 9. september 2006 Jordmor time tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2355 Del Skrevet 10. september 2006 Søvn? Hva er det? Nå har jeg vært våken i over to timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2356 Del Skrevet 10. september 2006 Still awake... Og jeg som hadde tenktmeg på fotball-kamp i morgen. Håper virkelig jeg orker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. september 2006 #2357 Del Skrevet 10. september 2006 Sånne våkenetter hadde jeg også - hele tiden!! Visste godt hva som skjedde på KG på den tiden, ja syntes stort sett det var greit, så lenge jeg ikke hadde noen jobb å stå opp til neste morgen. Etter at Leon ble født, har jeg ikke hatt problemer med å sove en eneste gang, jeg slukner omtrent bare jeg legger hodet på puta, og sånn var jeg ikke før. Så søvnproblemene gikk i hvertfall over... Her om dagen var jeg på babyshop og så et kjempefint klesplagg som jeg hadde lyst til å kjøpe til prinsen deres! Men så hadde de bare én igjen, og den var i str. 56. Så siden jeg ikke vet hvor raskt jeg får se ham, og hvor stor han er da, så venter jeg. Men det er baaare å komme ut altså, lille venn! Jeg gleder meg sånn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2358 Del Skrevet 10. september 2006 Fikk nå sovet litt til da, glad jeg ikke har en liten til å ta meg men kunne ligge å dra meg til 12! Skal nok orke fotballkampen. Mannen klager på at han må bli med men jeg vil ikke dra aleine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. september 2006 #2359 Del Skrevet 10. september 2006 Lykke til med den store fantastiske finalen du har i vente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2360 Del Skrevet 10. september 2006 Nå er det snart kamp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg