AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Del Skrevet 10. juli 2023 Hvis det regner og man ikke kommer seg ut på joggetur, er det et gidt alternativ med hoppetau? Anonymkode: 4d91d...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Del Skrevet 10. juli 2023 Ja! Anonymkode: 3dc3b...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Del Skrevet 10. juli 2023 Hvor lenge bør man hoppe da, for at det skal tilsvare en halvtimes joggetur? Anonymkode: 4d91d...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Del Skrevet 10. juli 2023 Bare usigelig kjedelig i lengre enn 3 min ... Anonymkode: 12e24...1d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #5 Del Skrevet 10. juli 2023 Ja, man får pulsen kjapt opp. Anbefaler ulike trinn for å variere, gjerne intervaller. Å kun hoppe vanlig blir fort gørr. Jeg har ulike hoppetau også, blant annet et som er tyngre enn vanlig, for litt ekstra trening. Anonymkode: 6b0f0...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Del Skrevet 11. juli 2023 Super trening! Men den som holder ut med dette lenger enn 5 minutter har en så sterk vilje at jeg heller vil anbefale å bruke denne viljen på joggetur. 5 min med hoppetau tilsvarer minst en halvtime med jogging viljestyrkemessig, men gir en brøkdel av treningseffekten. Anonymkode: 83ae8...8b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå