Gå til innhold

Hva mener du om innglassert balkong?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fantastiske greier der det er værhardt. Best om man har plass til begge deler , vinterhage som det kalles nordpå og en platt eller altan utenom.

Anonymkode: 34d9a...17a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innglasset balkong og er veldig fornøyd. Alle glassene kan skyves inntil veggen på den ene siden, da er balkongen helt åpen. Ved regn og om vinteren lukker jeg. Slipper fjerne utemøblene og grill. Liker og at jeg kan sette ut tørkestativ uten  å bekymre meg for regn. Hvis det er litt vind kan jeg åpne halve siden og sitte i le for vinden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det blir et roterom er vel opp til en selv, og på samme måte som andre rom i huset/leiligheten. 

Anonymkode: 097f1...720

Joda, jeg sa bare at det fort blir et roterom. Liten leilighet, stor innglasset veranda, ingen innebod, og vips var balkongen et sted å bare slenge vekk ting på, særlig treningsutstyr. 

Anonymkode: 32644...56f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pensjonistkuvøse! 

Ville ikke hatt det selv. Alt for innestengt. 

Anonymkode: 28421...21a

Pensjonistakvarium har jeg hørt 😄

Anonymkode: 7a4c3...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som å gå med sokker i sandaler. Enten er det varmt nok til å bruke en veranda som den er, eller så blir man inne og kikker ut av vinduet. Harry er det også, ja

Anonymkode: c5d6d...ab6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat kjøpt leilighet med innglasset balkong. Og er usikker på om jeg liker det eller ikke. Støtter hva som er skrevet allerede, blir grisevarmtvnår sola står på, blir liksom ikke ett ekte uterom selv med glassene åpne. Havner litt i rotekategorien, lemper ut noe innenfra, klesstativ - god klestørk… har vurdert å legge litt arbeid i å shine opp og se om den brukes når det blir høst og kaldere. Greit å lukke i regnvær og slippe å ta inn puter etc, samt skjerme for vinden…men, er liksom ikke uterommet jeg er vant til.

Anonymkode: 4ffe0...d56

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet

For: Vi fikk mer privacy, og dermed et nytt rom. Ble helt stille der ute! Balkong med armlengdes avstand til naboens soveromsvindu på ene siden, og vegg i vegg med balkongen til nabo på andre siden. Tipper naboene også ble glad. Ene spurte tom om mob nr til levrandør. Fugle koloninen som satt på balkong rekkverket og 😒 ..... mistet muligheten, og vi slipper skrape det av hver uke på innsiden av det frostede glassrekkverket og møbler. Vi fikk også verdens beste service av leverandøren, og svært god kvalitet på matrialene! Angrer ikke et sek.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...