AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #21 Skrevet 10. juli 2023 Fantastiske greier der det er værhardt. Best om man har plass til begge deler , vinterhage som det kalles nordpå og en platt eller altan utenom. Anonymkode: 34d9a...17a 2
Loke37 Skrevet 10. juli 2023 #22 Skrevet 10. juli 2023 Jeg har innglasset balkong og er veldig fornøyd. Alle glassene kan skyves inntil veggen på den ene siden, da er balkongen helt åpen. Ved regn og om vinteren lukker jeg. Slipper fjerne utemøblene og grill. Liker og at jeg kan sette ut tørkestativ uten å bekymre meg for regn. Hvis det er litt vind kan jeg åpne halve siden og sitte i le for vinden. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #23 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det blir et roterom er vel opp til en selv, og på samme måte som andre rom i huset/leiligheten. Anonymkode: 097f1...720 Joda, jeg sa bare at det fort blir et roterom. Liten leilighet, stor innglasset veranda, ingen innebod, og vips var balkongen et sted å bare slenge vekk ting på, særlig treningsutstyr. Anonymkode: 32644...56f 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #24 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pensjonistkuvøse! Ville ikke hatt det selv. Alt for innestengt. Anonymkode: 28421...21a Pensjonistakvarium har jeg hørt 😄 Anonymkode: 7a4c3...473 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #25 Skrevet 10. juli 2023 Som å gå med sokker i sandaler. Enten er det varmt nok til å bruke en veranda som den er, eller så blir man inne og kikker ut av vinduet. Harry er det også, ja Anonymkode: c5d6d...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #26 Skrevet 11. juli 2023 Akkurat kjøpt leilighet med innglasset balkong. Og er usikker på om jeg liker det eller ikke. Støtter hva som er skrevet allerede, blir grisevarmtvnår sola står på, blir liksom ikke ett ekte uterom selv med glassene åpne. Havner litt i rotekategorien, lemper ut noe innenfra, klesstativ - god klestørk… har vurdert å legge litt arbeid i å shine opp og se om den brukes når det blir høst og kaldere. Greit å lukke i regnvær og slippe å ta inn puter etc, samt skjerme for vinden…men, er liksom ikke uterommet jeg er vant til. Anonymkode: 4ffe0...d56 2
Magia Skrevet 29. juli 2025 #27 Skrevet 29. juli 2025 For: Vi fikk mer privacy, og dermed et nytt rom. Ble helt stille der ute! Balkong med armlengdes avstand til naboens soveromsvindu på ene siden, og vegg i vegg med balkongen til nabo på andre siden. Tipper naboene også ble glad. Ene spurte tom om mob nr til levrandør. Fugle koloninen som satt på balkong rekkverket og 😒 ..... mistet muligheten, og vi slipper skrape det av hver uke på innsiden av det frostede glassrekkverket og møbler. Vi fikk også verdens beste service av leverandøren, og svært god kvalitet på matrialene! Angrer ikke et sek. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå