Gå til innhold

Når mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Var vel også noe med en "50kg-grense". Altså.. Ofte kommer ikke mensen før man er over en viss vekt...

Det har jeg hørt også, og derfor synes jeg det er så rart at jeg fikk mensen så tidlig.. Var 11, og veldig veldig tynn og liten.. Sånn sett er jeg jo knapt over 50 kg nå også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den i alle fall lenge før jeg passerte 50 kilo.

Men jeg fikk den sent, jeg var 17. Men, 50 kilo passerte jeg ikke før jeg var over 20 år gammel, så...

Skrevet

Da jeg var yngre sa det at det mest vanlige var mellom 12-14, og jeg fikk den da jeg var 13,5 aar saa saann sett var jeg veldig gjennomsnittlig! :ler:

Skrevet

Fikk mensen da jeg var 14 og et halvt. Men følte meg ikke unormalt sen, for det var ikke alle de andre jentene i klassen som hadde fått den heller. Men det var noe vi aldri snakket noe om, for det var veldig flaut.

Husker jeg bad til Gud om å få mensen, pupper og hofter da...Og jammen hørte han meg ikke! :ler: Fant ut raskt at det ikke var så om å gjøre med denne mensen da... :sjenert:

Skrevet

jeg var 12 da jeg fikk mensen.. mamma fikk den da hun var 8!

mest vanlig er vel mellom 12-15 tenker jeg... ei vennine fikk den ikke før hun var 18...

så det er et ganske stort sprang 8-18...

Skrevet

Jeg fikk den en måned før jeg fylte 15. Med andre ord - det varierer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...