Gå til innhold

Bi/homofile i fellesgarderober

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stirrer ikke på andre, dessuten så er ikke nakenhet noe jeg forbinder med sex.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Squidgirl said:

Stirrer ikke på andre, dessuten så er ikke nakenhet noe jeg forbinder med sex.

Ikke? Blir du ikke interessert av å se et flott, nakent individ av det kjønnet du tiltrekkes av? Virkelig?

Anonymkode: 7f027...16d

AnonymBruker
Skrevet

Selvom jeg er en heteroseksuell mann, så betyr jo ikke det at jeg blir kåt bare av å se nakne kvinnekropper i en garderobe😂

Begynner å bli mange år siden jeg kunne bli kåt av å bla i en Ellos-katalog for å si det sånn.

Anonymkode: d980f...744

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 8.27):

har ingen problemer med å se f.eks de som er russ, eller studenter i fellesgarderoben. Nyter synet av de i boxer, i dusjen, eller mens de flexer i speilet med kompiser.

Anonymkode: 49153...fad

For meg ville det vært like lite seksuelt som å bade mine egne unger.

At voksne ser på på 18 åringer på en seksuell måte er nååååååååget spesielt.

En 18 åring som flexer i speilet er en blanding av veldig morsomt/humoristisk, veldig kleint og ganske søtt. Men alt annet en seksuelt tiltrekkende 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg ville det vært like lite seksuelt som å bade mine egne unger.

At voksne ser på på 18 åringer på en seksuell måte er nååååååååget spesielt.

En 18 åring som flexer i speilet er en blanding av veldig morsomt/humoristisk, veldig kleint og ganske søtt. Men alt annet en seksuelt tiltrekkende 🙈

Hæ? Virkelig? 

Du skal være temmelig avskrudd om du ikke kjenner at det er litt interessant en gang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ikke? Blir du ikke interessert av å se et flott, nakent individ av det kjønnet du tiltrekkes av? Virkelig?

Nakenhet er flott, men blir ikke opphisset av å se en naken kropp, så det er ikke et problem hverken på strand eller fellesdusj.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hæ? Virkelig? 

Du skal være temmelig avskrudd om du ikke kjenner at det er litt interessant en gang.

Du høres ut som en liten guttevalp som ikke har kontroll på hormonene sine

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 8.27):

Ja, det er ren nytelse.v Men det kan også være kvalmenes ekkelt. Jeg tenner på yngre menn og har ingen problemer med å se f.eks de som er russ, eller studenter i fellesgarderoben. Nyter synet av de i boxer, i dusjen, eller mens de flexer i speilet med kompiser.

Så har man det som er ganske turn off, og det er de som er 50+ og som ikke har problemer med nakenhet. Dessto eklere syns jeg det blir jo eldre de er. Dr de nærmest går rundt nakne, føner håret og bruker tid. Det er det motsatte av et deilig syn på en 18-åring!

Anonymkode: 49153...fad

Fy faen du bringer virkelig de homofile i vanry.

Anonymkode: e1cb7...51b

• Liker 1
Skrevet

Det er bare kropper. Jeg tenner på personlighet og det folk har mellom øra. En naken kropp uten noe mer informasjon om personen er derfor totalt uinteressant.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 15.35):

Hæ? Virkelig? 

Begynner å bli mange år siden en 18 åring vekket seksuelle tanker hos meg. Naturlig nok da jeg er godt over 40 år.

Vet du i det hele tatt hva en 18 åring er? De er store unger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/10/2023 at 7:48 AM, AnonymBruker said:

Du snakker som om alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst? Som om ikke de også har preferanser akkurat som «andre». 

Anonymkode: 31d63...cb3

Enkelte har en slik virkelighetsforståelse:

"Gjevjon har i Dagbladet meninger og andre debattsteder ført en aggressiv kampanje mot det hun kaller transaktivismen. Som leder for Lesbisk forbund har hun frontet frykten for å møte en penis i kvinnegarderoben, og frykten for at foreldre vil overtale barna sine til å foreta kjønnsskifte. Gjevjon er redd for at mannlige overgripere skal entre kvinnegarderober utkledd som transkvinner. Hennes fokus har vært på transkvinner med mannlige kjønnsorganer, ut fra et underlig resonnement om at «En dusj full av menn med penis er en helt annen situasjon for en transmann med biologisk kvinnekropp, enn en dusj der kvinner med kvinnekropp må godta å dele denne med en transkvinne med biologisk mannskropp.» Det ville vært komisk om det ikke var så vondt for dem det gjelder."

https://www.dagbladet.no/kultur/transfobi-pa-norsk/68542171

Anonymkode: 20e2f...11d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 18.57):

Det er forskjell på å tilfeldigvis få øye på en pen kropp, se bort og tenke noen halvskitne tanker, og det å gå inn i en garderobe med målsetningen om å kikke på alle de deilige kroppene og virkelig gå rundt og kikke som i en godteributikk.
Det er ikke trøttinger som begrenser seg i garderoben, det er oppegående folk som er der for å gjøre det man skal i en garderobe, og som respekterer andres behov for litt privatliv.

Anonymkode: 29545...42b

Nå var vel ikke utgangspunktet for spørsmålet at man skulle gå inn i garderober for å gjøre noe annet enn å stelle seg. 
Man kan da gå inn i en garderobe for å gjøre det man skal og samtidig legge merke til folk man liker der. Jeg er hetero, og jeg legger fortsatt merke til pene kropper i jentegarderoben.

Endret av Anim92
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enkelte har en slik virkelighetsforståelse:

"Gjevjon har i Dagbladet meninger og andre debattsteder ført en aggressiv kampanje mot det hun kaller transaktivismen. Som leder for Lesbisk forbund har hun frontet frykten for å møte en penis i kvinnegarderoben, og frykten for at foreldre vil overtale barna sine til å foreta kjønnsskifte. Gjevjon er redd for at mannlige overgripere skal entre kvinnegarderober utkledd som transkvinner. Hennes fokus har vært på transkvinner med mannlige kjønnsorganer, ut fra et underlig resonnement om at «En dusj full av menn med penis er en helt annen situasjon for en transmann med biologisk kvinnekropp, enn en dusj der kvinner med kvinnekropp må godta å dele denne med en transkvinne med biologisk mannskropp.» Det ville vært komisk om det ikke var så vondt for dem det gjelder."

https://www.dagbladet.no/kultur/transfobi-pa-norsk/68542171

Det virker å være liten sammenheng mellom det du siterer og det Gjevjon hevdes å mene. Hun skriver vel ikke noe i retning til at alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst. Ikke i nærheten en gang, og gitt at hun selv er lesbisk virker beskyldningen mildt sagt besynderlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 7.48):

Du snakker som om alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst? Som om ikke de også har preferanser akkurat som «andre». 

Anonymkode: 31d63...cb3

Det virker til at det er en oppfatning om at skeive er klare til å sikle og hoppe på hvem som helst ja. 

I garderoben er de for å dusje. En naken kropp i seg selv er ikke erotisk. Hvem av dere andre  damer hadde blitt opphisset av å være i herregarderoben? Kan snakke for meg selv og si at det ikke hadde kommet enkleste erotisk tanke. Snarere en frykt for å være et byttedyr i predatorenes område. 

Jeg tror ikke bifile damer blir kåte i damegarderoben. 

Anonymkode: a7761...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 15.00):

Ikke den du refererer til, men nei. Er tiltrekning kun estetisk for deg? 

Anonymkode: a7761...b52

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, herzeleid said:

Det virker å være liten sammenheng mellom det du siterer og det Gjevjon hevdes å mene. Hun skriver vel ikke noe i retning til at alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst. Ikke i nærheten en gang, og gitt at hun selv er lesbisk virker beskyldningen mildt sagt besynderlig. 

Burde kanskje vært mer spesifikk og poengtert ut at det gjelder transkvinner.

Ja, det er besynderlig.

AnonymBruker
Skrevet

Nå hender det jeg ser en og annen mann med deilig kropp på et treningssenter og kikker kanskje en ekstra gang eller to. Men som yngre var jeg kjempeforelsket i en gutt på håndballaget. Bare å se på at han dro på seg sokkene i garderoben gjorde meg kåt. Han dro de så elegant på seg, som en av disse strømpebuksereklamene. Og de var knelange. To lag. Hvite og rene. Først ett par, så alltid Champion med fire striper over. Man så musklene spille gjennom dem, og noen ganger også sokken under. Så sexy. Og bulen i den hvite shortsen, hvor sexy han var i en litt baggy treningsdress eller hettegenser. Elsket å se på ham med glidelåsen og kragen i treningsjakka dratt helt opp. Fantaserte om at han gjemte mine sugemerker under. Og når han brukte collegegenser over treningsjakka drømte jeg om at jeg kunne ta hånda opp under genseren og kjenne på de myke lagene som skilte hans deilige kropp fra min. Bulen hadde han i treningsbuksa også. Også hadde han et utrolig glimt i øyet, nydelig hår, nydelig kropp. Han var venn av en av mine bestevenner, så vi møttes utenom også. Men jeg turde aldri helt bli venn med ham, det hadde jeg altfor mye følelser til. Han gikk ganske likt hjemme som på trening, de samme eller andre treningsdressene og genserne. Mye Adidas, som gjør at jeg synes Adidas er sexy på en mann. Og de samme sokkene, men dyttet ned. Men det er ikke engang i nærheten av dette med fremmede på gymmen. Selv om en og annen får et blikk ekstra. Noen ganger mer om jeg ser de tre stripene som minner meg om en helt annen. 

Anonymkode: a3e6c...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...