Gå til innhold

Bi/homofile i fellesgarderober

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nakenhet og seksualitet er ikke så tett forbundet. Å dusje før og etter trening er ikke en erotisk situasjon.
Jeg har aldri tenkt på erotikk på naturistranda heller.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan greier man å gå på stranden eller i svømmehallen uten å stirre? Det er samme greie

Anonymkode: 7926c...d86

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 8.27):

Ja, det er ren nytelse.v Men det kan også være kvalmenes ekkelt. Jeg tenner på yngre menn og har ingen problemer med å se f.eks de som er russ, eller studenter i fellesgarderoben. Nyter synet av de i boxer, i dusjen, eller mens de flexer i speilet med kompiser.

Så har man det som er ganske turn off, og det er de som er 50+ og som ikke har problemer med nakenhet. Dessto eklere syns jeg det blir jo eldre de er. Dr de nærmest går rundt nakne, føner håret og bruker tid. Det er det motsatte av et deilig syn på en 18-åring!

Anonymkode: 49153...fad

det er jo ikke alle damer jeg som hetero mann har lyst til å se naken heller...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke lesbisk, men bi. Jeg liker å se på andre kvinner/jenter i garderoben på treningssenter og i svømmehall. Jeg vil ikke si at jeg blir superkåt av det, men jeg tennes av å se pene kropper.

Anonymkode: 10054...5da

Deg om det. Synes ikke det er noe opphissende med en random kropp. Synes faktisk at det er litt ekkelt å få en naken kropp rett opp i trynet når jeg går inn i garderoben.

Anonymkode: c4d67...b7a

• Liker 2
Skrevet

Dette var sånn eg tenkte når eg gjekk på ungdomsskulen og fekk høyre at ei bekjent var lesbisk. "Ånei, no vil ho sikkert glo på meg". Kor gamal er du, ts?

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 7.45):

Hvordan er det for bi/homofile å benytte fellesgarderober/dusj? Det må da være en nytelse? Tenker på alle de lekre kroppene på treningssenter m.m. Dere menn, kan dere få problemer med ereksjon?

Anonymkode: 7f027...16d

Jeg er bifil, og jeg ser selvsagt på andre jenter når jeg er i garderober. ❤️

Skrevet

Hvordan er det for bi/homofile å benytte fellesgarderober/dusj? Det må da være en nytelse? Tenker på alle de lekre kroppene på treningssenter m.m. Dere menn, kan dere få problemer med ereksjon?

Hvor er det felles garderobe i norge? har vert i danmark og der er det. har vert på de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 15.56):

fordi du har en skitten fantasi som utgangspunkt, vanlig folk har ikke det, for de er en kropp bare en kropp.. 

Anonymkode: da9e0...416

Hvordan tennes man egentlig? Man ser på en kropp, tenker seksuelt også blir tent. 

Det første er huket av, og det andre er preferanser siden det er bare slik at noen tennes av en naken kropp. Hvorfor skal du snakke ned på dem? Skal de skamme seg over det? 

Anonymkode: df95b...144

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, feliek54 said:

Hvor er det felles garderobe i norge? har vert i danmark og der er det. har vert på de

Felles pr kjønn er veldig vanlig... Unisex derimot er sjelden

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Felles pr kjønn er veldig vanlig... Unisex derimot er sjelden

Det har ikke jeg sett noen sted i Norge

Skrevet
feliek54 skrev (10 minutter siden):

Det er felles garderobe blant annet på Drammensbadet. Du skifter i eget avlukke og går inn i felles garderobe. Dog må man igjennom kjønnsdelt dusj for å komme inn i badeanlegget.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, feliek54 said:

Regner med du mener unisex, siden fellesgarderober pr kjønn har vært normalen i alle år.

Joda, det finnes treningssenter i Oslo som har innført unisexgarderober.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 7.48):

Du snakker som om alle skeive er klare til å hoppe på hvem som helst? Som om ikke de også har preferanser akkurat som «andre». 

Anonymkode: 31d63...cb3

Carrot skrev (På 10.7.2023 den 7.50):

Tenner du på alle mennesker som passer din seksualitet TS? Ikke det? Vel, det gjør ikke resten av verden heller - det går fint å se en kropp uten å tenke seksuelt.. For de fleste.. 

AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 23.50):

Det er helt nøytralt. 

Det er homofobisk å tro at skeive tenner på alt og alle. 

Anonymkode: cb484...2ed

Hvor mener dere TS skriver at "alle skeive tenner på alt og alle" osv? 

Skrevet

Jeg er bifil, eller panseksuell egentlig. Men jeg liker kroppen til beghe kjønn, men bryr meg ikke hva som er mellom bena på den jeg forelsker meg i. 

Men i så fall. Da jeg var sånn 19 år og gikk på videregående så var meg og en klassekamerat igjen i garderoben i gymmen, som er en hall alle kan komme innom og ta en dusj eller bruke vektrommet i. 

Det kom en fyr inn i garderoben som skulle dusje. Han kledde av seg og vi to var litt sjokkert over at en random fyr kom inn og hev av seg klærne osv. 

Jeg derimot syntes at fyren var digg. Og jeg sjekket seff ut penisen på han, som var ganske digg. Synd jeg ikke vad alene i garderoben når han kom 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 6.53):

Ærlig talt - denne tråden var full av trøttinger....

Hvem blir ikke tent av å se en flott, naken kropp av det kjønn man normalt tenner på? Man trenger vel ikke ha en dypere kontakt med et menneske for å kunne bli tent av bare synet?

Som heterofil mann hadde jeg nytt å kunne vært flue på veggen i damegarderoben, når man ser alle de flotte, veldreide jentene som er på treningssenteret. Man trenger vel ikke psykologhjelp av den grunn?

Er ikke så sikkert at det hadde vært en så utrolig herlig og spesiell opplevelse om du hadde vært med i damegarderoben hele livet, og bestandig sett nakne kvinner av alle fasonger der. At det var helt normalt å oppleve for deg. 

Det er jo slik det er for oss som er bifile. Det er den garderoben vi alltid har vært i, så det skal litt til egentlig før man ser noe man reagerer seksuelt på. For min del må det være en utstråling som er spesiell, og det kan jeg legge merke til og bli tent av om det er klær på også. 

Anonymkode: 0ca3b...5b2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er biseksuell og synes det er deilig å se på alle nakne kropper og enda deiligere at andre ser på min.

Det er alltid en erotisk undertone i en garderobe men jeg kan aldri huske at jeg noensinne er blitt kåt.

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (På 12.7.2023 den 23.51):

Hvor mener dere TS skriver at "alle skeive tenner på alt og alle" osv? 

Ikke helt sikker på hvordan du ellers kan tolke det som ble skrevet? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Carrot said:

Det er vel som en hetro mann fikk bruke damegarderobe eller en hetro kvinne i herregarderoben; man får tilgang på å se det kjønnet man prefererer, og det må det da vel være en glede ved?

Skrevet
Carrot skrev (34 minutter siden):

Snurrig, jeg er ikke helt skkker på hvordan du klarer å tolke det at en får mulighet til å se mange kropper en tenner på skulle medføre at en tenner på alle kropper. 

Eller for å si det på en annen måte: at en nyter å se ‘alle de lekre kroppene’ er ikke det samme som at en synes alle kropper er ‘lekre’. Det er i tillegg svært langt unna ‘alle skeive tenner på alt og alle’. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sier han flere ganger har sett ereksjon på middelaldrende menn i dusjen på svømmehallen. Er visst noen bad som er kjent for å ha et homomiljø.

Anonymkode: 93926...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...