Gå til innhold

Klimakrisen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mange her som faktisk tror på dette?

Anonymkode: 37aa3...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg svetter meg ihjel

Anonymkode: d841f...478

Ta deg en dusj

Anonymkode: 15b20...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke på noen virkelig menneskeskapt klimakrise. Vi som ikke tror på denne krisen, holder oss tause, for å ikke bli stigmatisert og mobbet. Jeg håper og tror at vi blir bare flere og flere.

Anonymkode: 4bfaa...f37

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har betalt klimaavgift så jeg forventer en bedring i været asap.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Norge ligger ikke høyt på listen over folk som tror på konspirasjonsteorier. Grunnen er kanskje at vi er forholdsvis høyt utdannet. Men når det kommer til klimakrisen så er vi blant de mest skeptiske i hele verden! Svært mange i Norge tror faktisk at titusenvis av forskere over hele verden har gått sammen med myndighetene for å lure oss til å tro det er en klimakrise. Det er fascinerende...

Anonymkode: 0fbf8...09d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva faen er dette for en tråd? Ja jeg tror selvfølgelig på klimaendringer. Det er ikke et spørsmål engang, bevisene er overveldende.

Anonymkode: 63d0a...53b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg svetter meg ihjel

Anonymkode: d841f...478

Det var like varmt da jeg var liten kunne bli over 30 grader da! Ikke noe nyttl

Anonymkode: 35e14...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klimaendringer er det men at hele verden blir varmere er løgn noen deler av verden blir kaldere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva faen er dette for en tråd? Ja jeg tror selvfølgelig på klimaendringer. Det er ikke et spørsmål engang, bevisene er overveldende.

Anonymkode: 63d0a...53b

Tro kan du gjøre i kirken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klimaendringer er det men at hele verden blir varmere er løgn noen deler av verden blir kaldere.

Lokale avvik kan nok forekomme, men du har sikkert fått med deg de siste dagene nyhetene om at verden aldri har vært varmere i snitt enn den er nå. Rekordene er slått flere dager på rad.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lokale avvik kan nok forekomme, men du har sikkert fått med deg de siste dagene nyhetene om at verden aldri har vært varmere i snitt enn den er nå. Rekordene er slått flere dager på rad.

Og verden har ikke vært kaldere flere andre plasser er jo det jeg sier

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Uansett om man tror at klimaendringene er menneskeskapte eller ikke så er det jo sånn at jorda blir varmere. Tror du ikke på det har jeg et tips, ta en tur til Svalbard og se selv.

Anonymkode: 7a51c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett om man tror at klimaendringene er menneskeskapte eller ikke så er det jo sånn at jorda blir varmere. Tror du ikke på det har jeg et tips, ta en tur til Svalbard og se selv.

Anonymkode: 7a51c...d24

Så dra der det er ørken på vinterenå se bvor mye snø det faller. Og andre plasser som er varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det foregår klimaendringer. Mennesker har nok en liten påvirkning på det.

Det er ingen krise at det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Kokeplate skrev (Akkurat nå):

Det foregår klimaendringer. Mennesker har nok en liten påvirkning på det.

Det er ingen krise at det skjer. 

Det er foregått samme klimaendringen flere ganger før det kalles polskift. Det fører til ekstrem varme og kulde og skal skje igjenn det kommer aldri til å slutte. Så et program om dette på discovery channel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor så mange bare bestemmer seg for at ditt og datt ikke er sant uten noe motbevis. Kverulanthjerner.

Anonymkode: 48f40...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor så mange bare bestemmer seg for at ditt og datt ikke er sant uten noe motbevis. Kverulanthjerner.

Anonymkode: 48f40...35a

Dette motbevises lett når man ser nyhetene fra land der det bare blir kadlere og kaldere hvert år. Så det at det blir varmere hele verden er offisielt motbevist for lenge siden nål tror du ikke  på politisk propaganda?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er naturlige variasjoner slik det alltid har vært. Tror ikke vi har skapt den nei, men at det skjer av seg selv, opp og ned, med årene. Vi har hatt flere istider, vi har helt sikkert også hatt flere tørketider ( les :de finner byer under MYE vann)  osv osv. Og OM det var oss som gjorde det... 

Nei, ved å betale for det så blir ikke verden bedre. Nei, vi vil ikke klare å endre det ved å kjøre elektriske biler. En vulkan spyr jo ut mer co2 enn vi noengang kan! Vulkaner har alltid vært der, endret jorden osv. ( i tillegg trenger vi faktisk en del av det,) Skorpene har alltid skapt jordskjelv og de tektoniske platene har alltid rørt på seg. Slikt skaper endringer i jorden OG oppå. 

Så er ikke klimafornekter, nei, som er et skjellsord på lik linje med alle som er skeptiske til myndighetene ( les konspiradjonsteoretikere) som forøvrig også burde få ha sin plass her. 

Folk som bare følger strømmen uten å tenke føler jeg mangler noe. 

Men nei... Tror ikke vi har skapt det, og om så, så klarer vi ikke endre det på den måten vi gjør. 

Endret av Perfume
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...