Gå til innhold

Konstante seksuelle tanker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Løsningen er vel å finne noen å ha sex med?
Tror alle går gjennom kortere eller lengre perioder der man tenker mye på sex.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elooon
Skrevet

Gjør som meg. Gi litt faen og aksepter det, nyt det, ha sex, få det ut. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. 

Deilig bivirkning i så fall.

Skrevet

Jeg har hatt et problem det siste året. Tenker på sex hele tiden og får ikke konsentrert meg om andre viktige ting. Tror jeg har blitt avhengig. Hormonell problem? 

Hva er løsningen? 

K45

Anonymkode: 38083...6fd

Hmmmm...Det samme har jeg også.Men jeg er jo mann da så kansje det er derfor..Kan det er p.ga. alderen tro??  Eller kan det være p.ga. at jeg fortsatt er single .

M46 💗

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har hatt et problem det siste året. Tenker på sex hele tiden og får ikke konsentrert meg om andre viktige ting. Tror jeg har blitt avhengig. Hormonell problem? 

Hva er løsningen? 

K45

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er slitsomt ja, bivirkning av korona vaksine? Eller? Jeg føler meg forandret til det ekstreme. 

Har også hatt skilsmisse, men en av hovedgrunnene var nok for lite sex. 

Jeg har ikke tatt vaksinen og er på samme nivå som deg.. tror jeg da🤭

Mye alenetid får meg ofte inn på dagdrømmer om sex, så jeg tenker ofte på sex.. flere ganger om dagen faktisk. Det har blitt en livstil med onani som utløp, men det varer bare noen minutter så savner jeg å ha noen å kose med.

Men selv om du når har funnet deg en mann, så har vel ikke lysten avtatt. Det er klink umulig å knulle ifra seg har jeg erfart, for da vil jeg bare ha mere.. Og det går heller ikke å onanere bort sexlysten😇

Jeg tror du "mye" å ta igjen etter manglende sex før skilsmissen, og da føler du deg fri og klar for nye eventyr. Slike tanker har man vanligvis ikke i et ekteskap, da er man fastbundet troskap til en person.. Så jeg tror reaksjonen din kommer av lettelse, og at du fremdeles er så ung. Å gå irundt å være kåt er jo igrunn et sunhetstegn, så lenge det ikke går utover jobben din. Det finnes ingen løsning på høy sexlyst.. skulle jeg ha redusert den, har jeg blitt pottsur og ubrukelig som mann🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Bamseklemmer said:

Jeg har ikke tatt vaksinen og er på samme nivå som deg.. tror jeg da🤭

Mye alenetid får meg ofte inn på dagdrømmer om sex, så jeg tenker ofte på sex.. flere ganger om dagen faktisk. Det har blitt en livstil med onani som utløp, men det varer bare noen minutter så savner jeg å ha noen å kose med.

Men selv om du når har funnet deg en mann, så har vel ikke lysten avtatt. Det er klink umulig å knulle ifra seg har jeg erfart, for da vil jeg bare ha mere.. Og det går heller ikke å onanere bort sexlysten😇

Jeg tror du "mye" å ta igjen etter manglende sex før skilsmissen, og da føler du deg fri og klar for nye eventyr. Slike tanker har man vanligvis ikke i et ekteskap, da er man fastbundet troskap til en person.. Så jeg tror reaksjonen din kommer av lettelse, og at du fremdeles er så ung. Å gå irundt å være kåt er jo igrunn et sunhetstegn, så lenge det ikke går utover jobben din. Det finnes ingen løsning på høy sexlyst.. skulle jeg ha redusert den, har jeg blitt pottsur og ubrukelig som mann🤭

Problemet mitt er til en grad at det går utover både jobb og nattesøvnen. Trodde aldri kåtsksp kunne være et sånt problem. Sovner heller ikke av sex/ onani vil ha mer. Jeg må kanskje skaffe meg enklere jobb bare på grunn av denne forstyrrelsen. 

Min mann hadde mye lavere drift enn meg og pliktsex er jo ikke bra, samtidig som pliktsex kan være umulig for en mann også. Het er liksom ikke ok, å ligge der ved siden av sin mann, som bare har planer om å se på tv og sove skikkelig kåt, når man selv vil kanskje ha minst 2 omganger er ikke så kult. 

• Hjerte 3
Skrevet

Problemet mitt er til en grad at det går utover både jobb og nattesøvnen. Trodde aldri kåtsksp kunne være et sånt problem. Sovner heller ikke av sex/ onani vil ha mer. Jeg må kanskje skaffe meg enklere jobb bare på grunn av denne forstyrrelsen. 

Min mann hadde mye lavere drift enn meg og pliktsex er jo ikke bra, samtidig som pliktsex kan være umulig for en mann også. Het er liksom ikke ok, å ligge der ved siden av sin mann, som bare har planer om å se på tv og sove skikkelig kåt, når man selv vil kanskje ha minst 2 omganger er ikke så kult. 

Hva med hjemmekontor av egen nisje? Det fungerer fint for meg, for da har jeg variabel arbeidstid.. Da gjør det jo ikke noe å bli forstyrret og forfjamset av kåthet, da er det bare å gnikke krukka. Men du er kanskje kåtere enn jeg tror, så det rekker ikke bare med onani? Du vil jo kjenne en mann inni deg, for det er vel det du har savnet mest.

Nå vet jeg ikke hvem du er eller kvinnetype du er, men jeg kjenner jo kvinner i din alder som har både 2 og 3 faste. Og enkelte kvinner i par går jo for åpent forhold, eller blir hotwife. Men hotwife er jo ikke en skrivebeskyttet tittel, så hotwife kan du jo være selv om du er singel. Ikke ta det ille opp hvis jeg bommer totalt, dette var bare en liten tanke som muligjør å få sex nok😇

• Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Ja er hyperseksuell selv , men får utløp ved  å ha sex. Dere må finne dere en elsker om dere ikke vil være i forhold. Man kan ikke la slik kvinnelig kåthet gå tapt :D Og jeg har ikke tatt vaksinen heller. Det er alderen. Kvinner rundt 40 er på topp seksuelt 😁

Endret av Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Bamseklemmer said:

Hva med hjemmekontor av egen nisje? Det fungerer fint for meg, for da har jeg variabel arbeidstid.. Da gjør det jo ikke noe å bli forstyrret og forfjamset av kåthet, da er det bare å gnikke krukka. Men du er kanskje kåtere enn jeg tror, så det rekker ikke bare med onani? Du vil jo kjenne en mann inni deg, for det er vel det du har savnet mest.

Nå vet jeg ikke hvem du er eller kvinnetype du er, men jeg kjenner jo kvinner i din alder som har både 2 og 3 faste. Og enkelte kvinner i par går jo for åpent forhold, eller blir hotwife. Men hotwife er jo ikke en skrivebeskyttet tittel, så hotwife kan du jo være selv om du er singel. Ikke ta det ille opp hvis jeg bommer totalt, dette var bare en liten tanke som muligjør å få sex nok😇

Hot single "wife" kan jeg sikkert bli, bare jeg finner en form for sexlivet som er trygt for meg selv, litt redd jeg er i ferd med å ta utrygge valg på grunn av egen drift 😉 

Min mann ville ikke ha åpent forhold, han er ikke typen for annet enn trofast forhold mellom to stk. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (6 timer siden):

. Kvinner rundt 40 er på topp seksuelt 😁

Jeg har den beste sexen så langt i livet, etter jeg fylte 40. Men har ekstremt sjeldent lyst da😂. 2-3 ganger i året holder plenty for min del.

Slik som beskrevet i HI her høres bare utrolig slitsomt ut😅

Anonymkode: aa667...9e5

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hot single "wife" kan jeg sikkert bli, bare jeg finner en form for sexlivet som er trygt for meg selv, litt redd jeg er i ferd med å ta utrygge valg på grunn av egen drift 😉 

Min mann ville ikke ha åpent forhold, han er ikke typen for annet enn trofast forhold mellom to stk. 

Hva tenker du er trygt? ☺️
Kjenner meg igjen i problemstillingen 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 17.13):

Hva er løsningen? 

K45

Kan trøste deg med at du er i  godt selskap med mange andre både kvinner/ menn  som har det på tilsvarende måte, og  går rundt å lider i stillhet  under mangel på sex, intimitet. 

Spørsmålet mange stiller seg som er i tilsvarende situasjon er hvordan få oppfylt sine ønsker. ?  ?

Hvordan forføre noen som ein kan tenke seg å  ha sex uten at de blir fornermet , sjokkert ?

Anonymkode: cdc7b...a0f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

går rundt å lider i stillhet  under mangel på sex, intimitet. 

Anonymkode: cdc7b...a0f

Herrefred. Da må man slappe av litt og ikke legge så jævla mye i det. Er bare sex liksom.

Blir for dum å «lide i stillhet» bare fordi man ikke får pult. Det blir for voldsomt.

Anonymkode: aa667...9e5

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, kjekkfyr said:

Hva tenker du er trygt? ☺️
Kjenner meg igjen i problemstillingen 🙈

Trygt er å ikke sette seg selv i situasjoner der man kan bli utsatt for utpessong bl.a.

• Hjerte 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Trygt er å ikke sette seg selv i situasjoner der man kan bli utsatt for utpessong bl.a.

Helt klart - det er ekstremt viktig 😬❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 17.16):

K46 her, jeg har hatt det slik i ca to år. Vanskelig å konsentrere seg på jobb og ellers. Er desperat etter sex, men har ingen å ha sex med etter skilsmisse for noen år siden.

Anonymkode: 586ad...099

Løsningen er rett og slett sex og mange orgasmer hver eneste dag du har tid😊

Skrevet

Ryddet for kontaktannonse.

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet
On 7/9/2023 at 5:21 PM, AnonymBruker said:

Sanme, k29. Får ikke utløp fot min seksuelle lyst.. går tilogmed på ppiller, men har en sinnsyk lyst... MEN ingen partner

Anonymkode: 7b0c3...295

Jeg kjenner meg så godt igjen i dette. Fra jeg ble skilt når jeg var 26 til jeg giftet meg igjen når jeg var 31 var jeg sykt kåt. Dette selv om jeg var alenemor med tre små barn og ofte følte meg veldig sliten. Selv om jeg onanerte nesten daglig, stagget det ikke lysten på sex med en mann. For meg er onani deilig, men det kan aldri erstatte fysisk nærhet og sex med en mann. Jeg bare MÅ ha det for å være lykkelig:)

K38

Anonymkode: baee5...598

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 17.13):

Hva er løsningen? 

K45

Har det lit slik jeg å. drømmer om treff med ei dame for felles nytelse men ikke lett å få kontakt i området her

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å lage ny bruker men feilet 😞 spørs om jeg orker å prøve på nytt. Må finne en jeg liker som jeg kan ha sex med regelmessig så fort som mulig, jeg må ha lyst på personen.

Ikke rart unge mennesker syns ar alle oss som har bikket 40/45 er creepy. Hva er det med disse hormonene. Helt galskap å føle seg sånn etter fruktbar alder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Prøvde å lage ny bruker men feilet 😞 spørs om jeg orker å prøve på nytt. Må finne en jeg liker som jeg kan ha sex med regelmessig så fort som mulig, jeg må ha lyst på personen.

Ikke rart unge mennesker syns ar alle oss som har bikket 40/45 er creepy. Hva er det med disse hormonene. Helt galskap å føle seg sånn etter fruktbar alder. 

Hvordan feilet det? Kommer det feilmelding om at brukernavn eller epost allerede er i bruk eller noe slikt? Ingen mulighet med glemt passord-funksjonalitet om du har gammelt brukernavn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...