AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #41 Del Skrevet 16. juli 2023 Galskap. Å nekte barnet sitt blodoverføring. Å ekskludere barnet sitt, bryte all kontakt. Bursdag- og høytidsfeiringer kommer langt ned på listen over galskap, selv om det kan være «galt nok». Det hjelper ikke at de er hyggelige mennesker når de har disse holdningene. Det er helt sykt! Anonymkode: b3278...25e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #42 Del Skrevet 17. juli 2023 De er svært opptatt av fasade. At noen skal bli begeistret for deres lære ved deres rene livsførsel. Dette er og blir bare fasade. Fra ung alder blir de trenet i å gjøre inntrykk. De har minst like mye pedofili, familievold, undertrykkelse, klasseskille, kvinnehat og råttenskap som resten av samfunnet. Kanskje verre. Skjult bak deres perfekte fasade. JV er ei sekt. Høykontroll, som har skitne straffemetoder om du ikke tilber menn som står over deg. Anonymkode: 65df6...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. juli 2023 #43 Del Skrevet 17. juli 2023 (endret) Forskrudde folk 😳 Jeg har hatt de på døren et par ganger opp gjennom årene og de blir fort avvist, for å si det sånn. JV kommer aldri til å klare å omvende meg.... 😄 Slike "sekter" er vel potensielt farlig å blande seg borti 😳 Jeg synes det er flott at noen klarer å komme seg ut derfra. Men synd at familie og JV vender dem ryggen 😥 Synes det sier litt om hvor farlig den "sekten" der kan være 🤔 Endret 18. juli 2023 av Mardina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå