Gå til innhold

Kjæresten tar ikke intiativ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vert sammen i over 15 år. Hvor sexlysten har vert opp og ned. Mens de sisste årene har den bare gått ned på ham. Kan legge til at vi er ikke 30 engang. 

Tror nok ikke sexlysten i seg selv er vekke, kan få han kåt på 123 om jeg vil det. Men han tar aldri initiativ lengre. 

Jeg har tatt dette opp med ham ved flere anledninger (noen ganger på gråten pga dårlig selvtillitt) og fortalt hva jeg trenger for og føle meg ønsket. Det er ikke verre enn at han ikke går "rett på sak" men tar på andre plasser enn pupper og kjønsorgan. 

Hver gang vi har hatt sex de sisste årene er det jeg som ligger der naken eller har fiffet meg til med fint undertøy. DA skal han kladde. Men da har jeg tatt første steget, noe som gjør at jeg vil bare at han skal fulføre så jeg kan gå videre med dagen/natten. 

Jeg har bedt ham om og ta intiativ flere ganger gjennom årene. Han skylder på lite energi men kan skrøyte over stort energinivå bare dagen etter.mye stress og mye som skal gjøres. Men kjeder seg 2 dager etterpå. 

Kan også legge til at jeg er ikke så aller verst og se på. Og får mer enn nok oppmerksomhet fra andre. Så jeg forstår ikke helt. I tillegg har han begynt og trene de sisste par mnd, og gått ned i vekt og midjemål. Han sier det er pga helsa, men jeg begynner og bli skikkelig usikker.. 

Hva tenker andre? 

Anonymkode: c9608...de7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utro?

Anonymkode: 567d5...871

AnonymBruker
Skrevet

Tviler, når skulle han vert det? Vi er ikke noen som er ofte ute og farter alene akkuratt, så om en av oss er ute av huset uten den andre er begge på jobb. (Begge er i 100% arbeid) 

AnonymBruker
Skrevet

Så dere har vært sammen siden dere var 14?

Han kjenner kanskje litt på at han aldri har fått oppleve å date, møte og ha sex med andre?

Og hvorfor vil du bare ha sex for bekreftelse? Sex skal du hinte til om du vil ha han, fordi du er kåt. 

Og om du kler deg opp, og han faktisk da vil ha deg, da er det jo bare bra? Ikke alle blir kåt av å se samboer til hverdags, etter mange år sammen.

Anonymkode: 4a47b...772

AnonymBruker
Skrevet

Om det er spenningen er det hans problem som ikke burde gå utover meg. Jeg kan kjenne på det savnet også, men ender opp med og ta ham med på en runde i senga når jeg fantaserer om det. 

Han tar heller ikke intiativ når jeg har pyntet meg opp. Er ikke sex bare for bekreftelse, det er den store tingen. Er mye smått også som da ender opp med og renne over der. Jeg føler jeg er komt i et stadie hvor jeg nærmest oppfører meg som et barn i trassalderen. Ikke gidder jeg og gjøre så mye for ham lengre. 

Kjenner jeg begynner og miste energi.

En trenger ikke være kåt for og gi partneren nytelse, dette har ikke jeg giddet og gjøre for ham i det sisste ettersom det er leeenge siden han har gjort det for meg. 

Summen av alt er at jeg sitter der og føler meg utilstrekkelig på alle måter. Det som får det til og renne over er sexen, for der vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger. 

AnonymBruker
Skrevet

Med andre ord, kler meg fint med sminke og hår uten at vi skal noe. = ingen respons. Bare "du er fin" 

Tar på snaxent undertøy og står der. = respons. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du pyntet deg opp og tar initiativ og han avviser deg ville jeg forstått du var bekymret. Men han avviser deg ikke og da vil han ha sex med deg. Alltid hyggelig den andre parten tar initiativ, men det viktigste må vel være å ikke bli avvist.

Anonymkode: f0e75...233

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. De aller fleste trenger at det er en gjensidig lyst og trang til å være intime - og at også den andre parten, i allefall tidvis, tar initiativ. Hvis ikke sprer nettopp den usikkerheten seg som er så ødeleggende.

Det beste er nok om dere får til å snakke godt sammen om hva dere begge føler, åpent og ærlig. Tro meg, jeg vet veldig godt hvor vanskelig dette kan være i praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...