Gå til innhold

Finding Neverland

Fremhevede innlegg

Skrevet

I så fall, kan en jente på 12 år se den? Og da tenker jeg ikke på at det er vold og drap, men mer på handlingen. Er den for voksent? Blir historien for krevende? Osv.

Håper på konstruktive svar. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

Det er en flott film, men kanskje litt voksen?

Tror nok ikke at handlinga er så vanskelig å følge med på.

Handler jo endel om leve i et ekteskap som ikke er bra, og enkelte ting der er kanskje litt vanskelig for en 12 åring å forstå? Men det er jo bare en liten bit av filmen.

Slutten er jo kjempetrist :grine: men ikke for ille for ei så stor jente!

Synes hun kan se den jeg!

Skrevet

Jeg ville sagt den var perfekt for en tolvåring :) Den handler jo om barnas fantasiverden, og den forstår vel barn bedre enn noen andre!

Den er veldig trist.

Skrevet
Jeg ville sagt den var perfekt for en tolvåring :) Den handler jo om barnas fantasiverden, og den forstår vel barn bedre enn noen andre!

Den er veldig trist.

Enig :)

Skrevet

Takk for gode råd. Hvis det er flere som vil komme med meninger så er dere velkommen.

Skrevet

Tror den er kjempefin for en 12-åring, jeg. Likner på de filmene jeg hadde som favoritt da jeg var tolv (les: noe å grine av på slutten....)

Skrevet

jeg som er halvveis til 50 synes den ble litt for langdryg men det kommer jo an på hva datteren din liker av film :)

Skrevet

Takk for råd alle, da setter vi oss ned i kveld å titter på den.

Skrevet
Likte dere den?  :)

syns den filmen var fin!

Filmen var annerledes enn forventningene mine. Men når jeg fikk en forståelse for den, så ble den fin. Både 12 åringen og jeg likte den godt, tror det var noen andre som syntes at den ble veldig langdryg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...