Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #21 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har møtt deg en gang kort ute, og snappa med deg i en uke? Hvor interessert mener du at han skal være? Anonymkode: 7eded...fa7 Vi har snappet noen uker. Kanskje hakket mer enn det han viste.. Ingen som er interessert bruker konstant 5-7 timer på å svare. Han svarte kun raskt dersom samtalen handlet om å møtes.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #22 Skrevet 8. juli 2023 37 minutter siden, JenniferS said: Vi har snappet noen uker. Kanskje hakket mer enn det han viste.. Ingen som er interessert bruker konstant 5-7 timer på å svare. Han svarte kun raskt dersom samtalen handlet om å møtes. Kan jo rett og slett være fordi han syns det er lettere å bli kjent med folk over en kaffekopp og ei prinsessestang, enn gjennom en endeløs tirade med snaper. Vaker litt rundt på tinder selv og orker ikke superlenge med meldinger frem og tilbake med folk som ikke er sugen på å møtes. Hadde jeg søkt etter brevvenner hadde jeg valgt en annen platform liksom..... Anonymkode: c2039...749 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #23 Skrevet 8. juli 2023 Ja han skjønner at det ikke ble sjans for noe lettvindt sex så da mistet han "interessen" Anonymkode: d5cb4...05d 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #24 Skrevet 8. juli 2023 Jeg ville bare sett på dette som en helt overfladisk flørt. Han ga deg bekreftelse ved å si at du var høydepunktet for ham den kvelden. Det var et sjarmerende og fint kompliment. Ta det til deg🙂 Jeg er likevel nokså sikker på dette var ren forbigående flørting. Det at han svarte såpass sent på meldinger og du i tillegg merket han chattet med mange andre, bare ikke deg, er jo et nokså sikkert tegn på at han ikke virker særlig interessert. At han slettet deg på snap da du reagerte på oppførselen hans bekrefter bare dette. Beundrer stoltheten din og selvrespekten din❤️ At du klarte å sette foten ned og si til ham hva du mente om oppførselen hans er tøft gjort. Er det noen som da skal ta kontakt og beklage etter dette er det ham. Du har ihvertfall ikke gjort noe galt. Og jeg ville aldri kommet krypende tilbake etter dette. Da vil du antagelig bare ende opp med ytterligere frustrasjoner. For tenk, når han kommuniserer så elendig helt i starten når man liksom skal vise sine beste sider…hvordan ville han da oppført seg over lengre tid? Livet er rett og slett for kort til å kaste det bort på menn som bare er sånn halvveis interessert og antagelig flørter med mange andre samtidig. Anonymkode: 42e61...b10 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #25 Skrevet 9. juli 2023 Han var IKKE "egentlig en snill fyr". Han løy til deg på byen for han hadde aldri planer om å møte deg igjen, alikevel utvekslet snap for å se om han fikk sex siden han ikke fikk det den kvelden dere møttes. Han viste null interesse for å bli KJENT med deg på snap, brydde seg ikke om deg, ignorerte deg, kun på når han trodde det ble sjans for treff og puling. Når det ikke ble det gadd han ikke bruke mer energi på deg, du var nr 20 på lista som backup og du gjennomskuet det, så når du konfronterte han visste han at du hadde avslørt han og siden han uansett ikke var interessert i deg på noe ordentlig måte var det ikke noe vits for han å bruke mer energi på å manipulere og lyve til deg og gi deg inntrykk av at han ville noe seriøst eller var genuint interessert - så da slettet han deg istedet. Ingenting ved oppførselen hans tilsa at han egentlig er en snill fyr. Alt ved oppførselen hans tilsa at han er en fuckboy som ikke hadde respekt for deg engang. Ute på byen spilte han spillet for å få komme i buksa på deg men sjarm er ikke sannheten. You Dodged a bullet! Tenker egentlig det at siden du føler deg nesten forelska etter bare et møte på byen og etter å ha blitt behandlet som dritt i en uke og får angst for at du gjorde noe galt når du stod opp for deg selv, så har du et usunt tilknytningsmønster som du kan få hjelp med i terapi. Jeg var som deg men fått god hjelp av psykolog. Anbefaler boka Attached for å lære mer om hvorfor du er sånn, og boka Men who cant love (recognize before he breaks your heart) Anonymkode: d5cb4...05d 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #26 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Han var IKKE "egentlig en snill fyr". Han løy til deg på byen for han hadde aldri planer om å møte deg igjen, alikevel utvekslet snap for å se om han fikk sex siden han ikke fikk det den kvelden dere møttes. Han viste null interesse for å bli KJENT med deg på snap, brydde seg ikke om deg, ignorerte deg, kun på når han trodde det ble sjans for treff og puling. Når det ikke ble det gadd han ikke bruke mer energi på deg, du var nr 20 på lista som backup og du gjennomskuet det, så når du konfronterte han visste han at du hadde avslørt han og siden han uansett ikke var interessert i deg på noe ordentlig måte var det ikke noe vits for han å bruke mer energi på å manipulere og lyve til deg og gi deg inntrykk av at han ville noe seriøst eller var genuint interessert - så da slettet han deg istedet. Ingenting ved oppførselen hans tilsa at han egentlig er en snill fyr. Alt ved oppførselen hans tilsa at han er en fuckboy som ikke hadde respekt for deg engang. Ute på byen spilte han spillet for å få komme i buksa på deg men sjarm er ikke sannheten. You Dodged a bullet! Tenker egentlig det at siden du føler deg nesten forelska etter bare et møte på byen og etter å ha blitt behandlet som dritt i en uke og får angst for at du gjorde noe galt når du stod opp for deg selv, så har du et usunt tilknytningsmønster som du kan få hjelp med i terapi. Jeg var som deg men fått god hjelp av psykolog. Anbefaler boka Attached for å lære mer om hvorfor du er sånn, og boka Men who cant love (recognize before he breaks your heart) Anonymkode: d5cb4...05d Denne var nok spot on, selv om det kanskje ble litt kvast skrevet. Hun skriver det samme jeg tenkte, bare jeg valgte å pakke det inn. Her har du en dame som tydeligvis har gode kunnskaper og erfaring på området. Ville lyttet til henne og aldri mer ofret denne mannen en tanke. Stakkars alle ofrene han sikkert allerede har rundt lillefinger. Anonymkode: 42e61...b10
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #27 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Handler gjerne litt om at du fremstår useriøs selv, siden du åpner for dating før du føler deg ferdig med ditt forrige forhold? Anonymkode: a06ad...a2c Tenker jeg også. Det var da et veldig rødt flagg hos ts. Anonymkode: 17ffc...b15 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #28 Skrevet 9. juli 2023 JenniferS skrev (5 timer siden): Vi har snappet noen uker. Kanskje hakket mer enn det han viste.. Ingen som er interessert bruker konstant 5-7 timer på å svare. Han svarte kun raskt dersom samtalen handlet om å møtes. Jeg er kvinne, men hadde mistet interesse for å melde med noen i ukevis uten noe treff. Etter knapt en uke vil jeg si. Anonymkode: 17ffc...b15 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #29 Skrevet 9. juli 2023 8 hours ago, JenniferS said: Det var noe tiltrekkende med han Jeg ser røde flagg i både han og i deg, utifra teksten... Anonymkode: e176a...f79
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #30 Skrevet 9. juli 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Han var IKKE "egentlig en snill fyr". Han løy til deg på byen for han hadde aldri planer om å møte deg igjen, alikevel utvekslet snap for å se om han fikk sex siden han ikke fikk det den kvelden dere møttes. Han viste null interesse for å bli KJENT med deg på snap, brydde seg ikke om deg, ignorerte deg, kun på når han trodde det ble sjans for treff og puling. Når det ikke ble det gadd han ikke bruke mer energi på deg, du var nr 20 på lista som backup og du gjennomskuet det, så når du konfronterte han visste han at du hadde avslørt han og siden han uansett ikke var interessert i deg på noe ordentlig måte var det ikke noe vits for han å bruke mer energi på å manipulere og lyve til deg og gi deg inntrykk av at han ville noe seriøst eller var genuint interessert - så da slettet han deg istedet. Ingenting ved oppførselen hans tilsa at han egentlig er en snill fyr. Alt ved oppførselen hans tilsa at han er en fuckboy som ikke hadde respekt for deg engang. Ute på byen spilte han spillet for å få komme i buksa på deg men sjarm er ikke sannheten. You Dodged a bullet! Tenker egentlig det at siden du føler deg nesten forelska etter bare et møte på byen og etter å ha blitt behandlet som dritt i en uke og får angst for at du gjorde noe galt når du stod opp for deg selv, så har du et usunt tilknytningsmønster som du kan få hjelp med i terapi. Jeg var som deg men fått god hjelp av psykolog. Anbefaler boka Attached for å lære mer om hvorfor du er sånn, og boka Men who cant love (recognize before he breaks your heart) Anonymkode: d5cb4...05d Dette var da voldsomt analyserende og dømmende 🤣🤣 Dere må ikke legge så mye i det. Det var en flørt på byen, som ikke ble til noe mer. Dama var lunken i forhold til å møtes og da mista han interessen. Det er det mange som hadde gjort, snill eller ikke. Og han kan jo godt være en snill fyr selv om han var ute etter sex. Å ha lyst til å ha sex sier vel mest noe om han er en sexuelt aktiv fyr elle ikke, og ikke noe om han er slem eller snill. Anonymkode: c2039...749 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå