AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Møtte en fyr på byen som så helt alminnelig ut (dvs. ikke fremtredende «kjekk» og som virket litt forsiktig). Jeg tenkte med én gang at han virket ordentlig og absolutt ingen typisk «fuckboy». Det var sent og vi rakk derfor ikke å prate så mye før jeg måtte dra. Han spurte om han kunne legge meg til på snap. Dagen etter fikk jeg melding der han skrev «Hei, hyggelig i går, hva med å møtes en dag?» Jeg svarte at jeg stod i noe litt uavklarte greier (nettopp kommet ut av et langt forhold), men at jeg gjerne ville bli bedre kjent. Jeg har også barn, noe jeg også fortalte da. Han skrev tilbake at høydepunktet med hele kvelden var å møte meg og at han likte meg med en gang han så meg. Vi ble enig om å holde kontakten via Snapchat. Vi snappet litt sporadisk den neste uken (dvs. ikke hver dag). Han sendte meg typisk fellessnapper. Jeg var interessert i å bli bedre kjent med han, så jeg la ofte inn noen spørsmål om f.eks. hvilke tv-serier osv. han likte. Noen dager etter spurte han igjen om jeg hadde funnet ut av ting og om vi skulle møtes, og at han ville ha en middag med meg. Jeg svarte at det var enda litt tidlig, og at jeg var litt usikker på flere faktorer (blant annet aldersforskjell), men at det hadde vært veldig hyggelig å møtes. Han virket da veldig glad og sa at det var samme hva vi gjorde sammen, og at vi kunne gjøre det jeg ville, at vi kunne ta ting i mitt tempo osv. Jeg spurte dagen etter om vi skulle ta en kaffe sammen en dag, og da svarte han at det kunne vi gjerne gjøre. Jeg tenkte at han skulle følge opp med noe, men samtalen stoppet der. Jeg merket ganske fort at han brukte litt tid på å svare/åpne snappene mine og at han ofte ikke spurte meg tilbake (f.eks. hva jeg likte å se på tv). Det var vanskelig å ha en flyt i samtalen fordi han kunne bruke laaang tid på å svare, men han svarte alltid. Jeg spurte på et tidspunkt om han egentlig var interessert, ettersom han brukte så lang tid på svare, og da hadde han en helt reell unnskyldning. Han sa at han skulle være mer tilgjengelig framover. Dette stemte tydeligvis ikke, for de neste dagene kunne det fortsatt gå 7-8 timer mellom hvert svar. Det er mulig dette var helt tilfeldig, men når det var snakk om å møtes svarte han alltid kjemperaskt, men hvis vi snakket om andre ting kunne det gå én hel dag før han åpnet chatten. Jeg merket at jeg nesten ble «opphengt» i å sjekke om jeg hadde fått melding av han, og om han hadde vært aktiv på Snapchat. Ble ganske lei meg når jeg så at snapscoren hadde økt, men ikke åpnet mine snapper (jeg vet det er veldig barnslig, men det er vanskelig å la vær når man nesten føler seg litt forelsket). Red flags: Avbrutt utdannelse (var nærmere 30 år gammel) og hadde for tiden ikke jobb. Han løy også om hvor han bodde. Det han fortalte på byen stemte ikke overens med det han fortalte senere. For noen dager siden sendte jeg han en melding hvor jeg blant annet fortalte at jeg ikke kom til å møte han. Følelsene mine tok helt overhånd og jeg skrev at jeg syntes opplegget hans var umodent. Han svarte ikke, men slettet meg på Snapchat, som jo er forståelig. Nå har jeg nesten begynt å angre litt på at jeg var så «krass» og tenk om han egentlig var en snill fyr! Han hadde ikke typisk «fuckboy» stil, men samtidig kjente jeg på magefølelsen at noe ikke stemte. Tok jeg riktig valg eller er det jeg som har vært en kjip person her? Anonymkode: 195a1...69a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Møtte en fyr på byen som så helt alminnelig ut ..men så var han ikke alminnelig likevel? Man må være interessert for å være interessant. Virker som om dere er i en alder hvor man ikke gidder bruke tid på løse tråder. Anonymkode: 36372...da6 1
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 19.28): ..men så var han ikke alminnelig likevel? Man må være interessert for å være interessant. Virker som om dere er i en alder hvor man ikke gidder bruke tid på løse tråder. Anonymkode: 36372...da6 Endret 10. juli 2023 av JenniferS
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Dette er kun spekulering, jeg har ikke sett samtaler dere imellom, vet ikke hva dere tenker, å unnskyld om det er sårende ønsker ikke å såre deg Kanskje han følte du ble glad i han, eller krevde av han, før dere rakk å møtes og bli glad i hverandre? Å at han følte dere bevegde dere mot et forhold ved å gå på den daten, uten at han hadde fått kjennt etter, å at han er unnvikende på noe vis til å avslå men også åpne seg? Eller helt tilfeldig grunner, som at han er fjern og/eller mangler kontroll på livet? Han løy jo om livet sitt som er dumt, og var han konfortabel med å lyve? Det er red flag. Kanskje han er en fuck boy. Men møttes dere? Vil ikke en fuck boy prøve å fucke? Men uansett hva man spekulerer seg til, så kjente du jo at noe ikke stemte. Kan jo være han dukker opp igjen, men det er uansett plenty av fine menn i verden 💗
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 (endret) Rosakatt skrev (På 8.7.2023 den 21.20): Dette er kun spekulering, jeg har ikke sett samtaler dere imellom, vet ikke hva dere tenker, å unnskyld om det er sårende ønsker ikke å såre deg Kanskje han følte du ble glad i han, eller krevde av han, før dere rakk å møtes og bli glad i hverandre? Å at han følte dere bevegde dere mot et forhold ved å gå på den daten, uten at han hadde fått kjennt etter, å at han er unnvikende på noe vis til å avslå men også åpne seg? Eller helt tilfeldig grunner, som at han er fjern og/eller mangler kontroll på livet? Han løy jo om livet sitt som er dumt, og var han konfortabel med å lyve? Det er red flag. Kanskje han er en fuck boy. Men møttes dere? Vil ikke en fuck boy prøve å fucke? Men uansett hva man spekulerer seg til, så kjente du jo at noe ikke stemte. Kan jo være han dukker opp igjen, men det er uansett plenty av fine menn i verden 💗 takk 🩷 Endret 10. juli 2023 av JenniferS
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Ang red flags så ville jeg ikke tatt det så tungt i alle fall. 1) avbrutt utdannelse er bedre enn å fullføre en utdannelse som er feil. Kanskje han trenger litt tid på å finne riktig hylle her i livet. Han kan jo være verdens flotteste fyr alikevel. 2) Folk jeg møter tilfeldig på byen vil nok innimellom få litt alternative sannheter av noen sider ved livet mitt. Det kan være ulike grunner til at det ikke er alltid man har lyst til å svare 100% ærlig til på alt til noen man nettop har møtt. Det betyr jo ikke at jeg driver med løgn og bedrag til folk som er en del av livet mitt. Anonymkode: c2039...749 1
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 21.33): Ang red flags så ville jeg ikke tatt det så tungt i alle fall. 1) avbrutt utdannelse er bedre enn å fullføre en utdannelse som er feil. Kanskje han trenger litt tid på å finne riktig hylle her i livet. Han kan jo være verdens flotteste fyr alikevel. 2) Folk jeg møter tilfeldig på byen vil nok innimellom få litt alternative sannheter av noen sider ved livet mitt. Det kan være ulike grunner til at det ikke er alltid man har lyst til å svare 100% ærlig til på alt til noen man nettop har møtt. Det betyr jo ikke at jeg driver med løgn og bedrag til folk som er en del av livet mitt. Anonymkode: c2039...749 Endret 10. juli 2023 av JenniferS
Rosakatt Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 JenniferS skrev (3 minutter siden): Jeg har tenkt det samme som deg. Jeg er eldre enn han og har livet på stell. Høy utdannelse, fast inntekt, eier egen bolig. Kanskje han ble redd? Jeg aner virkelig ikke. Men isåfall så har jeg skrevet en melding til han som ikke var veldig oppløftende. Samtidig tenker jeg at han har fått mulighet til å forklare seg, så da hadde han kanskje gjort det istedenfor å slette. Vi møttes aldri, så jeg ga han egentlig ikke en sjanse engang. Jeg trakk meg unna fordi jeg fikk en dårlig magefølelse. Jeg vet ikke om jeg burde prøve å sende han en melding og beklage? takk 🩷 Om hans livssituasjon er rake motsetningen og kanskje en smule skamfullt å åpne seg om, er det jo naturlig at det kan være årsaken. Om du føler for å ta kontakt med han, så syns jeg du burde prøve 😊 Håper det ordner seg, å om det ikke gjør det så får du hvertfall gå videre uten å måtte gruble på, hva om du hadde gjort ting anderledes. Det er godt at man kan kommunisere når ting blir vanskelig eller går galt, det er en veldig fin egenskap av deg å ha. Null problem 💗 For et søtt hjerte 🥺
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Handler gjerne litt om at du fremstår useriøs selv, siden du åpner for dating før du føler deg ferdig med ditt forrige forhold? Anonymkode: a06ad...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 19 minutter siden, JenniferS said: Jeg har tenkt det samme som deg. Jeg er eldre enn han og har livet på stell. Høy utdannelse, fast inntekt, eier egen bolig. Kanskje han ble redd? Jeg aner virkelig ikke. Men isåfall så har jeg skrevet en melding til han som ikke var veldig oppløftende. Samtidig tenker jeg at han har fått mulighet til å forklare seg, så da hadde han kanskje gjort det istedenfor å slette. Vi møttes aldri, så jeg ga han egentlig ikke en sjanse engang. Jeg trakk meg unna fordi jeg fikk en dårlig magefølelse. Jeg vet ikke om jeg burde prøve å sende han en melding og beklage? takk 🩷 Og ang dette: egentlig en annen diskusjon. Men din definisjon av livet på stell er noe subjektivt. Fullt mulig å være freelance, uten høy utdannelse og uten fast inntekt. Og likevel ha livet rimelig på stell. Jeg selv f.eks har ingen fast inntekt. Den svinger stort sett mellom1 og 3 mill. Rimelig lite fast der altså. Og jeg aner ikke hva den blir neste år. Ingen garanti for at den blir mer enn 200 k. Men livet føler jeg er veldig på stell likevel må jeg si 😉 Anonymkode: c2039...749 1
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 21.57): Og ang dette: egentlig en annen diskusjon. Men din definisjon av livet på stell er noe subjektivt. Fullt mulig å være freelance, uten høy utdannelse og uten fast inntekt. Og likevel ha livet rimelig på stell. Jeg selv f.eks har ingen fast inntekt. Den svinger stort sett mellom1 og 3 mill. Rimelig lite fast der altså. Og jeg aner ikke hva den blir neste år. Ingen garanti for at den blir mer enn 200 k. Men livet føler jeg er veldig på stell likevel må jeg si 😉 Anonymkode: c2039...749 Endret 10. juli 2023 av JenniferS
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, JenniferS said: Ja, selvfølgelig er det er også livet på stell! Hvis man har et mål i livet, en inntekt (samme hva), så mener jeg selvsagt ikke at man ikke har livet på stell 🙂 I dette tilfellet fikk jeg inntrykk av at han ikke hadde jobb for øyeblikket, ikke fast bosted og utdannelse, og da lurer jeg umiddelbart på hva slags mål man har i livet. Det er vel egentlig det som er det viktigste. Skjønner. Bare liker ikke tankegangen om at bachelor, fast jobb, og egen leilighet er definisjonen på livet på stell. Springsteen var jo nettop i byen. Hverken høyere utdannelse eller fast inntekt såvidt jeg vet. Men livet ganske på stell vil jeg påstå😅 Men litt ambisjoner, mål og retning for livet er bra å ha. Anonymkode: c2039...749
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Trenger ikke være fuckboy for det om han ikke var interessert nok? Anonymkode: 8d8d9...589 1
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 22.14): Trenger ikke være fuckboy for det om han ikke var interessert nok? Anonymkode: 8d8d9...589 Endret 10. juli 2023 av JenniferS
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønner. Bare liker ikke tankegangen om at bachelor, fast jobb, og egen leilighet er definisjonen på livet på stell. Springsteen var jo nettop i byen. Hverken høyere utdannelse eller fast inntekt såvidt jeg vet. Men livet ganske på stell vil jeg påstå😅 Men litt ambisjoner, mål og retning for livet er bra å ha. Anonymkode: c2039...749 Nei, og det er heller ikke definisjonen, men det var tilfeldigvis det jeg tok som eksempel, nok fordi det gjaldt meg og min situasjon. Ja, helt enig!
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Rosakatt skrev (50 minutter siden): Om hans livssituasjon er rake motsetningen og kanskje en smule skamfullt å åpne seg om, er det jo naturlig at det kan være årsaken. Om du føler for å ta kontakt med han, så syns jeg du burde prøve 😊 Håper det ordner seg, å om det ikke gjør det så får du hvertfall gå videre uten å måtte gruble på, hva om du hadde gjort ting anderledes. Det er godt at man kan kommunisere når ting blir vanskelig eller går galt, det er en veldig fin egenskap av deg å ha. Null problem 💗 For et søtt hjerte 🥺 Takk, rosakatt 🩷
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #17 Skrevet 8. juli 2023 4 minutter siden, JenniferS said: Nei, og det er heller ikke definisjonen, men det var tilfeldigvis det jeg tok som eksempel, nok fordi det gjaldt meg og min situasjon. Ja, helt enig! Bra. Men nå vi slutte å være enig. Ellers må jeg be deg ut på date 😉 og da blir det egen tråd om meg på KG etterpå for å finne ut hva som er røde flagg og ikke 😬🙈🤣🤣 Ha en nydelig lørdagskveld. Anonymkode: c2039...749
Gjest JenniferS Skrevet 8. juli 2023 #18 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bra. Men nå vi slutte å være enig. Ellers må jeg be deg ut på date 😉 og da blir det egen tråd om meg på KG etterpå for å finne ut hva som er røde flagg og ikke 😬🙈🤣🤣 Ha en nydelig lørdagskveld. Anonymkode: c2039...749 Haha 😂 Takk, det samme!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #19 Skrevet 8. juli 2023 Latterlig å snakke om noe magefølelse basert på noen chat-fraser. Han spurte deg 2 ganger og ingen av gangene passet. Alle er inneforstått med at da er det ikke nok interesse, så han gikk han videre. Anonymkode: fc1b7...deb
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #20 Skrevet 8. juli 2023 JenniferS skrev (41 minutter siden): Nei, og det kan godt tenkes det var grunnen også. Jeg spurte han direkte om han var interessert, men fikk et noe vagt svar, dvs. han skrev vel noe sånn som «det er hyggelig å ha kontakt her» (på snap). Mens jeg skriver dette så ser jeg jo selv at det er et ganske klart tegn på at han ikke var interessert nok. Men hvorfor ønsket han da å møte meg? Han har møtt deg en gang kort ute, og snappa med deg i en uke? Hvor interessert mener du at han skal være? Anonymkode: 7eded...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå