Gå til innhold

Menn, blir dere alltid hard ved klining/kos?

Fremhevede innlegg

Gjest Bombasi
Skrevet

Klining er min akilleshæl. Da er det ingen vei utenom en ståpeis. Men kos tåler jeg litt bedre, selv om jeg får ståpeis i 80% av tilfellene da. 

Så, svaret mitt er vel: nei, ikke alltid, men svært, svært ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klinings = umiddelbar ståkuk for min del 😮‍💨

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nysgjerrig på dette. Daten min liker veldig godt å kose, og sier han blir tent. Han får raskt en halvfeit en, men jeg må fysisk ta på kuken for at den skal bli skikkelig hard. 

Er det slik for mange andre også?

Tidligere samboere har blitt steinhard. Kanskje han her ikke tenner så voldsomt på meg?

Anonymkode: b20d8...d4a

Blir så og si aldri «hard» bare av å kline/kose. Skal nok en del mer til.

Da jeg var typ 16-20 år, så ble jeg nok det, men langt i fra nå.

Anonymkode: 18d1c...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempeindividuelt. Kjæresten min blir ofte hard av klining og kos, men ikke alltid. Kan avhenge av mange ting. Er absolutt sikker på at kjæresten tenner på meg og syns jeg er deilig, men i blant trenger han mer klåing før han blir ordentlig hard. Menn er like forskjellige som oss kvinner, noen blir våte og klare av et stryk på låret og andre trenger klining og klåing i 30 minutter.

Anonymkode: d6b34...65f

• Hjerte 1
Skrevet

Enkelt forklart hvordan jeg føler på dette 😅

131916.jpg

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, morsomt og beskrivende bilde ja 😆

Det har jo en del å si "hvor lenge det er siden sist" også da, som i den tråden om tidlig-sprut. Har tippet 40 nå, men vil si jeg alltid blir hard av klining. Ikke konstant hvis man holder på lenge, men junior er med på leken ja.

Anonymkode: d4f02...c6d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker dette kommer litt an på erfaring og ellers hvor mye sex man har på det jevne. Om det er en ny jente jeg treffer kan jeg bli hard bare ved å være nær henne. Det slår bokstavelig talt gnister bare vi ser på hverandre.

Etter noen måneder blir det en annen situasjon. Kan fortsatt bli opphisset, men ikke på samme måten som i starten. Da må det gjerne litt mer til.

For din situasjon er det i hvert fall ikke et tegn på at han ikke liker deg. Menn er ulike.

Anonymkode: 04f79...ea1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis man tenner på dama blir den jo alltid hard med mindre man har mye bekymringer eller er veldig sliten i perioder. 

Anonymkode: b3e81...b35

Du har glemt omtrent en million fysiske tilstander og andre ting som romsterer oppi hodet, som kan gå utover ereksjonen. Det begrenser seg på ingen måte til bekymringer og å være sliten. For ikke å snakke om bieffekter av en haug med medisiner. 

Skrevet

jeg tror det har mye med situasjon å gjøre, om det er ro rundt oss.  og om man er sliten eller opplagt, kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Var kanskje sånn i tenårene, men etter hvert som jeg har hatt en del partnere så må det nok mer til for min del i alle fall. 

Anonymkode: 8f2dc...928

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 13.04):

Nysgjerrig på dette. Daten min liker veldig godt å kose, og sier han blir tent. Han får raskt en halvfeit en, men jeg må fysisk ta på kuken for at den skal bli skikkelig hard. 

Er det slik for mange andre også?

Tidligere samboere har blitt steinhard. Kanskje han her ikke tenner så voldsomt på meg?

For meg så varierer det. Jeg kan bli kåt og til og med hard om jeg snakker med ei dame som viser interesse. Kan også snakke med ei på netter som kan gjøre meg hard. Men noen ganger kan det gå lett å bli stiv mens andre ganger  ikke så lett. Virker som en syklus uten at jeg har registrert det.

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er sommer og ferietid har vi ikke sett hverandre på nesten to uker, men på torsdag skal vi treffes for litt kos 😇😉 ut fra svarene her skjønner jeg at jeg burde kunne forvente god respons 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg blir knall hard når jeg kliner med noen. Alltid gjort det. Jeg bare liker veldig godt det. 

• Liker 1
Skrevet

Mannen min gjør det,ja🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 14.24):

Ja jeg blir det. Og ofte ellers også. Er 42 og har fremdeles ståpikk sikkert 10 ganger om dagen.

Anonymkode: 69351...df0

Hæ, hvordan funker det egentlig? Er du ikke på jobb om dagen?

Anonymkode: 47692...507

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hæ, hvordan funker det egentlig? Er du ikke på jobb om dagen?

Anonymkode: 47692...507

det skjer bare.  det er ikke sikkert det vises utenpå.  damer er hedigere sånn- man ser ikke utenpå klærne om de er kåt.  men stå kn man også få uten å ha gjort noe for det, eller uten å være tent på noen der og da.  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 17.04):

Siden det er sommer og ferietid har vi ikke sett hverandre på nesten to uker, men på torsdag skal vi treffes for litt kos 😇😉 ut fra svarene her skjønner jeg at jeg burde kunne forvente god respons 😅

Kan oppdatere at det ble mye deilig klining og klemming tidligere i uka, dessverre på et offentlig sted siden det kun var tid til et kjapt gjensyn. Men skjortsen ble våt, så jeg antar han var glad for å se meg 😇😉

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skal ikke så mye til før det "livnar i lundar"

Anonymkode: f3cf2...491

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
senior skrev (På 8.7.2023 den 13.25):

Dette er nok ganske individuelt, avhengig av mannen, dama og situasjonen.

Oftest, men ikke alltid. Dama og situasjon, noen damer bruker også ei hånd der nede samtidig, for de vet at det gir alltid sikker respons.

Anonymkode: 027d7...96a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...