Gå til innhold

Menn, blir dere alltid hard ved klining/kos?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på dette. Daten min liker veldig godt å kose, og sier han blir tent. Han får raskt en halvfeit en, men jeg må fysisk ta på kuken for at den skal bli skikkelig hard. 

Er det slik for mange andre også?

Tidligere samboere har blitt steinhard. Kanskje han her ikke tenner så voldsomt på meg?

Anonymkode: b20d8...d4a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 💪

Skrevet

Den lever litt sitt eget liv innimellom, så ikke alltid. Noen ganger står den bare jeg ser dama, andre ganger trenger den å jobbes litt med av samme dama. Det har liksom blitt en sannhet at menn alltid er kåte, harde og klare. Vi er forskjellige vi også. Noen er klare med en gang, mens andre må jobbes litt med. Ereksjon er en uhyre følsom mekanisme. Og kan slå inn helt uavhengig hvor kåt vi er. Noen ganger er vi kjempekåte og ereksjonen uteblir (kan være ulike årsaker til det), mens andre ganger er vi kjempeharde uten å føle lyst i det hele tatt. 

Kvinner må slutte med å ta ereksjon, eller mangel på denne så personlig. Som oftest handler det ikke om deg i det hele tatt. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Vel man har jo menn som ikke tenner på en i det hele tatt og, uansett hvor mye kos og klem man gjør. 

Skrevet

Dette er nok ganske individuelt, avhengig av mannen, dama og situasjonen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må huske at etterhvert som du blir eldre vil de du dater også bli det. Kan ikke sammenligne responsen i tjueåra med førtiåra. I tillegg til at det er store individuelle forskjeller. 

Anonymkode: 9b54c...7a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det enkle svaret er: nei, menn blir ikke ALLTID hard ved ....

Anonymkode: 37370...381

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal være litt forsiktig med å bruke menns ereksjon eller mangel på det som mål på hvor glad de er i deg.

Anonymkode: 05042...6d6

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du må huske at etterhvert som du blir eldre vil de du dater også bli det. Kan ikke sammenligne responsen i tjueåra med førtiåra. I tillegg til at det er store individuelle forskjeller. 

Anonymkode: 9b54c...7a7

Ja, nettopp, første gang jeg er med en mann som har bikket 40 år... godt poeng.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tror du skal være litt forsiktig med å bruke menns ereksjon eller mangel på det som mål på hvor glad de er i deg.

Anonymkode: 05042...6d6

Jeg vet han er glad i meg 🙂 Men jeg er ikke noen spring chicken jeg heller lenger, og tenkte kanskje det varvet tegn på at han ikke finner min myke kropp så tiltrekkende... 

AnonymBruker
Skrevet

Nop 

Anonymkode: 36505...70f

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg blir det. Og ofte ellers også. Er 42 og har fremdeles ståpikk sikkert 10 ganger om dagen.

Anonymkode: 69351...df0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne på 33 og blir alltid tent når det er klinings.

Anonymkode: 3da90...ba2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nop 

Anonymkode: 36505...70f

Hvor gammel er du?

Plager det deg at jr ikke reagerer på klining/kos?

AnonymBruker
Skrevet
Amantha skrev (1 time siden):

Vel man har jo menn som ikke tenner på en i det hele tatt og, uansett hvor mye kos og klem man gjør. 

Da er det som regel dama man ikke tenner på av forskjellige grunner. Hvis man tenner på dama blir den jo alltid hard med mindre man har mye bekymringer eller er veldig sliten i perioder. 

Anonymkode: b3e81...b35

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, nettopp, første gang jeg er med en mann som har bikket 40 år... godt poeng.. 

Bikka 40 forlengst jeg, (46), og tar ikke mange sekundene med klining før det er stål her. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da er det som regel dama man ikke tenner på av forskjellige grunner. Hvis man tenner på dama blir den jo alltid hard med mindre man har mye bekymringer eller er veldig sliten i perioder. 

Hardhard eller halvfeit?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nysgjerrig på dette. Daten min liker veldig godt å kose, og sier han blir tent. Han får raskt en halvfeit en, men jeg må fysisk ta på kuken for at den skal bli skikkelig hard. 

Er det slik for mange andre også?

Tidligere samboere har blitt steinhard. Kanskje han her ikke tenner så voldsomt på meg?

Ja, hver gang, alltid…. 100%

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Om det er snakk om aldri tent, kan kanskje ha ereksjonsproblemer å,  sånn fysiske hormon forstyrrelser? Mentale sperrer, åsså leste jeg var det her inne? At man kan mangle blod til manndigheten om man har tette årer og eller alvorlige hjerteproblemer også. Det var skremmende, vet ikke om det er sannt men sjekk dere, om dere har problemer ofte nok til at det er mystisk 

Skrevet

Ja, blir hard ... men det er vanskelig å holde en påle stor og sterk over lengre perioder.... så om vi koser og kliner lenge vil den nok gå opp og ned som en heis.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...