AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Del Skrevet 8. juli 2023 Noen erfaringer med denne bilen? Er det en ok bil? Anonymkode: 7281c...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 8. juli 2023 #2 Del Skrevet 8. juli 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Noen erfaringer med denne bilen? Kanskje er det noen her men ikke meg. 10 hours ago, AnonymBruker said: Er det en ok bil? Hva er en ok bil da? Tror du ikke alle bilprodusentene synes bilene sine er ok før de legger ut for salg? Tror du at myndighetene hadde godkjent biler som ikker ok? Men hva er en ok bil for deg da? Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg elsker min. 2017 modell. På ignis er det forskjell før og etter 2017 på mye. Så det jeg skriver er iht etter. Den har 5 stjerner iht kræsjet, dvs høyeste sikkerhet. Bilen er særdeles bra på vinter føre og ligger godt på glatta, og retter seg lett opp. Hatt trøbbel på ett føre. Og det var på litt dyp slaps. Der Ingen hadde kjørt opp spor ennå etter brøyting. Siden bilen er lett i vekt, begynte den å hoppe litt frem og tilbake, og allgrip systemet gikk litt bananas og var lite til hjelp. Litt krevende men kom frem. Dette har kun vert en engangshendelse . Ellers har den klart alle former for føre i vinter. Bor også i en bakke det lett er mye trøbbel. Og ikke hatt ett problem nå i vinter. Det hjelper også på at den har god høyde innunder bilen. Digger at det er god plass til drikke. To koppholdere foran og en mellom setene bak. Pluss at det er formet flaske plass i fremdørene. Samt alt mulig av instrumenter ol er lett å forstå og bruke. Krever lite oppmerksomhet fra kjøringen. Minuset er kjørekomputeren. Forsåvidt ok, men litt mangelfull og roter litt. Skjerm på GPS er knall. Men vrient å legge inn adressen. Selv om jeg så at bilen i str er mindre enn minimorris contryman. Så har den god og stor lagring. Da hjulene sitter mer eller mindre i hjørnene, så er den på ingen måte trang inni. Og du har god og romslig plass. En av mine bekymringer når jeg kjøpte bilen, var om det ble for litwn lagring. Da jeg stadig har full bilen med noe. Men overraskende nok. Så er nok bagasje rommet planlagt nøye iht hva som er vanlig å ha med deg. Og en stor koffert passer akkurat. Med 3 stk i bilen på ferie, fikk vi alt i bagasjerommet og en pose i baksetet. Trodde jeg måtte bruke takboks, men behøvde ikke den. Dessuten så er setene baki sykt enkle å legge ned. Og da har du plass til alt mulig. Fikk inn 16sekker som veide 16kg hver, uten at bilen sank bak eller merket noe på kjøre egenskapene. En stor fyr på 1,95 cm, lange bein og stor mage, hadde god plass baki. Minuset her er at man lett skaller hodet i dørkarmen når man setter seg inn. Og med to voksne baki, så er den litt hard for ryggen i dumper til passasjerer baki. Men barne barna var fornøyd. De følte de hadde god sikt rundt seg. Bilen ligger sykt godt på veien. Men litt hard å kjøre på humpete vei. Bilen er en halv hybrid. Så ved forbikjøring ol, merker man ikke at man har liten motor. Da man får ekstra hjelp fra strøm. Men kan merke at den ikke er supersprek i veldig bratte bakker. Her har jeg forøvrig kun merket det på kun en bakke. Cruise kontrollen er enkel i bruk. Og bruker den nesten hele tiden. På min kjøring brukte den 0,47l pr.mil sommertid. Og 0,54 på vinter. 30 l tank holder da lenge. Og full tank koster ikke skjorta. Slik min tidligere bil gjorde. Så jeg gir den terningkast 6 minus. Må gi litt minus for noen Småting som kunne ha vært litt bedre. Et pluss til, er at den får god plass på trange oarkerings plasser, og at bagasjerommet holder seg kjærlig, selv om bilen er glovarm inni. En stor fordel når du har handlet på butikken Anonymkode: 911dd...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker min. 2017 modell. På ignis er det forskjell før og etter 2017 på mye. Så det jeg skriver er iht etter. Den har 5 stjerner iht kræsjet, dvs høyeste sikkerhet. Bilen er særdeles bra på vinter føre og ligger godt på glatta, og retter seg lett opp. Hatt trøbbel på ett føre. Og det var på litt dyp slaps. Der Ingen hadde kjørt opp spor ennå etter brøyting. Siden bilen er lett i vekt, begynte den å hoppe litt frem og tilbake, og allgrip systemet gikk litt bananas og var lite til hjelp. Litt krevende men kom frem. Dette har kun vert en engangshendelse . Ellers har den klart alle former for føre i vinter. Bor også i en bakke det lett er mye trøbbel. Og ikke hatt ett problem nå i vinter. Det hjelper også på at den har god høyde innunder bilen. Digger at det er god plass til drikke. To koppholdere foran og en mellom setene bak. Pluss at det er formet flaske plass i fremdørene. Samt alt mulig av instrumenter ol er lett å forstå og bruke. Krever lite oppmerksomhet fra kjøringen. Minuset er kjørekomputeren. Forsåvidt ok, men litt mangelfull og roter litt. Skjerm på GPS er knall. Men vrient å legge inn adressen. Selv om jeg så at bilen i str er mindre enn minimorris contryman. Så har den god og stor lagring. Da hjulene sitter mer eller mindre i hjørnene, så er den på ingen måte trang inni. Og du har god og romslig plass. En av mine bekymringer når jeg kjøpte bilen, var om det ble for litwn lagring. Da jeg stadig har full bilen med noe. Men overraskende nok. Så er nok bagasje rommet planlagt nøye iht hva som er vanlig å ha med deg. Og en stor koffert passer akkurat. Med 3 stk i bilen på ferie, fikk vi alt i bagasjerommet og en pose i baksetet. Trodde jeg måtte bruke takboks, men behøvde ikke den. Dessuten så er setene baki sykt enkle å legge ned. Og da har du plass til alt mulig. Fikk inn 16sekker som veide 16kg hver, uten at bilen sank bak eller merket noe på kjøre egenskapene. En stor fyr på 1,95 cm, lange bein og stor mage, hadde god plass baki. Minuset her er at man lett skaller hodet i dørkarmen når man setter seg inn. Og med to voksne baki, så er den litt hard for ryggen i dumper til passasjerer baki. Men barne barna var fornøyd. De følte de hadde god sikt rundt seg. Bilen ligger sykt godt på veien. Men litt hard å kjøre på humpete vei. Bilen er en halv hybrid. Så ved forbikjøring ol, merker man ikke at man har liten motor. Da man får ekstra hjelp fra strøm. Men kan merke at den ikke er supersprek i veldig bratte bakker. Her har jeg forøvrig kun merket det på kun en bakke. Cruise kontrollen er enkel i bruk. Og bruker den nesten hele tiden. På min kjøring brukte den 0,47l pr.mil sommertid. Og 0,54 på vinter. 30 l tank holder da lenge. Og full tank koster ikke skjorta. Slik min tidligere bil gjorde. Så jeg gir den terningkast 6 minus. Må gi litt minus for noen Småting som kunne ha vært litt bedre. Et pluss til, er at den får god plass på trange oarkerings plasser, og at bagasjerommet holder seg kjærlig, selv om bilen er glovarm inni. En stor fordel når du har handlet på butikken Anonymkode: 911dd...64b Glemte å skrive. Jeg digger utseendet på den, og syntes den er skikkelig tøff å se på Anonymkode: 911dd...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 Det er en veldig god bil, blir gjerne oversett på bruktmarkedet, så ganske rimelig å få tak i. Anonymkode: 490b1...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 Ja er en grei bil det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen erfaringer med denne bilen? Er det en ok bil? Anonymkode: 7281c...7fd Kast ett blikk på den og du vet svaret: Drittbil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Glemte å skrive. Jeg digger utseendet på den, og syntes den er skikkelig tøff å se på Anonymkode: 911dd...64b Tusen takk for utfyllende og veldig fint svar ♥️ Hva med feil og mangler, noe spesielt jeg bør være obs på? Anonymkode: 7281c...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. juli 2023 #9 Del Skrevet 9. juli 2023 Snok1 skrev (23 timer siden): Kast ett blikk på den og du vet svaret: Drittbil. Det kan du ikke vite utifra å bare å se på en bil 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10. juli 2023 #10 Del Skrevet 10. juli 2023 Mardina skrev (6 timer siden): Det kan du ikke vite utifra å bare å se på en bil 😂 Selvsagt. Man kan vite svært mye bare ved å se på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. juli 2023 #11 Del Skrevet 10. juli 2023 Snok1 skrev (4 timer siden): Selvsagt. Man kan vite svært mye bare ved å se på en bil. 😄 😄 😄 😄 😄 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10. juli 2023 #12 Del Skrevet 10. juli 2023 Mardina skrev (1 minutt siden): 😄 😄 😄 😄 😄 😂 Nå sa du fra deg muligheten til å lære en hel del om automotiv design. Ditt tap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. juli 2023 #13 Del Skrevet 10. juli 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Nå sa du fra deg muligheten til å lære en hel del om automotiv design. Ditt tap. 😂 Føler ikke på noe tap i det hele tatt du 😂 Det er nok du som er fullstendig på bærtur 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #14 Del Skrevet 10. juli 2023 Snok1 skrev (4 timer siden): Selvsagt. Man kan vite svært mye bare ved å se på en bil. Da vet du ikke stort om bil nei! Anonymkode: 26426...57b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. juli 2023 #15 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Da vet du ikke stort om bil nei! Anonymkode: 26426...57b H*n har nok utnevnt seg selv som selverklært ekspert på bil 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #16 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 18.39): Tusen takk for utfyllende og veldig fint svar ♥️ Hva med feil og mangler, noe spesielt jeg bør være obs på? Anonymkode: 7281c...7fd Har ingen feil og mangler. Min hadde gått 30.000 ca når jeg kjøpte. Og jeg har kjørt på den ca 30.000 km. Og har ikke hatt annet enn vanlig normal service på den Anonymkode: 911dd...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #17 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ingen feil og mangler. Min hadde gått 30.000 ca når jeg kjøpte. Og jeg har kjørt på den ca 30.000 km. Og har ikke hatt annet enn vanlig normal service på den Anonymkode: 911dd...64b Går fortsatt tight og fint. Ingen ulyder. Er reg reim kjede på min, så trenger ikke tenke på skifte der heller. Anonymkode: 911dd...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå