AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 Fikk AP, Rødt og SV, De tre siste partiene jeg ville stemt på. Anonymkode: c04d8...9a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Vi er blitt en ettpartistat, så det spiller ingen rolle hva du stemmer. samme dritten uansett. Tenk utenfor boksen og stem på de små nye partiene. Anonymkode: 4b1f9...727 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 😱 Anonymkode: 5bb27...632 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Del Skrevet 7. juli 2023 På tide å vurdere å stemme på et annet parti enn du pleier da ts. Tydelig at du stemmer av vane og ikke fordi du har like politiske holdninger som partiet "ditt" Anonymkode: a0240...5c8 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er blitt en ettpartistat, så det spiller ingen rolle hva du stemmer. samme dritten uansett. Tenk utenfor boksen og stem på de små nye partiene. Anonymkode: 4b1f9...727 Det siste demokratiske valget fant sted i 1932 Anonymkode: 99376...6e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): På tide å vurdere å stemme på et annet parti enn du pleier da ts. Tydelig at du stemmer av vane og ikke fordi du har like politiske holdninger som partiet "ditt" Anonymkode: a0240...5c8 Spikeren på hodet. Mannen stemmer AP fast, slik familien "alltid har gjort". Men i enhver diskusjon vi har om enkeltsaker er vi enige, og jeg er Høyre. Påpeker jeg det blir han fornærmet. Anonymkode: 13660...8be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Spikeren på hodet. Mannen stemmer AP fast, slik familien "alltid har gjort". Men i enhver diskusjon vi har om enkeltsaker er vi enige, og jeg er Høyre. Påpeker jeg det blir han fornærmet. Anonymkode: 13660...8be Mennesker er emosjonelle flokkdyr først og fremst. Kanskje demokrati bare er en dårlig styremåte som ikke funker med mindre befolkningen bruker sånn 20% av fritiden sin på å lese og engasjere seg i politikk. Noe de fleste ikke har tid til eller ikke er vilige til å gjøre. Vi ser jo også at de som blir valgt ikke egentlig trenger følge ordene sine. De kan gjøre hva de vil og får aldri konsekvenser for å bryte løfter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agaton Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Det siste demokratiske valget fant sted i 1932 Anonymkode: 99376...6e2 Mener du da NSDAP kom til makten i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #9 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Spikeren på hodet. Mannen stemmer AP fast, slik familien "alltid har gjort". Men i enhver diskusjon vi har om enkeltsaker er vi enige, og jeg er Høyre. Påpeker jeg det blir han fornærmet. Anonymkode: 13660...8be Høyre og Ap er enige om det meste egentlig, bortsett fra en del arbeidstaker/arbeidsgiver forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Del Skrevet 8. juli 2023 Stemmer aldri på ett prati. Er på ingen måte trofast der. Jeg stemmer på de som har viktige saker for ting jeg syntes er viktig i samfunnet. Blått blir det ikke, de fører til rikere folk, og større fattigdom. Så stor forskjell det er blitt etter de drev sist, kan jeg ikke støtte. Av og til stemmer jeg på mindre partier sik at de kan få hjelp til en større stemme. Feks ett år stemte jeg pensjonist partiet. Pga blå regjering vat i ferd med å rasere alderspensjonen. Så man trenger ikke engang å kun stemme på de store partiene. Jeg stemmer også ulikt på kommunalt og statlig valg. Mange er sinte på AP pga situasjonen er dårlig for mange nå. Men skjønner ikke at det er penge bruken til Blått som er grunnen til at dårlige tider startet. Jeg syntes de forøvrig håndterte corona situasjonen ganske ok. Mye kunne ha vært bedre håndtert. Men ok, mtp at dette var nytt for dem. Anonymkode: ee063...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg bor i Oslo. Kommer konsekvent ikke til å stemme noe blått, grunnet deres slemme politikk mot syke. Blir nok å stemme enten MDG eller rødt i år. Anonymkode: 5bb27...632 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg har sagt det i alle år at de som stemmer på et parti pga partiet og ikke sakene må være mindre intelligente. Bare fordi mor eller far alltid har stemt, er ikke ensbetydende med at du også må. Sakene endrer seg over tid og man må stemme deretter. Jeg har tatt to valgomater nå bare for å sjekke og på den ene fikk jeg MDG og på den andre SP. Felles for de var at AP havnet nederst. Husk også at partiene ønsker ulikt i ulike kommuner og fylker. Anonymkode: c5526...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bor i Oslo. Kommer konsekvent ikke til å stemme noe blått, grunnet deres slemme politikk mot syke. Blir nok å stemme enten MDG eller rødt i år. Anonymkode: 5bb27...632 Samme her. Aldri glem at høyre også stemte for å innskrenke abortrettighetene for noen år siden.. Anonymkode: a0240...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 8. juli 2023 #14 Del Skrevet 8. juli 2023 Dette er troll. Jeg har tatt valgomtater og gitt ulike svar for å se om jeg treffer ulike tanker og ideer. Jeg har aldri tatt feil. Vil jeg få opp SV får jeg opp SV. Vil jeg få opp Høyre får jeg opp høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 8. juli 2023 #15 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bor i Oslo. Kommer konsekvent ikke til å stemme noe blått, grunnet deres slemme politikk mot syke. Blir nok å stemme enten MDG eller rødt i år. Anonymkode: 5bb27...632 For ikke å snakke om at de blå la ned Aker sykehus for så å bruke penger på gjenoppbygging, legger ned Ullevål (høyre er eneste partiet i kommunen som ønsker det), solgte unna tomt til tollefsen som så leies dyrere tilbake, klarte ikke få fisk i Akerselva (rødgrønne fikk det til på første forsøk) mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå