AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Hei. Jeg bestilte et glass reker i lake på Meny nettbutikk. Fikk glasset levert hjem i dag, så viser det seg at mesteparten av laken er rent ut. Så spørsmålet mitt er, hvor lenge er rekene holdbare nå som de ikke ligger i lake lenger? Anonymkode: 6cd7d...29d
Meadow Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Jeg hadde bare fyllt opp med vann og spist de innen 2-3 dager. Ihvertfall hvis det ser ut som laken rant ut rett før du oppdaget det/under transport til deg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Meadow skrev (4 minutter siden): Jeg hadde bare fyllt opp med vann og spist de innen 2-3 dager. Ihvertfall hvis det ser ut som laken rant ut rett før du oppdaget det/under transport til deg. Regner med det rant ut under transport. Men det du sier var en god idè, det skal jeg gjøre. Tusen takk Anonymkode: 6cd7d...29d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Send inn klage så sender de deg nytt glass. Matvarene til hjemkjøring blir ofte plukket om morgen, og står på kjøl i påvente av å bli hentet. Så det kan fort gå mange timer fra lokket ble løsnet, til du fikk varen levert hjem. Anonymkode: 97757...3ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Send inn klage så sender de deg nytt glass. Matvarene til hjemkjøring blir ofte plukket om morgen, og står på kjøl i påvente av å bli hentet. Så det kan fort gå mange timer fra lokket ble løsnet, til du fikk varen levert hjem. Anonymkode: 97757...3ad Takk for tips, men min erfaring er at det er veldig vanskelig å klage hos Meny. Tar gjerne i mot tips fra de som har fått det til. TS Anonymkode: 6cd7d...29d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips, men min erfaring er at det er veldig vanskelig å klage hos Meny. Tar gjerne i mot tips fra de som har fått det til. TS Anonymkode: 6cd7d...29d Nei, det er jo veldig enkelt å legge inn en reklamasjon i nettbutikken. Du tar bilde av varen og forklarer hva som er feil. Meny har en fornøydgaranti og jeg opplever at de alltid kreditterer ved feil. En skadet vare vil de alltid godkjenne. Jeg har klagd på dårlig dato, skadde varer og feilplukk og alt har blitt godkjent i de tre årene jeg har brukt nettbutikken. Anonymkode: f4541...83e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tips, men min erfaring er at det er veldig vanskelig å klage hos Meny. Tar gjerne i mot tips fra de som har fått det til. TS Anonymkode: 6cd7d...29d Det er ikke vanskelig. Skrev inn på nettsiden, så fikk jeg pengene tilbake samme dag. Anonymkode: 3d5ab...787 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er ikke vanskelig. Skrev inn på nettsiden, så fikk jeg pengene tilbake samme dag. Anonymkode: 3d5ab...787 Ok, takk. Får prøve det Anonymkode: 6cd7d...29d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er ikke vanskelig. Skrev inn på nettsiden, så fikk jeg pengene tilbake samme dag. Anonymkode: 3d5ab...787 Det var visst ikke så enkelt likevel. Jeg prøvde nå, men det står logg inn med Trumf for å reklamere. Jeg har ikke Trumf. TS Anonymkode: 6cd7d...29d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det var visst ikke så enkelt likevel. Jeg prøvde nå, men det står logg inn med Trumf for å reklamere. Jeg har ikke Trumf. TS Anonymkode: 6cd7d...29d Da bruker du den linken til kontaktskjemaet som ligger på meny.no under reklamasjoner. Det står veldig tydelig der at den skal brukes av de som ikke er trumpmedlem. Anonymkode: f4541...83e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da bruker du den linken til kontaktskjemaet som ligger på meny.no under reklamasjoner. Det står veldig tydelig der at den skal brukes av de som ikke er trumpmedlem. Anonymkode: f4541...83e Ok, takk TS Anonymkode: 6cd7d...29d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå