AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 I dag kjørte jeg en ganske lang og bratt oppoverbakke, i rolig tempo, og når jeg parkerte så jeg det kom mye hvor røyk ut fra eksosrøret. Det varte litt etter motoren var skrudd av. Jeg så etter mer røyk når jeg kjørte tilbake, mest nedover, og da var det ingen tegn til røyk. Bør jeg sjekke dette umiddelbart, eller se an om det skjer igjen. Jeg har ingen peil på bilen, men den var på service for 2 uker siden. Det er en Toyota Auris 2014 model. Er på ferie nå, og skal kjøre ca 60 mil hjemover mandag/tirsdag, så ble litt usikker på hva jeg bør gjøre 😅 Anonymkode: 3294a...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Toppakninga var litt tidlig syns jeg har du noen gul motorlampe som lyser ? det kan være mye rart du får lese litt her https://www.tv2.no/broom/dette-betyr-som-regel-bare-en-ting-trobbel/14075036/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Ingen lamper som lyser 😬 Anonymkode: 3294a...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå