Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok med meg pc til et nytt sted igår, å nå får jeg ikke til å koble den på.

Har satt kontakter in til strøm

Hdmi fra pc til skjerm

Den antenne hai finnen er skrudd inn

Men skjermen responderer ikke på at jeg skrur på pc..? Den er på, å får til å trykke på knappen bak hvor det kommer opp en slags liten meny

Hvordan får jeg den på? Er den ødelagt? Det er samsung skjerm 

Anonymkode: 46fc6...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk at du har koblet skjermen til riktig utgang, hvis pc'n har dedikert skjermkort så vil skjermutgangen på hovedkortet deaktiveres. Skjermen må altså kobles til skjermkortet.

Hvis skjermen har flere innganger så kan du prøve å bytte, gå også inn i menyen på skjermen og bytt der. 

Anonymkode: 13789...d74

  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sjekk at du har koblet skjermen til riktig utgang, hvis pc'n har dedikert skjermkort så vil skjermutgangen på hovedkortet deaktiveres. Skjermen må altså kobles til skjermkortet.

Hvis skjermen har flere innganger så kan du prøve å bytte, gå også inn i menyen på skjermen og bytt der. 

Anonymkode: 13789...d74

For det første takk for svar!

Tror jeg skjønner hva jeg har gjort feil nå ja, skjermkortet hoff. Satte skjermen rett inn der det står hdmi bak på pc, men ser jo nå at lengre ned er det en annen inngang, som kanskje er skjermkortet? Har jeg 2 skjermkort? Bygget den ikke selv, har vært naiv og lukket ørene vær gang noen har vist meg dette, nå kommer konsekvensene 😅

Hvis jeg har gjort feil eller gjør feil igjen, kan jeg da kanskje slettet alt jeg har på pc'n? 

Anonymkode: 46fc6...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Den nederste er nesten garantert skjermkortet, og den øverste er porten som er integrert i hovedkortet. Sett den i den nederste inngangen.

Om du gjør folk her, så får det ingen konsekvenser. Du kan slappe helt av når det gjelder å slette ting på PC-en.

Anonymkode: aead6...ef5

  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Den nederste er nesten garantert skjermkortet, og den øverste er porten som er integrert i hovedkortet. Sett den i den nederste inngangen.

Om du gjør folk her, så får det ingen konsekvenser. Du kan slappe helt av når det gjelder å slette ting på PC-en.

Anonymkode: aead6...ef5

Om du gjør feil her, så får det ingen konsekvenser.

Anonymkode: aead6...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Ååh! Tusen takk kjære fremmede! 😄

Det gikk! 🤗 

Anonymkode: 46fc6...7bd

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...