Gå til innhold

Sykemelding i utlandet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tenker man er i form til å reise, og da er man ikke i form for å få ferien utsatt. Du skriver du vil ikke kunne gjøre noe som helst i formen du er i, men du reiser jo. Det er å gjøre noe. Om du ble hjemme i sofaen utslått, hadde det vært noe annet. Jeg ser du velger å reise likevel, håper du føler seg bedre snart og nyter ferien! 

Anonymkode: 5c7b3...16a

Synes det er rart at det er enten eller. Jeg kunne ikke vært på jobb i formen jeg er i, men det betyr ikke at jeg hadde vært sengeliggende hele dagen hjemme. Hadde jeg visst med sikkerhet at jeg kom til å være like plaget (eller verre) hele ferien hadde jeg blitt hjemme, men har reist i håp om å bli bedre. 😊 

Reisen var veldig slitsom og vond, men med hjelp til barna og bagasjen gikk det akkurat bra og nå ligger jeg langflat.

Takk for det. Satser på å kommer meg 😊

Anonymkode: 83981...da8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Får man refundert for hele familien, da? 

Vi har uansett bil-logistikk som ikke går opp om vi ikke blir med. 

Som nevnt tidligere, reiseforsikring dekker hele reisefølget som inngår i bestillingen, uavhengig av familiebånd. Man legger til grunn at sykdom som gjør at en må være hjemme er grunn til å avlyse hele ferien. Man får dekket de reelle kostnadene. Skal ikke huset brukes, får nan dekket hele leien. Når to familier reiser sammen, men har bestilt hver for seg/ulike ting blir det vanskeligere. Dersom den andre familien har leid huset og skulle betale dem, kan forsikringsselskapet be om dokumentasjon på den avtalen.

Anonymkode: a766a...21f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes det er rart at det er enten eller. Jeg kunne ikke vært på jobb i formen jeg er i, men det betyr ikke at jeg hadde vært sengeliggende hele dagen hjemme. Hadde jeg visst med sikkerhet at jeg kom til å være like plaget (eller verre) hele ferien hadde jeg blitt hjemme, men har reist i håp om å bli bedre. 😊 

Reisen var veldig slitsom og vond, men med hjelp til barna og bagasjen gikk det akkurat bra og nå ligger jeg langflat.

Takk for det. Satser på å kommer meg 😊

Sykmelding vurderes alltid ut fra om du er i stand til å utføre jobben din. Men når man velger å dra på ferie legger man selv til grunn at man kan feriere, slappe av. 

God bedring

Anonymkode: a766a...21f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...